sobota, 13 grudnia 2014

WIDEOS MSP #2! + Logo dla vajletboregard!

Hi! Dziś sobótka, więc mam trochę więcej czasu na pisanie posta, huehue. 
( pomijając 1 sprawdzian i 3 kartkówki do nauki.. ups) 
Żeby trochę rozkręcić moją serię zrobiłam ją wcześniej, ( bo powinna być co tydzień). 
Ale czemu rozkręcić? A no dlatego, że w ostatnim poście było mało komentarzy i nikt nie był zainteresowany. No ale cóż! Parę osób się zgłosiło, ale pierwsza była....Szalona Klaudja! 

A teledysk, który mam oceniać to.. " CANNIBAL!"
Let's go!

Oto on: 

Informacje ogólne: 

Tytuł: Ke$ha - Cannibal - wersja MSP 
Autor: Szalona Klaudja *o* 
Opis: Mój pierwszy taki teledysk więc.. Oszczędźcie mnie xDD" 
Opublikowany: 5 sierpnia 2014 
Ilość wyświetleń: 212
Łapki w górę : 13
Łapki w dół: 0
Komentarze: 8

Jak da się zauważyć - teledysk ma jakąś popularność :) 
Ma komentarze, więc na pewno jest świetny! ZOBACZMY!

Po obejrzeniu...

Przejdźmy do oceny! 


Styl ogólny: Nie rusza się, są to screeny z msp, obrazki też są robione na moviestarplanet. Mimo to jest całkiem fajnie!   8/10

Estetyka: Po bokach są czarne paski, jakościowo też nie jest jakoś " bosko" , ALE mimo to nie jest tak źle. 6/10

Efekty: Czasem obraz się porusza w " fale" , czasem oddala, podstawowe efekty, przejść jest mało. Gdyby były, na bank było by super! 5/10

TEKST: Jest zgodny i nie ma błędów. Wszystko spoko :P 10/10

UJĘCIA : Ujęcia są dobrze zmontowane i mieszczą się w czasie.:) To duży plusik!.10/10 - BOOM!

ZGODNOŚĆ Z TEMATEM / TYTUŁEM : Wszystko jest zgodne, czasem obrazki nie mają związku z tłumaczeniem, mimo to, wszystko jest wspaniale, extra, super, świetnie, niesamowicie. DOBRZE.  9,5/10

Całość: 
Fajnie jest kiedy screeny są czarne , bo zlewają się z tymi wkurzającymi paskami po bokach.:// 
No cóż , tak to całkiem fajnie się prezentuje. Daję 9! 9/10



Ocena ostateczna: Po podliczeniu punktów :  57,5/70


W przybliżeniu = 82 %  CZYLI MOCNA CZWÓRKA!!! 


Gratuluję, ciekawy pomysł na teledysk, fajnie sie oglądało! To twój pierwszy, więc cię oszczędziłam :)) 



A teraz... 
Jeśli chcesz być w następnym poście = 

1. Napisz w komentarzu swoja opinię o poście 
2. Opinię o teldysku., równiez mozesz go pooceniać 
3. Czy sie zgłaszasz i link do twojego tele. Będę losować. 

Jeśli nikt się nie zgłosi, wezmę z poprzedniego postu :) 


BONUS!!!

No i w końcu mam logo dla vajlet! Zrobiłam je zanim dałaś mi wyzwanie, wiec teraz dam Ci to, które zrobiłam, a w następnym poście o logogach dam to " trudne" i resztę zamówień. 


Zrobiłam potterowskie , jak chciałaś na początku. Latasz na miotle, masz okularki Harry'ego, grzyweczkę Harry'ego , są światełeczka, jest uroczo, magicznie.. No i Hogwart w tle. 


A tymczasem ... DO NASTĘPNEGO POSTU! :* 

8 komentarzy:

  1. Super post. :3 Już mówiłam, że ta seria jest fajna, ale powtórzę - jest zaj^^^^^^^^ XD
    Lubię tą piosenkę :) Uważam, że teledysk jest fajny, ale właśnie szkoda, że się nie rusza. :<
    Ocenisz mój? Jest to krótka wersja, bo jest pierwszy :< Kanał : Czarna Zuellas . Dziękuję z góry ♥
    A to logo... cudowne ♥ Zrób poradnik jak takie robić, co? xd
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffinka. ;-; Eh.
    Wczoraj zaczęłam robić taką samą serię, nie dokończyłam, zachowałam jako post próbny. A dzisiaj co widzę?... ;-;
    Nieważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza ja wymyśliłam, zajrzyj w inne posty. Z czwartku mam pierwszą część.

      Usuń
    2. Tak naprawdę to JEST moja seria. Ocenianie filmów z msp tv/ Mysiaax

      Usuń
  3. Zrobisz mi logo? Bardzo bym prosiła
    :( Nick: kopiko212, logo chciała bym urocze :3
    Pozdrawiam.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę serię!
    Logo śliczne. ♥

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!