sobota, 6 grudnia 2014

nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com

 Nadchodzi strefa kreatywności i niezależnej wyobraźni, a jest nią nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com
 Zapraszam Was wszystkich na nasz nowy blog! Ujrzycie nas w zupełnie nowej odsłonie! Dowiecie się więcej o naszym życiu, poznacie nasze zainteresowania! Jedyny taki blog, który został założony przez redaktorki bloga o MSP, a nie jest powiązany z Planetą Gwiazd! Otrzymacie podwójną porcje wpisów, czytając nasze oba blogi! Odwieźcie nas, nie pożałujecie!

nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com
nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com
nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com
nigdy-nie-chcemy-dorosnac.blogspot.com

Co możecie zobaczyć na naszej stronie?

  • rysunki (nie związane z MSP)
  • scenariusze
  • opowiadania
  • recenzje
  • opisy dni
  • przemyślenia
  • i wiele więcej!
 Jeszcze raz zapraszam!




Coś extra:
Kto jakie nazwy proponował?
strefa-kreatywnosci (ja)
strefa-niezaleznej-wyobrazni (Laniacz)
nigdy-nie-chcemy-dorosnac (Mysiaax)
od-urodzenia-do-smierci (Lenelyee)

Gratuluję Mysiaax!

10 komentarzy:

  1. Napewno zairze!
    Mam pytanie. W poprzednim swoim poscie pisałaś, że wszyscy redaktorzy z tego bloga mogą pisać na tamtym (jeśli dobrze zrozumiałam). Czy ja, olliwka i Muff też możemy? Czy dopiero po roztrzygnieciu etapu II?
    Pozdrawiam
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakończeniu konkursu. Żadna z Was nie jest stuprocentową redaktorką. :)

      Usuń
  2. Myślałam, że będą jakieś posty, a tam ni ma. Ale fajny pomysł, będę śledziła :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Abi, ty to już polecasz, a tam nic nie ma. #Fucklogic. Dopiero się robi, jest 1/2 nagłówka, prawie szablon, muzyka, chat, i inne pierdółki. A dzisiaj juz będzie czyiś post.
    SPOILEEEEEER.

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że posty się juz pojawią xD Ale pomysł fajny, będę bloga czytała (i komentowała xD).
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno będę zaglądała. Blog zapowiada się ciekawie.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zajrzę, jednak bardziej pasuje mi ten blog. Najlepszą nazwę zaproponowała Lanaq :)
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszą nazwe zaproponowała Lanylee

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!