poniedziałek, 20 października 2014

Nowa seria - MovieStarPlanet Mythbusters #1

Heii!
Jak wiecie z posta Kuby, ostatnio między nami, redaktorami, nie działo się zbyt dobrze, aczkolwiek Wy nie możecie na tym ucierpieć. Z tego też powodu musimy wstrzymać broń, a przynajmniej pisać normalne posty.
Druga sprawa - Grafik jest zawieszony.
Tak, mieliście rację. To nie wypaliło. Z tego powodu, wystarczy, że dopilnujemy aby na blogu codziennie były 2-3 posty.
Dobra, ale przejdźmy do posta!
Zaczynamy (A przynajmniej jeśli się Wam to spodoba) nową serię - MovieStarPlanet Mythbusters. Jak sama nazwa wskazuje, jest to seria, w której obalamy mity naszej gry.
Dzisiaj, po pierwszym poście naszej nowej serii, ocenicie, czy mam ją prowadzić dalej, ale zaczynajmy!

Mit 1.
Moderatorzy po 3 miesiącach nie logowania się na konto, usuwają je.

Jest to dosyć kontrowersyjny mit.
Ja osobiście posiadałam konto o nazwie Vikha (Waza na H XD), pograłam na nim jakieś 2 razy, po czym je opuściłam. Konto da się wyszukać, aczkolwiek... Nie da się na nie zalogować. Hasło nieprawidłowe - Taki komunikat wyświetla się po próbie wejścia na konto przy użyciu prawidłowego hasła.
AnanaseQ dawniej była przypadkiem NIE usunięcia konta, ale nie wiemy, czy nie ma takiej sytuacji jak ja.
Moje konto przestało być moim po okresie 6 miesięcy, dlatego....

Mit 50/50.

Mit 2.
Isnieją konta moderatorów wyrzuconych z pracy.

Tak, to prawda. Czasem możemy zaobserwować coś dziwnego, czyli konto "Moderator(cyfry)" bez plakietki z Jego statusem.
Właśnie TO są konta dawnych moderatorów.

MIT POTWIERDZONY!

Mit 3.
Kiedy jako pierwsi napiszemy na forum komentarz pod postem MSP, otrzymujemy zaproszenie od moderatora.

Hmm, ciężko powiedzieć.
Większość potwierdza ten mit, aczkolwiek... Nie jestem co do niego stuprocentowo pewna. Oks, bd czyhała na temat od modów aby być pierwszą XD

MIT PRAWDOPODOBNY.

Mit 4.
Na MovieStarPlanet będzie farma!

Boże, bzdura XD
Kto wymyśliłby, żeby połączyć grę modowo - Kreatywną z wiejskim życiem?!
MovieStarFarmer.
Taka świetna nazwa, jak i sam mit.
Wymyślił to zapewne ktoś, kto chciał przestraszyć użytkowników, tak jak z usuwaniem MSP itd itp.

MIT OBALONY!

Mit 5.
Na MSP nigdy nie przywrócą unikatów.

No, do niedawna była to prawda, jednak obecnie Modzi przywracają nasze ukochane ubrania, i nie mówię tutaj o Tygodniach Unikatów.
Zaglądajcie na ostatnie strony sklepów z ubraniami, a zobaczycie, że niektóre unikaty są dostępne!

MIT OBALONY!

Oky, oky.
Dzisiaj, to tyle.
Muszę w końcu jeszcze się umyć i w ogóle.
MITY PODAJECIE WY!
Najciekawsze sprawdzam w notkach.
Sorry, że dzisiaj bez screenów itd, ale nie mam kompa. B)
Tyle.
Z ostatniej chwili!
Kuba i Hania wstrzymali broń, cieszmy się.
Dobra, SERIO tyle.

Do następnego posta! ♥



Ps. Przypominam o Tróboju!

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! :3
    WŁAŚNIE CZY REDAKTORZY MOGĄ SIĘ ZGŁASZAĆ DO TRÓJBOJU? Bo jak tak, to chętnie wzięłabym udział :33
    Nie mam pomysłu na mit, jak coś wpadnie mi do głowy, to napiszę :D
    ~Inde niezalogowana #NOBOPOCO

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejoa. Ja nie chcę kłótni ani nic w tym sensie, ale na blogu: karolcia-i-movie-star-planet jest bardzo podobny post .-.. Czy ty od tego bloga ściągnęłas? Post napisany był przezemnie. Tylko, że miał bardzo podobna fabułę.
    Zerknij i zobacz. Czekam na wyjaśnienia XD,
    wiolunia10x
    PS. Za wszystkie błędy przepraszam, ale jestem z tableta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o jak najszybsze wyjaśnienia.

      Usuń
    2. Nigdy nie widziałam ani nie znam twojego bloga o,e
      Pozatym seria z mitami jest dosyć, popularna?
      - Niezalogowana Katheja XD

      Usuń
    3. A czy wzorowałaś się na serii Blowa (youtuber z majngrafda xD)? Jak coś to z ciekawości pytam.
      I pytanko: Czy Claus to konto twórcy MSP?

      Usuń
  4. 1. Brazylijskie msp
    2. Hackerzy
    3. "Zaginiony konkurs"
    4. Testowe msp
    5. Uluniunia i Drozdosia
    6. Arli chłopak
    7. Hackerki mające bloga i 20 lat

    To tyle mitów dotyczących Msp, które przyszły mi do głowy. Mam nadzieję, że zostaną wykorzystane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i fajna seria (: Fajnie by też było gdybyś kontynuowała tą serie.

    Posdr

    ~ stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby się jakieś screeny, albo cokolwiek co by nie zanudziło mnie na śmierć. Oczywiście, się nie nudziłem xDD Post sam w sobie jest ciekawy, tylko brakuje screenów -____-
    ~VIETNAMKTÓRYTYLKOFYRARZASFOJOMOPINIEMXDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seria, ciekawa, wyczerpująca, wymaga wielu informacji... widać, że się postarałaś. ;))
    Pisz ją dalej!
    Mity na #2 : Arli to chłopak ; Samotnia miała dziecko i jest dorosła.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł przy okazji zapraszam na bloga ~ Inez2010-msp.blogspot.com ~ Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcz jedno.
    Przepraszam, ze to pisze, ale grafik i ten wasz nowy system zawodzi. Sama sie do tego przyznalas, wiec chwala ci za to. Wiem, ze mowilam, iz nie jestem zla, ale... ja teraz mam duzo czasu,a postow brakuje. Chcialabym zebys przywrocila stare redaktorki, chociaz jedna, np. Mnie czy Diane, nawet Maline. Wiem, to moze byc samolubne, wiem, wiem. Albo... zrobic ankiete, kogo z nas 4 przywrocic do bloga, 1 osobe. Czyli kisla, maline, diane i mnie. Mam nadzieje, ze nie jestes zla na to co napisalam.
    Pozdrawiam i licze na wysluchanie mnie.
    /Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sera, przyjemnie się czyta.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Czy to prawda, że od poniedziałku do piątku w pokoju samotnii jest burdel?
    2. Czy to prawda, że Brazylijskie MSP zniszczył hacker? Ada (nie mój nick na msp :*)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!