czwartek, 11 grudnia 2014

Rysunki - pierwsza odsłona

 Hey! Przepraszam, że musieliście tak długo czekać na pierwszą "odsłonę" moich prac! Wybaczcie, ale gdy rysowałam ostatnią postać (tzn. trzecią) too... dostałam jakiegoś załamania. To było takie: "Co ja zrobiłam?! Muszę to od początku narysować! NIE CHCĘ!". Noo, ale jednak jakoś naprawiłam swój błąd i w jakimś tam stopniu przywróciłam szkic do stanu przedoperacyjnego. Zaczynajmy "pokaz"!


 Moja pierwsza praca związana z MSP. Nie jest jakaś olśniewająca. Pewnie zaraz jakiś guru artystyczny/graficzny się mnie uczepi. Trudno, mistrzem nie jestem, ale w porównaniu do moich innych rysunków, to to jest praca praktycznie bez wad.
 Co mi się najbardziej podoba? Zdecydowanie szalik i czapka.
 Co mi się nie podoba? Usta. Co tu komentować? Nie wyszły mi i tyle. Są wielkie, mdłe i jednolite.


 To jest praca, która przysporzyła mi najwięcej problemów. Przez pewien błąd niestety nie ukryłam wszystkich konturów. Rysunek został lekko rozjaśniony dla lepszego efektu. 
Co mi się najbardziej podoba? Wyjątkowo - oczy. Pasek przy sukience też jest niczego sobie. 
Co mi się nie podoba? Hmm.... szczerze to żadna rzecz jakoś mnie nie przeraziła. Zbesztać siebie mogę jedynie za włosy, ponieważ nie uwidoczniłam pasem, których w oryginalnej wersji fryzury jest dość sporo. Przez to fryzura straciła to "coś".


 Elena, możesz mnie za to zabić. 5 minut temu poprawiałam błędy, które spowodowało użycie lekkiego wyostrzenia. Rysunek teraz prezentuje się tak. Wybacz, że tak "oszpeciłam" Twoją postać. Mimo wszystko, mam nadzieję, że chociaż  jeden element tego lamerskiego obrazka Ci się podoba.
 Co mi się najbardziej podoba? Buty przed "ostrzeniem" wyglądały rewelacyjnie. Teraz brak mi słów. Jak mogłam zepsuć takie wspaniałe obuwie?
 Co mi się nie podoba? Całokształt. Na naganę zasługuje pępek, który jest biały, bo głupia zapomniałam, że podgląd z okna programu nijak się ma do wyglądu, już wyeksportowanego pliku do formatu .png. ;_;

 Tak oto zakończyła się pierwsza wystawa moich prac! Chcecie więcej? Zapraszam tutaj oraz tutaj. Byee... :*



13 komentarzy:

  1. No, nie powiem że są śliczne (: Czy zrobiłabyś mi taki jaki ma monia(000) ? Jest zarąbisty ♥ ~Juls, Agnes331 ( Czyżby druga? )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można to poproszę taki rysuneczek :)
    penelopa004

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę prosić jakiś fajny rysunek z moją Msp? Bardzo ładnie to robisz.
    . ~pozdrawiam Wilnilia*-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to rysujesz czy przerysowywujesz? Strasznie ładne, masz talent :)
    Najlepszy według mnie dla moni :)
    (uwaga powtórzenie bo rano jestem nieogarem) Rysujesz tylko na komputerze czy też na kartce?
    Mogę poprosić rysunek? Nick : Czarna Zuellas
    Z góry dziękuję <3
    ~Zu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, cudo! Kłaniam się :) poproszę taki rysuneczek <3 biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz!
    Rysunek dla mnie jest śliczny. *.* Wszystko bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za rysunek! :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. WTF?! JAKIE TO ŚLICZNE *-* OMG! W PIERWSZEJ CHWILI POMYŚLAŁEM, ŻE TO PRAWDZIWE MSP XDD NAJBARDZIEJ PODOBA MI SIĘ PIERWSZE, JEST ZARĄBISTE XDD
    MOGĘ PROSIĆ O RYSUNEK MOJEJ MS?
    A GDZIE TY TO RYSOWAŁAŚ?
    ~vietnam
    PS. SORRY ZA CAPSLOCKA XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kiedyś mówiła. Był to chyba Gimp. Jaka wersja nie wiem, to już Autorka musi orzec :)
      ~Zue

      Usuń
  8. Narysowalabys moja ms? Nick:
    Draculaurazmonsterhigh
    Z góry wielkie dzięki!
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  9. WTF!!!!!!!!!!!!!!!! jak ty to robisz?????!!!! mi na msp w arcie nic nie idzie, a ty puf i z mózgownicy takie cudo! długa podróż z nieba była?
    ~swell12

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rysunki Abi! ♥ Nie możesz ukrywać takiego talentu♥ Czy to jest na kompie? Chyba tak. Jak to zrobiłaś?? c: Proszę o lekcję takich rysunków c:
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!