sobota, 13 grudnia 2014

Wywiady + Moje najlepsze looki.

Cześć :) Tutaj Oliwia. Dzisiaj chciałabym przepisać kilka wywiadów dotyczących MSP. No dobrze, więc zaczynajmy !

Wywiad z #kacetrixi.

Ja : Cześć, czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad ? :)
Ona : Oki.
Ja : Co zachęciło cię do zagrania w MSP ?
Ona : Najbardziej chyba chęć poznania nowych ludzi.
Ja : Wolisz stare, czy nowe MSP ?
Ona : Na starym MSP grałam przez około 1 miesiąc, więc za bardzo nie poznałam starego MSP. Nowe mi się bardzo podoba, jest coraz więcej opcji i wolę teraźniejsze MSP.
Ja : Jaki masz styl na MSP ?
Ona : Nie umiem za bardzo określić mojego stylu. Ubieram się raczej zwyczajnie, tak jak w realnym życiu.
Ja : Którą "sławną" osobę z MSP lubisz najbardziej ?
Ona : Najmilszą osobą wydaję mi się być Arli, choć z żadną sławną osobą niestety nie miałam nic do czynienia.
Ja : Wolisz robić na MSP filmy, looki czy artbooki ?
Ona : Najbardziej lubię robić filmy.
Ja : Jakie zmiany wprowadziłabyś na MSP ?
Ona : Na pewno usunęłabym słynne kratki i ustanowiła dzień darmowego vipa. Polegałby on na tym, że raz na jakiś czas użytkownicy dostali by vipa na jeden dzień za darmo.
Ja : Bardzo ci dziękuję za wywiad, chcesz kogoś pozdrowić ?
Ona : Ja również dziękuję. Chciałabym pozdrowić moją siostrę cioteczną Bellatrix2013.









Wywiad z Miguusia.


Ja : Cześć, mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad ? :)
Ona : Ok
Ja : Skąd dowiedziałaś się o MSP ?
Ona : Z reklamy z telewizji ;)
Ja : Co najbardziej lubisz robić na MSP ?
Ona : Rozmawiać z przyjaciółmi itp.
Ja : Czy chciałaś kiedyś odejść ?
Ona : Tak.
Ja : Jaki masz styl na MSP ?
Ona : Różnie się ubieram, na kolorowo czasami na emo .... różnie ;d
Ja : Ile czasu przebywasz na MSP ?
Ona : Dużo, czasami nawet po kilka godzin.
Ja : Dziękuję za wywiad, pozdrawiam.





Z wywiadów to tyle. Mam wielką nadzieję że się podobały. No dobrze, teraz wybiorę kilka zrobionych przeze mnie looków, które są moim zdaniem najładniejsze.



" 21 ♥ "
Co mi się tutaj tak podoba ? Ogólnie wszystko. Czarno biały świetnie do siebie pasują, a ta sukienka mnie zachwyciła ! Buty są moim ulubionymi, a kokarda na włosy dopełnia całość stroju, żeby nie był nudny. Wszystko tutaj pasuję, myślę że nie jest naładowany dodatkami, ale przydałoby się coś na rękę, nogę bądź na szyję.
Ocena : 7/10





" 20 ♥ "
Wow. Wow, wow, wow. Nie możliwe że ja to zrobiłam. Ta barwa tego stroju jest genialna. Wszystko się z sobą łączy, tworzy jedną całość co mi się podoba. Ten t-shirt jest świetny. Ciężko było znaleźć do niego jakiekolwiek spodnie, ale udało się.
Ocena : 10/10





" 16 ♥ "
Zrobiłam go wzorując się na panterce, ale użyłam innych kolorów. Buty są czarne z tego względu że by się zlewały, a tego nie chciałam. Ta króciutka bluzeczka jest fantastyczna, a spodnie są całkiem inne od wszystkich. Musiała dodać jakąś akcesorię.
Ocena : 8/10


To już tyle w tym poście. Piszcie w komentarzach co myślicie o poście. Trzymajcie się, pozdrawiam ...






6 komentarzy:

  1. Fajny post. Według mnie za dużo wywiadów jak na jeden, ale my lubimy długie notki, prawda? PRAWDA.
    Najbardziej podoba mi się look "20♥", potem "21♥". Są cudne. Ten trzeci... niezbyt. No ale cóż, trudno orzec, czy są oryginalne, bo MSP pęka w szwach od takich stylizacji... aczkolwiek przyznaję, że na twojej MS wyglądają tak szykownie! Te czerwone usta ♥ (:
    Jesteś dobrą redaktorką, więc życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;) Czekam na dalsze posty! :3
    /Zue|SkromnaPaniMroczności|ZłyLas
    PS. Zrobić ci logo? Bo to takie jakieś, dla mnie, mdłe :< Bez obrazy :<
    Z. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób mi logo, bardzo proszę ;3 Było by miło.

      olliwka1000

      Usuń
  2. Hm... Nie chce się czepiać, ale looki chyba prezentuje Kathey.. Od czasu do czasu ty też możesz. W wywiadach zauważyłam jak pytasz, iż ciąge powtarzałaś ,, MSP ". To tyle, nie jest to hejt ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, łącznie z lookami. :)
    16♥ jest piękne, tak jakoś, ciekawie się prezentuje, co do loga, zgadzam się z Zue - potrzeba Ci jakiegoś związanego z MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Look "20♥" jest najlepszy.
    Wow! Wyszedł genialnie. *.*
    Wywiady ciekawe. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!