sobota, 13 grudnia 2014

Rysunkowe MS #1 + Pooglądajmy forum! #1

Witajcie przybysze! (No okok, nie będę się witać jednym sposobem, no plz)

Chciałabym przeprosić, że post pojawia się w sobotę, a nie w piątek. Byłam u Ali. No dobra, więc zgodnie z umową zwaną grafikiem, przygotowałam Rysunkowe MovieStars! Dodatkowo, żeby post nie był za krótki, dodam coś jeszcze - Pooglądajmy forum!. Oczywiście jestem świadoma, że Kuba kiedyś prowadził tą serię, ale nie ma go na blogu, czyż nie? Kubo, jeżeli to czytasz i nie podoba Ci się, że będę kontynuowała serię, napisz w komentarzu, a ja ją przerwę. Oki? Oki.

Dobra, więc zaczniemy od rysunków. Osoby, które wybrałam w dzisiejszym poście to...
- Agnes331
- Alice917
- Bekka I love

W takim razie zaprezentujmy looka Agnes.

MSP :


Ładny look, nie powiem. Włosy dałabym inne, ale ok :) Spodnie troszkę zlewają się z butami, mogły być całe niebieskie.

Projekt w Top Model :




Nononono... nie wyszedł, przyznaję się. Przepraszam, Agnes :(( Buty to całkowita porażka, spodnie mają jakieś kupne wzorki, jedyne co mi się podoba to włosy i czapka. Trochę pompona ucięło.

Teraz pora na look Alice917 :



Bardzo fajny. Dziewczęcy, więc nie w moim stylu (XD), różowy nie przeważa, także moja reakcja nie wyglądała tak : "błeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.<"

Pora na projekt :



Fajneee. Pomińmy to, że nogi prześwitują przez spódnicę XD Włosy wyszły troszkę za bardzo żółte, ale blond kredki nie mam ._. Podobają mi się buty oraz sposób, w jaki pokolorowałam bluzkę. ♥

I ostatni look Bekki I love :


Nosi nazwę Niepodległość i szczerze mówiąc podoba mi się najbardziej. Prosty krój (czy co to tam jest...), kołnierzyk oraz te włosy mnie urzekły. Buty pasują do sukienki. Nie jest tu naćkane, nie ma też pusto. Super.

Oraz projekt :



Niestety nie mam dokładnego koloru włosów, ani takiego przezroczystego na to coś pod sukienką. Okropnie podobają mi się buty, uważam, że wyszły cudownie ♥ Skromność... nieważne, chyba najlepszy prodżekt.


Muszę przyznać - seria spodobała mi się. Lubię rysować oraz oceniać looki. Możecie się zgłaszać, ale na następny tydzień i tak mam już wybrane osoby. Tylko proszę, piszcie własną ocenę posta i pamiętajcie, że przyjmuję krytykę, a nie hejty. Nie przyjmuję również jedynie wyrażenia zgłaszam się i koniec komentarza. Oki? OKI. (pozdrawiam Agnes331 xd)

Czas na drugą część notki, czyli coś z forum. Jak Kuba, będę po prostu oglądała wątki na forum. Najczęściej te dziwne. Zaczynamy?

1. "jądro jądro jądro"


Hm. Ciekawe, nie powiem XD Troszkę się uśmiałam, Ala potwierdzi (pozdrawiam!!!!!!!111), że miałam atak. No ok.
Temat oceniam na : dziwny, zabawny

2. "HAHA A JA MAM VIPA!"


Kolejny temat który ma ściągnąć nazwą. Zabawa już dawno została przedstawiona na naszym forum, aczkolwiek nie nudzi się.
Temat  oceniam na : ciekawy, zwracający uwagę

3. "LEVEL OD TYŁU"


Zabawa, w której chodzi o to, żeby przekręcić liczby swego levela, np. 13 - 31. Banalnie proste.
Temat oceniam na : znany, stary, oklepany

Dodatkowo umieszczę obiecane logo dla super laska maska :


Szczerze? Bardzo mi się podoba. Nick został napisany trzema czcionkami, więc jest fajniej. Po prawej jedna MS tańczy, a druga robi sobie selfie, zaś po lewej jedna MS je arbuza, a druga żuje gumę. Do tego to tło i cienie lalek ♥♥ Kocham. Przyjmuję zamówienia, aczkolwiek nie chciałabym zabierać pracy dziewczynom, bo moje loga można czasem nazwać kupą.

Dobrze, a więc to by było na koniec w tym poście. Jeszcze raz przepraszam za brak posta w piątek. Trzymajcie się cieplutko, buziaki! (o boże, porzygam się ;-;)

niedługo zrobię sobie ładniejsze logo, spoko

24 komentarze:

  1. Chyba 1!!
    Super post
    -221kiki
    Zapraszam do sb
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zue <3 Ja wyglądam w tym looku okropnie ale bardzo bardzo <3 Spodobał mi się w odsłonie ,, Top Model " Dzięeeeeeki :> Kochamm *o*
    ~ Alice917

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialam powiedzieć, iż kolory są wzięte od Hani ( kc ♥ ), a look został przerobiony. Jak dla mnie wyszło ślicznie ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejszy według mnie jest ten drugi projekt :)))
    Najładniej Ci włosy wychodzą i buty :))

    ~Muffi

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się drugi projekt. :)
    Mogłabym prosić też o logo?
    Nick na MSP: Kara3003

    Pozdrawiam,
    Kara.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory że z anima ale hasła na google zapomniałam :c ja sie zgłaszam do logo jeśli mnie wogule weźmiesz :3
    ~ klaudia golba
    ~na msp jestem

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Zue.
    Mogłabym prosić o logo?
    Też mogę Ci zrobić.
    Podoba mi się projekt nr 2.
    ~Aga
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się look 3, a projekt 2...
    Zgłaszam się!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie rysujesz <333
    Chyba najładnieszy ostatni look.
    Zgłaszam się :3
    Ten pierwszy temat... XD

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham posty z przeglądem forum <3 Rysunki śliczne! Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowy post!
    Mam tylko jedną uwagę: nie pisze się "trzcionka", tylko "czcionka". To tylko taka jedna uwaga c:
    I czy ja także mogę prosić o logo?

    ~Milka (na msp kasia3348)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Pisałam to 10 minut po przebudzeniu, więc może być mała pomyłka :C Przepraszam xd

      Usuń
    2. XD
      Ja kiedyś chciałam napisać: odszymałam xdd Zamiast "otrzymałam" :x

      ~Milka

      Usuń
    3. Ja w tamten czwartek napisałam dowództca, pięknie prawda? :)

      Usuń
  12. Projekty są bardzo ładne. *.*
    Mg prosić o taki? :)
    1 temat na forum był mega dziwny! Ymm.. Mam głupawkę!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem powinnas popracowac nad cieniowaniem prac i dokladniekszym oddawaniem detali, na przyklad w pierwszej pracy wlosy powinny byc bardziej pofalowane. I skora, Zuellasowa, skora!!! XDDD
    I MA SIE ROZUMIEC ZE JA JESTEM W NASTEPNEJ ODSLONIE? X'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, cieniuję ;-; Ale mój telefon ma beznadziejny aparat, do tego oświetlenie jest lipne ;-;
      Co do tych pofalowanych włosów masz rację, powinnam była się bardzej postarać.
      W następny piątek będzie lepiej :)
      A skóry nie mam zamiaru kolorować. XS
      Tak, jesteś następna (brzmi jak na skazanie xd)
      ~Zuellasowa xs

      Usuń
    2. Hahaha xD Jak wolisz ;p Mój aparat też jest beznadziejny, ale potem obrabiam zdjęcia w Picasie (ostrość, wypełnienie światłem itd.) i jest lepiej ;]]
      JEZDEM NASTEMPNOM DZJEFCZYNKOM (sory, musiałam ;-;).

      Usuń
  14. Super pomysł;)Ja bym się musiała bardzo starać aby otrzymać taki efekt...Drugi projekt najleprzy,a tak propo zgłaszam się na MSP nazywam się sssspectra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rysunki wyszły świetnie, w drugim buty się bardzo świecą, ale wyszedł dzięki temu dobry efekt. Tylko opisy postów na forum krótkie, ale i tak szacun, bo trudno cokolwiek tam opisać.

    Tak, dużo powtórzenia, nyama, nyama, Kali o prawie 21 być śpiący, więc przepraszać za zła konstrukcja wyrazowa. Dobranoc xD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post c;
    Wiem, wiem, że masz duuużo zgłoszeń po loga, ale jak możesz....
    Wiesz, Zue, nie zmuszam ;>
    Nomz, i fajnie rysujesz w Tap Madlu. Szkoda tylko, że zdj są bokiem... Xd
    ~Milka, Kejla, Żelek xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rysunki wyszły Ci naprawdę ładnie. :)
    Pauli2k


    XD


    XD


    XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!