sobota, 13 grudnia 2014

Co jest ze mną? + Zakręcone zwierzaki. #1

A cóż to takiego? Czyżby wessała mnie otchłań? Czarna dziura?
Nie. Nic z tych rzeczy. Ale mimo to coś mnie pochłonęło. Mianowicie?
Nauka. Szkoła, zajęcia, a do tego występ i przygotowania. Na szczęście go nie zepsułam i się nie pomyliłam. Ogółem mówiąc masakra. Strasznie schudłam przez te wszystkie testy i naukę.
Wszystko chciałabym robić jak najlepiej, i domyślacie się chyba co z tego wychodzi.
Ale nie, nie, nie. Nie o tym. Teraz zostało mi tylko przeprosić.

1. Przepraszam.
2. Przepraszam.
3. Przepraszam.
[...]
1000000. Przepraszam.

Więc... hey, cześć, dobry, guten tag, jak wolicie. Na początku, który piszę już drugi (rekord!!!), piszę info na temat Starcia Fejmów. Cóż. Zrobiłam już 5 wydań, równo 14 fejmów (ponieważ UDMN występowała 2 razy). Wiecie, na MSP nie ma aż tyle sławnych osób, by pisać o nich ciągle.
A tak nie w temacie. Eh. Wczoraj zaczęłam pisać tego posta, nie dokończyłam. Miałam już pomysł na serię, zaczęłam ją robić, nie dokończyłam. A dziś patrzę, i co? Taka sama, a raczej bardzo podobna seria, w wydaniu Muffinki. Dzięki... ;__; Nieważne. Cóż, musiałam wymyślić nową. Eh. Nieważne. Seria nosi tytuł:

Zakręcone zwierzaki.

Będzie przy niej kupa śmiechu, tak mi się wydaje. Otóż będę malowała, rysowała, zwierzaki na MSP. Oczywiście, w ArtBook'u. Wiem, wiem, nie jestem mistrzem rysunku, więc z pewnością każdy się pośmieje. Zaczynajmy!

I boonies:

Imię: Valeria.
Wiek: 2 tygodnie.
Waga: 1 MS-kilogram.
Znaki specjalne: piegi, miejscami ciemniejsza skóra.
Ulubione ubranie: kwiecisty kapelusz.
Ulubiona zabawa: bieganie za piłeczką.
Lubi: kwiaty, muzykę, czytanie książek na głos.
Nienawidzi: drażnienia się z nią.
Opis: Mała Valeria wydaje się cicha i grzeczna, lecz jest zwariowana, szalona. Jest typowym "ruchowcem", jak na zwierzaka. Śpi bardzo krótko, a za dnia harcuje.

To tyle,
pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. St?
    Fajny post:3
    ~Zoozzool

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale ja pierwsza wymyśliłam ta serię, dałam ją nawet w zgłoszeniu :/
    Ale co do twojej nowej serii: Świetna! Na prawdę słodki ten boonie .:33
    Tylko nie wiem czemu, ale przypomina mi ser... O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Fajny pomysł, właśnie trafiłam na tego bloga i mam jeszcze wiele czytania...Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joł. Kc ♥ ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna seria ;)
    Mi boonie wygląda jak SpongeBob XD

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna seria, zabawna xd
    Szkoda, że post taki krótki. Na przyszłość, może rób po 2 lub 3 zwierzaki w jednej części?
    Ten boonie przypomina mi ser w czapce (bez obrazy) XD Ale jest urocza :3 Valerieee *-*
    Pozdrawiam
    Zue

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. :)
    Co do Muff - Eh, nie widziałam Twojego zgłoszenia. Poza tym, smutno mi się zrobiło, bo wczoraj zaczęłam robić tego posta, a dziś pojawił się taki sam, niemalże. :/ Ok., nieważne, nic się nie stało, to po prostu zwykła pomyłka, tak mi się wydaje. :)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria!
    Ej....
    Guten Tag i inne jest moje!!!! :c
    Grüße,
    Malina
    PS. NIE KOPIUJ ODE MNIE NIEMIECKICH PRZYWITAN :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki. :)
    Ależ nie kopiuję, skądże. Napisałam po prostu "guten tag", tak ot. XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Boonie przypomina mi gąbkę.
    Seria świetna! <3
    Zwierzak wyszedł słodko!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria mi się średnio podoba ._. Zwierzaków jest za mało... I są brzydkie...
    rihana 1212

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. :)
      Moim zdaniem są ładne, ale każdy ma prawo do swojego zdania, prawda? ;)
      Poza tym, ja nie odwzorowuję zwierzaków, tylko tworzę swoje. :D
      Hanka ;)

      Usuń
  12. Serowa Valeria... Ale nie będę jej drażniła :).
    Bardzo ładnie Ci wyszła, seria również ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że taki krótki post :(
    A ta Valeria to wygląda jak SpongeBog Kanciasto-Porty xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!