wtorek, 23 grudnia 2014

DOSTAŁAM SIĘ! + Konkurs na komentatora + Wreszcie loga + Życzenia świąteczne

Hej, cześć i czołem!
Na początek chciałabym podziękować za głosy na mnie, bo, jak wiecie, ankieta jest już zamknięta i udało się! Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali, ale dziękuję też tym, który tego nie robili, dziękuję komentującym oraz moim "fanom". Pozytywna opinia na mój temat znaczy dla mnie bardzo wiele, dziękuję wam! Gratuluję też dziewczynom, byłyście świetne! :3
Na blogu postaram się zostać jak najdłużej. 
~~~~~~~~~

Następną sprawą, którą chciałabym omówić jest konkurs na najlepszego komentatora! 

Co należy zrobić?

Musisz po prostu komentować moje notki, jak najwięcej, ale musisz wyrazić swoje zdanie na temat posta. Nie przyjmuję hejtów, lecz krytykę. :)W komentarzu jeszcze musisz napisać "zgłaszam się", że bym wiedziała, kogo mam zaliczyć do konkursu. 

Do kiedy trwa konkurs?

6 styczeń to ostateczny termin, czyli dwa tygodnie i jedeń dzień (jak się pomyliłam to sory, gardzę matmą). Myślę, że jest to dość dużo czasu jak na taki konkursik.

Nagrody?

Oczywiście! Będzie to prezent z l.ż. do 550 sc + 10 grafów + obejrzenie 5 filmów + polubienie 5 zdjęć, looków i artbooków. Nie ma drugich ani trzecich miejsc. 

Więc... powodzenia!
~~~~~~~~~~

Kolejna część posta to loga, które obiecałam kilku osobom. Są to :

- kasia3348
+ dodatkowe dla Independent Girl, która prosiła o nie w swoim poście!
Nie mogłam zrobić lóg dla Kamcimomo oraz Kary3003, ponieważ, dziewczyny, nie mam was w znaj :<

Zacznijmy od loga dla Kasi.


No, nawet niezłe. Ten lunapark w tle ♥ Nie podoba mi się troszkę napis "z nią bawisz się jak w lunaparku" (chodź przyznam, że jest zadziorny XD), bo miał być taki jakby podłużny ._> No wiecie! Aczkolwiek nie jest najgorszej. Zue podołała B)

Drugie i tym samym ostatnie logo dla Julsona :



#transparentnerogi :3 Tostuś zamknięta w bombce, nanana. Szczerze? To logo jest jakieś puste, ale mimo to nawet jest spoko. Ale pewnie nie podoba wam się, bo ja lóg robić nie umiem :) Spoko, przyznaję się, nie wyszło, ale jest.
~~~~~~~~~~~~~

Ostatnia część posta... czyli życzenia świąteczne!

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia pragnę złożyć wam najszczersze życzenia świąteczne - żebyście byli szczęśliwi, zdrowi, żebyście dostali fajne prezenty pod choinkę, żeby smakowało wam jedzenie, żebyście spełnili marzenia. Chcę również życzyć wam pogodnych i miłych dni w nadchodzącym Nowym 2015'tym Roku. Jesteście wspaniali i tacy zostańcie! ♥

A więc to by było na tyle :) Jeszcze raz dziękuję za szansę pisania na blogu (taki prezent dla mnie :p), przypominam o konkursie oraz Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
Trzymajcie się cieplutko! ♥

zrobiłby mi ktoś logo świąteczne? c:



23 komentarze:

  1. Fajny post. Fajniejsze logo było dla Inde, ale mogłaś zmienić czcionkę :) Oczywiście się zgłaszam. Ten lunapark mnie rozwalił XD Również życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Dużo prezentów pod choinkę. No i spędzenia tego czasu z rodziną. Wow, długi komentarz :D Czyżby 1? Chyba nie :/ DOBRA KONIEC TEJ DŁUGIEJ WYPOWIEDZI.
    ~JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to logo dla Independent girl nie jest taki ładny jak dla Kasi :3 bardzo się cieszę że zostajesz na blogu, bo głosowałam na ciebie w ankiecie.
    ~swell12
    ps. zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szupcio Zue jest szupcio *-* Ja ci mogę zrobić logo świąteczne :) Tsa... Może ci się spodoba. Coś się wymyśli :) A tak wgl. Czemu nie! Zgłaszam się. I cie informuje, że to ja... ta z chatu... Tenczanators *-* HiHi. Moim zdaniem logo dla Inde nie jest oszałamiające, ale jest spk. :)
    -oliwia0000000 Lub Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć. Wesołych Świąt! :3 Merry Christmas to you :3

      Usuń
  4. Las został ;3 Zgłaszam się +-)
    Trochę jesteś zła, bo uwięziłaś Tosta w bombce ...a tak na serio to logasuper, jak zawsze.
    Wesołych,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. O boshe, ale piękne logo <33
    Kocham ❤
    Gratuluję dostania się na stałe na bloga ;)

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się na bloga ♥
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu, tak jak praktycznie zawsze xD
    Loga wyszły Ci bardzo ładnie ♥
    Jeśli chcesz, mogę zrobić Ci świąteczne, dołączę jutro do ppsta na Twoim blogu c;
    Posdr
    ~Zuenators
    ~Man
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i gratki za dostanie się na bloga ♥.
    Post świetny! Oba loga super ale w logu dla Inde trochę napis nieczytelny ( i tak super <3 ).
    Już raz ktoś robił taki koneq ( myśl, myśl, kto to był... ) ale i tak fajnie, że go zrobiłaś (ojj powtarzam się). Więc Meri Krismes Ewriłan ( ja i mój angielski xD) i Szczęśliwego Nowego Roku.
    ~ angela nat / Dark Angel ( jak kto woli )

    OdpowiedzUsuń
  8. ZGŁASZAM SIĘ, tak na wstęp. B)
    Gratulejszyn zostania na blogu Zue!
    Tw posty są ciekawe i też chumorystyczne i o to chodzi nie, :D
    No i co do lóg... Ciśnienie Ci podniosłam? Jeśli tak to się uspokój. XD
    1 - wsze logo zdaje mi się było dla kasi3384.
    Na 1 - wszy rzut oka zaisty!!
    No i minus... xd (Tsa jestem dziwka i to w sobie lubię. (Y) )
    Ten napis mógł być w innym kolorze np. W granatowym. C:
    A co 2 - giego loga dla Tosta (Pozwolę sobie ok?)
    Jeszt po prostu zaaaiste , i 1 uwaga MS mogła być trozskę bardziej przeżroczysta. (Y)
    No kończę za wszystkie błędy PRZEPRASZAM jestem na komórce!
    Mój nick: Push! (Bez kom.)
    I jeszcze raz GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z resztą.. trudno XDD
    Możecie się ze mn śmiać. Mój błąd XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne , że się zgłaszam ! Zue pani mroczności moja <3 Jednak mój głos nie poszedł na marne ZOSTAJESZ ! Strasznie się cieszę jakbym to ja wygrała (xd) Loga są zawaliste ! A ja z chęcią zrobię dla Ciebie jakieś świąteczne . Jak tylko znajdę trochę czasu . Jesteś moją ulubioną redaktorką .i nie wiem jak bym sobie poradziła gdybyś odpadła . Najlepsze posty *-* I znowu się powtarzam : Jesteś tak Mega Super Hiper Extra Bardzo S-Y-M-P-A-T-Y-C-Z-N-A . I znowu się powtórzę Gratulacje ! To tyle . A i jeszcze jedno : Zgłaszam sie do konkursu ^^ Nie dla tego , że chcę nagrodę czy coś ale dlatego bo Cie KOCHAM po przyjacielsku ^^ i jestem twoją fanką . Zuellasnators XD Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  11. ZGŁASZAM SIĘ !!!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję wszystkim! :*
    Vietnam, musisz wyrazić opinię (y) bo inaczej nie zalicze zgłoszenia, sr, takie prawo (jakie prawo? Złego Lasa? Xd)
    Meri Krysmas
    #zue

    OdpowiedzUsuń
  13. Do konkursu oczywiście się zgłaszam! :)
    Logo dla Inde jest takie cuudoowneee! *.* Wow.
    Dziękuję (mówię sama za siebie xd, jbc) za życzenia. :*
    Bardzo się cieszę, że dostałaś się na bloga. Gratuluję!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się c: Gratuluję dostania się !

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za logo :))
    Gratuluje dostania sie, Zuellasowa B)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki wszystkim :**
    Meri Krysmas
    #zue

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam , poprawie : 2 tygodnie bez 1 dnia C:
    Fajne życzenia. (:
    -Zielony żółw ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!