piątek, 12 grudnia 2014

Moja logogoga.... Czy się nadaję?

 W moim powitalnym poście tak zaszalałam, że pod koniec - dałam logo. Woow, no normalnie cud nad Wisłą, dałam logo na końcu notki. ;-; - Tak pewnie powiecie, ale to nie było takie zwykłe zdjęcie..

To było pierwsze jakie miałam okazję zrobić z moją MS w innym programie niż pizapie!
Mimo iż tylko dwie osoby ( mianowicie Zue i Mandarynka ) pochwaliły moją pracę, spytały się czy im je zrobię i czy składam zamówienia. 
Na początku było takie " Wo, nie , nie robię zamówień" - i tak też twierdzę do teraz. Nie chcę kraść pracy Kathey i LanaQ.  
Lecz za prośbą postanowiłam zrobić je dziewczynom. No bo przecież poprosiły, więc głupio mi było odmawiać. I w trakcie tej pracy , co? Wpadłam n a szaleńczy pomysł. 
Postanowiłam, że chyba jednak zacznę coś robić z logami. Nawet mi wychodzą ( zresztą sami ocenicie) , więc może się nadaję? 
Ale pozostaje kwestia tego czy to nie przegięcie? No bo z tej złej strony medalu - to wygląda jakbym kradła pracę Kathey i Laniacz. To one pierwsze zaczęły robić loga , wychodzi im to perfekcyjnie, potem Hanka.. i teraz jeszcze ja? Nie, to dziwne.. 
Ale gdyby tak logicznie pomyśleć to i tak nie jestem oficjalną redaktorka i jak nie zostanę na stałe, to skończę pisać, a co za tym idzie - skończę z logami. 
Jednakże wolę nie rządzić się aż tak, i pozostawić decyzję Wam. 
Tak wiec..? 

Może najpierw zaprezentuję Wam moje loga, zacznę od tych pierwszych , kończąc na najnowszych dziełach. 


1. " Muffina to też ciacho" 

Jedno z najgorszych jakie świat widział. Jedyne co mi się podoba to tekstura. Reszta taka sobie. Z resztą sami oceńcie. 


2. " Se zjem Mambę" 

Robiłam dla mojej znaj z MSP. Na początku było fajnie, ale przesadziłam z filtrami i teksturą , przez co dziwnie to wygląda. I mało estetycznie, niestety. 

3. " Królowa ciastek jest tylko jedna. " 
Nawet ładne. :) Eleganckie ubranko, dziwny napis, urocza babeczka i różowe tło. 

4. " Let it snow" 

To też dla koleżanki.. Twierdziła, że wyszło ślicznie. Śnieżynki, świąteczne animki. niech pada, pada śnieg <3 

5. " Dmuchawce, latawce , wiatr" 

I to również z kimś innym w roli głównej. Jest OKEJ, aczkolwiek nie jestem zadowolona. 

6. " Niech los zawsze Wam sprzyja" - robiłam wczoraj. 

Według mnie wygląda fajne i uważam je za najlepsze, jakie zrobiłam. No, prawie najlepsze, jest jeszcze jedno, które je pobiło. W tle Katniss , bohaterka " Igrzysk śmierci" oraz moja MS z łukiem i strzałą. 

7. " Mandarynka" 

No i o to gotowe logo dla stylówkalol=] . Miałaś w podpisie Mandarynkę, tak też myślałam, że warto by zrobić mandarynkowy motyw! Fajnie jest , trochę zmieniałam filtry, ale myślę, że jest okej. Tylko, że mandarynek nie widać. :C

8. "  Zły las w lesie" - tak, ten tytuł ma sens. . 

No i najlepsze! Zrobiłam dla Ciebie Zue! Włożyłam w to całą swoją moc i przelałam na to logo . 
Jesteś w lesie zimowym ( mimo iż tego nie widać) , ze świątecznymi ozdóbkami, jesteś mroczna i czarna, a napis wygląda jak opływająca krew... Mi się bardzo podoba! Ale Ty oceń :) 


Jeśli już dotarliśmy do końca, mam prośbę do Was - czytelników oraz do Kathey i Laniacz. Proszę, żeby też w miarę możliwości i czasu skomentowały notkę.
Sami określcie czy te moje loga mają sens , czy Wam się podobają i które najbardziej, czy to zbyt dziwna idea.. 
A Wy : Kathejo i Laniaczu , napiszcie tez swoją opinię o tym pomyśle i czy byście się zgodziły na takie posty z mojej strony. Wolę się spytać, niż kraść cudze pomysły. 

No więc to wszystko. 


DZIŚ BEZ LOGA. JA ZŁA. 

27 komentarzy:

  1. To Igrzyskowe najfajniejsze !
    Mogłabyś zrobić mi logo Potterowskie :) ???
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście :) Zrobię :) Czy ma być jakiś konkretny napis?

      Usuń
    2. A czy ja moglabym logo z 10 doctorem who i tardisem? :D

      Nie wiem czy ogladasz.

      Moj nick - Klaudia_17

      A logo wszystkieee przecudne! Kocham <3

      Pozdrawiam piszaca z telefonu i anonima Klaudia_17

      Ps. Moze ja do ciebie napisze bo mnie trudno znalezc xd A jak cos mam 17lv.

      Usuń
    3. A 10 doctor to David Tennant >·<

      Usuń
    4. Jak chodzi o wymagania do loga, to ciutkę je zmienię ... ;)
      Takie wyzwanko:
      Zrobisz mi logo, łączone stylami Igrzyskowo-Potterowsko-Zmierzchowe ??? ;).
      O, i dobrze, żeby był tam Marek Kaliszuk ...
      Ach, te moje wymagania xd
      Pamiętaj, twardym trzeba byś, jak żelki z Biedronki xD
      vajletboregard

      Usuń
    5. Mogłabym logo Igrzyskowe? :D
      ~rainbow

      Usuń
  2. Loga są na prawdę śliczne! Masz talent! Logo 6 i 8 są wdg mnie najładniejsze.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie robiłaś wtedy loga? ;3 Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne loga :33
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o Dziękuję ślicznie za logo <33
    Kocham je, wyszło cudnie ;** Wszystko, normalnie wszystko mi się podoba. I ten napis Mandarynka <33
    Dziękuję, jeszcze raz.
    Okey, teraz już bez zachwycania. Loga robisz bardzo ładne, jak widać (patrz wyżej) podobają mu się.
    Najładniejsze (te z Twą MS) to, to z Katniss. Widzę, że lubisz IŚ B)
    Jeśli byłaby taka możliwość, to rób loga. I jeszcze raz rób. Wychodzą Ci naprawdę ślicznie.
    Btw mam jeszcze takie pytanie: w jakim programie/programach robiłaś te loga?
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej *.* Nie sądziłam, że Ci się spodoba, dziękuję *** :*
      Tak, tak, Katniss wymiata, tak jak IŚ <3 ♥ Kocham je!
      Mogłabym robić, ale nie wiem czy mogę, tyle osób je już drobi, że chyba kolejna osoba nie potrzebna.. xD
      Robiłam je w picmonkey'u i sumopaintcie :)

      Usuń
    2. Jesteś zalosna. Chcesz logo od kogo się da. Jedno ci nie wystarczy?

      Usuń
  6. Ojojoj, reszto dziewczyn przepraszam, ale znaleźliśmy tu chyba miszcza log <3
    Wszystkie są ładne ale najlepsze, według mnie, Let It Snow, Niech los zawsze nam sprzyja oraz Zły las w lesie (swoją droga dziękuję, jest cudowne, kocham je)
    W jakim programie produkujesz (XD) podpisiki B) Pls zrób poradnik jak TY je robisz, proszeeeee :((
    Pozdrawiam serdecznie :3
    ~Zue, Muffinkonators

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale miszczu, JA? Bez przesady.. :)) Każdy wie kto jest miszczem nad miszczami - Laniacz nasz laniaczowaty, joł.
      Produkuję ogólnie w picmonkeyu i sumopaincie, napisy tworzę w picmonkeyu, tam są piękne czcionki. A poradnik jest zbędny :)

      Również pozdrawiam :333

      ~KotnaMuffiMuffMuffkowaMuffinka , Zuellas :) :*

      Usuń
  7. Świetnie Ci wyszły :3! Szczególnie nr 6. Ja tam się cieszę, że prawie wszyscy redaktorzy robią loga, to mi się nigdy nie znudzi :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffinka, wiem iż nie robisz serii z lóg alr czy mogłabyś zrobić mi identyczne jak te z igrzysk śmierci? :c ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne loga! Rob je Muff! A moglabym logo? Styl hmm ximowy. Moj nick:
    Draculaurazmonsterhigh
    Slicznie ci juz z gory dziekuje :D
    'Lala zachwycpna logami Muff. Jo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę prosić o logo Potterowskie ? Loga super ;3. / Pozdrawiam malinkaszminka na MSP ;3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś zrobić mi logo bardzo prosze będe wdzięczna jag by coś na msp jestem antosik789 ps
    lubie psy !!! POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne logogoga. Mogę proisić o jedno? Na MSP jestem Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie wszystkie użekły. *-*
    Proszę o logo, jak można. C:
    ~Push!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę prosić o logo? Wychodzą ci PRZEPIĘKNIE *-*
    ~ natalinn12

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, mogłabym takie cukierkowe ? *-* Na msp: natalinn12

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!