poniedziałek, 22 grudnia 2014

Hot Or Not! #1

Hejson!
Witajcie w pierwszym poście z serii "Hot Or Not" w moim wykonaniu! Osoby losowałam na komputerze za pomocą Excela XD. Ta, inteligentnie. Do serii biorę jeden z trzech ostatnich looków danego użytkownika.
Proszę jeszcze, żeby osoby już ocenione nie zgłaszały się do Hota, a te, które nie zostały wybrane - droga wolna :))
Nie przedłużając - zaczynajmy!

Pierwszą wylosowaną osobą jest Wilnilia.

Twarz: Przepraszam, ale nie bardzo mi się podoba. Szczególnie oczy. Reszta jest ok, chociaż nie jestem wielką zwolenniczką tych ust, w tym przypadku jednak fajnie by wyglądały, gdyby nie oczy. Ocena: 7/10
Włosy: Doskonałe! Kocham je, a kolor doskonale dopasowany do reszty stroju! Brawo! Ocena: 5/5
Sweter: Zwykły, "warkoczykowy" sweter. Kolor też super, to on dodaje tej świątecznej atmosfery. Ocena: 10/10
Spodnie: Śliczne, bardzo mi się podobają, czarne wstawki pasują do włosów! Troszkę jednak zlewają się ze swetrem, ale to ujdzie. Ocena: 10/10
Buty: Przepraszam, ale nie pasuje tutaj różowy kolor pasków! Jakby był czarny lub czerwony byłoby o wiele lepiej. Ogólnie pasują, tylko że kolor... Ocena: 3/5
Dodatki: A właściwie ich brak. Nałożyłabym coś na szyję, bo jest pusto. Kokardka na włosy również zmieniłaby wszystko. Ocena: 5/10
RAZEM: 40/50

Następną przeze mnie wylosowaną osobą jest kot bella.

Twarz: Ejejej. Ej no. Stare oczy. Obrażam się na cały świat bo ich nie mam :< A tak na serio - super twarz, zmieniłabym tylko cerę na troszkę jaśniejszą (taką, jak masz teraz XD. Look który wybrałam ma trochę inną twarz, niż tą, którą teraz ma kot bella). Nie oceniam więc koloru skóry, bo teraz jest inny, co daje: Ocena: 10/10
Włosy: Ehh, nie lubię ich, chociaż przyznam, że tutaj wyglądają dość ładnie. Nie robiłabym jednak tych białych pasemek, ogólnie nie lubię połączenia czarne + białe we włosach. Ocena: 4/5
Bluzka: Uwielbiam ją!!! Jest świetna! Pasuje idealnie do reszty! Ocena: 10/10
Spódnica: Świetnie pasuje! Nie mam żadnych zastrzeżeń. Ocena: 10/10
Buty: Te kaloszki XD. Świetnie wyglądają zarówno z podkolanówkami, jak i bez. Pasują do takich "lekkich" spódniczek. Ocena: 5/5
Dodatki: Kolejna część garderoby, którą wielbię. Ten szaliczek, czy jak to tam nazwać jest genialny, tutaj też jest fajnie dobrany. Te włosy mnie nie zachwycają, dałabym coś na górę (zabierając pasemka).  Ocena: 8/10
RAZEM: 47/50

Kolejną osobą, która została wylosowana jest Surik11.

Dziwny jakiś ten screen
Twarz: Super! Kiedyś sobie taką zrobiłam, ale nie mogłam się do niej przyzwyczaić... No cóż, na innych wszystko ładnie wygląda XD. Ale nie, ok. Podoba mi się, mimo że nie w moim stylu. Ocena: 10/10
Włosy: Nie lubię, nie podobają mi się. Kolor jaki dobrałaś - też nie bardzo przypadł mi do gustu. Ja bym tutaj dała blond, albo całe czarne. Ocena: 2/5
Suknia: Świetna!!! Kojarzy się z zimą, ot co (Lanelyee + Małgorzata Linde XD). Ładna, kolorystycznie też mi się podoba. Może zamiast tego lekkiego różowego dałabym ecru, ale jest ok. Ocena: 18/20
Buty: Fajne, takie proste i lekkie. Ocena: 5/5
Dodatki: Kolczyki pasują tu idealnie! Może jeszcze dodałabym jakiś łańcuszek na szyję, bo jest za skromnie, ale zbyt załadowany look też jest niedobry. Ocena: 10/10
RAZEM: 45/50

Kolejnym "szczęśliwcem" (albo i nie) jest Muffinka11x, inaczej redaktorka próbna, Muff!

Twarz: Ładna, cóż tu więcej powiedzieć. Osobiście jakoś nie podobają mi się piegi przy ciemnych oczach, lel, nie wiem dlaczego :/ Ale tutaj jest oki ^^ Ocena: 10/10
Włosy: Totalnie nie w moim guście, ale tutaj pasują jak ulał! Ocena: 5/5
Sweterek: Śliczny, bardzo mi się podobał od samego początku (dlaczego go jeszcze nie mam w szafie?) (bo nie chce ci się robić looków) (no to zrób w końcu jakiś!!!) (nie mam czasu, nie siedzę na kompie!!!) (a co teraz robisz?) (a no tak). Biały kolor rozwesela look. Ocena: 10/10
Spodnie: Nie jestem do nich przekonana, ja dałabym jakieś inne, albo chociaż jakiś detal koloru białego. Ale nie są złe, w ostateczności xD. Ocena: 3/5
Buty: Klasyka. I to klasyka, którą bardzo lubię :D. Pasuje idealnie. Ocena: 5/5
Dodatki: Salicek :c Taki ładny :c Taki lubiany :c Ale według mnie na włosach jest za pusto, może jakaś kokarda lub coś zmieniłoby sprawę. Ocena: 8/10, bo w gruncie rzeczy lubię szaliczek.
RAZEM: 46/50

Jak widzicie, rywalizacja była bardzo wyrównana, jednak wygrywa kot bella! Gratulacje, jesteś najbardziej HOT!
Na dziś to wszystko. Przypominam o zgłoszeniach w komentarzach, jeżeli chcecie ocenę konkretnego looka, to napiszcie jego nazwę! I - nie bierzcie tych ocen na poważnie, w końcu każdy ma swój gust, a ja oceniam według swojego :D.
Pozdrawiam!

Ejże, ma ktoś ochotę zrobić staremu Tostowi logo świąteczne?
Aaa, PS: Posty mogą być rzadziej, czytam Igrzyska Śmierci także ten. ♥

50 komentarzy:

  1. No cóż, jeszcze raz się zgłaszam :3 /JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jak mnie wylosujesz, to proszę oceń look ,,Black & White", ok?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGLASZAM SIE
    -Malinasia tak niestety z anon7ma, sry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  6. Izeł wygrał <3
    Ja Ci zrobię logo świąteczne, oczekuj go na Facebooku :)
    Nie zgłaszam się, bo mam zbyt dziwne looki do oceniania. XD

    ~lANIACZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LANIACZ MA SUPI LOOKI-Izeł

      Usuń
    2. Oj, no dobra :$
      Wybierz "Smart Winter" albo "Laazy."
      Chyba obydwa dam niedługo do posta, #nieważne.

      ~Laniacz

      Usuń
    3. Hahah XD Oki ^^ I dzięki za logo :))

      Usuń
  7. Suuuper post :) Mi podobał się najbardziej look Muff. Bardzo chciałabym żebyś oceniła mnie, jestem ciekawa jakie zdanie mają inni.
    Login; dulka45

    Ps. Jak coś mam okropną twarz ale nie mam czasu jej zmienić xD (oczywiście ją oceń)

    Merry christmas :3

    OdpowiedzUsuń
  8. POST ŚWIETNY! LOOK MUFF BYŁ NAJLEPSZY!
    ZGŁASZAM SIĘ!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam się :^
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ^.^ Emilcia800000000 (obojętnie który look , może najnowszy :) )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, ale mam okropne look'i : PPariska

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły post. Dużo już tego Hot or Not, to się trochę nudzi ale spoko. Mimo to zglaszam sue c:
    Najlepszy według mnie look Muffi, a te trzy pozostałe niezbyt mi się podobają. Jeden jest BLE ale nie powiem który :3
    Ja ci mg zrobić ;33
    Pozdrawiam
    Zły las
    Ps Komentujcie moje notki pls::c

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Super post.
    ~Aha
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszywiście, że się zgłaszam, a co c; Mogłabyś ocenić najnowszego looka?
    Najbardziej podoba mi się look Muffs, później kot belli, a na końcu Wilinilii i Surik11.
    Jeśli chcesz mogę Ci zrobić logo, ale i tak pewnie będzie najgorsze :(
    Posdr
    ~Man
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój login to Julia6550. Zgłaszam mojego looka: •113• Careless Whisper!!!
    Najładniejszy był look MUFF. ♥
    ♥ Pozdrawiam ♥
    ~Julcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zgłaszam ! Mam taki strój na luzie! ;)
    ArinaArina

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, na msp jestem sara emo :D (17 lvl)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się ;) jestem Br00kie na msp. Look wybierz, ale najlepiej najnowszy :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mnie wylosujesz to wybierz look "Christmas 5." Oki? Proszę! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się po raz kolejny :3 - oliwia0000000

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post :)

    Zgłaszam się :)

    Pozdrawiam :)

    ~ Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się na msp ♥♥♥kaja♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post:D Zgłaszam się:3
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe , fajnie, że wzięłaś akurat ten look :)) Dzia :-**
    Ale jaki mam fejm - tyle osób pisze, że mój look najlepszy * rumieni się *
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Zglaszam sie do posta
    ~Lady MariQa

    OdpowiedzUsuń
  27. JEA.B)) Dzieki,ze mnie wzięłaś i że wygrałam POZDRO dla Laniacza!-Izeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja interpunkcja jest po prostu ohydna.

      Usuń
    2. Ohydne jest twoje tchórzostwo. Dlaczego nie napiszesz tego z konta? :))

      Usuń
  28. LOOK KOT BELLI JEST PODOBNY DO LOOKA LANIACZA O.o MOŻE BYŁ ZAKUPIONY? NWM XDD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  29. To nie jest Małgorzata Linde, tylko Rashela Linde. Przeczytałaś streszczenie, nie książkę. Ale nie zrozum mnie źle, bo nie chcę się przyczepiać! :) I fajny post. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka znowusz Rashela? Czytałam prawie wszystkie (narazie nie wypożyczyłam jeszcze dwóch ostatnich) i było Małgorzata. Możliwe, że przekład był inny bo np. w jednej książce było Ewa Moore, a w drugiej Lesley Moore. Dziwne? NOOOM BARDZO! Ale co zrobisz.
      Pozdrawiam :)
      Zue.

      Usuń
    2. Jest dużo przekładów tej książki, ja mam najnowsze.

      Usuń
  30. Zgłaszam się! na msp Emma Glamur.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    antosik789 a look nie wiem jakiś ĺadny

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam sie jestem Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  33. mi też spasowała kot bella ;) zgłaszam się: swell12

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja nazwa; malinozja
    Look; ♥Sugary Love♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Nazwa na MSP: Patiana2
    Super post c;

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się C:
    Look ,,[numerek] Rebel".
    Fajnie oceniasz *u*

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  37. Oceniasz bardzo dobrze! Wow, wszystkie look'i są cudowne..

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!