sobota, 6 grudnia 2014

Przywitanie - olliwka1000.

Cześć :) Z tej strony olliwka1000, Oliwia. Będę pisać na tym blogu przez jakiś czas. Mam nadzieję że zostanę, ale jak nie to to, że tu piszę jest wielkim sukcesem. Dziękuję za tą wielką szansę którą dostałam. No dobrze, no to teraz może coś o mnie, hmm ? Nazywam się Oliwia, mam 10 lat (jestem bardzo młodziutka, wiem o tym), uwielbiam blogować ale moją pasją jest taniec. Uwielbiam tańczyć, a w przyszłości chcę otworzyć szkółkę tańca. Bardzo lubię Ellie Goulding, uważam że jest utalentowana, ma świetny głos. Urodziny obchodzę 1 stycznia. Ostatnio po głowie chodzi mi ta piosenka ...


Moim wrogiem jest matematyka ;_; Lecą dwójeczki XD Lubię polski, WF i historię. Chodzę na gimnastykę korekcyjną do ośrodka bo mam krzywy kręgosłup. Chodzę również na dodatkowy angielski, bo chcę znać jakiś obcy język.

Mam już kilka pomysłów na posty, mam nadzieję że uda mi się je zrealizować. W poniedziałki raczej nie będzie postów bo po lekcjach, mam korekcyjną i zaraz po tym angielski. Jestem w domu dopiero o 18:00. W razie jakichkolwiek pytań, piszcie. Przepraszam że post krótki, ale to tylko post powitalny.

Piszcie w komentarzach, co o mnie sądzicie. Pozdrawiam, miłego wieczorku !

17 komentarzy:

  1. Mysle ze bedzie milo czytac twoje posty.nie zawiedz nas. Jestem snicerslady0 . Zaprosisz na msp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszę kiedy będę mieć Vipa na MSP, bo aktualnie nie mam miejsca w znajomych :)
      olliwka1000

      Usuń
  2. No cóż, nie wiem, co mam o Tobie powiedzieć. Moim zdaniem powinnaś dodać parę zdań odnośnie Twojej gry na moviestarplanet-od kiedy grasz jaki masz poziom itd. Przepraszam, are również śmieszy mnie Twój wiek.(nie obraź się, to nie hejt ;) ) Po prostu ja w wieku 10 lat na msp robilam dziwne, bardzo dziecinne filmy, w wiadomościach podpisywałam się itd., a tu mi wyskakuje dziesięciolatka, która pisze ''XD'', i która pisaniem na tym blogu osiągnęła już zapewne większą ''sławę'', niż ja, pisząc bloga prawie dwa lata.
    Mimo to, czekam na Twoje posty i mam nadzieję, że na trochę tu zostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mój wiek też mnie śmieszny, nawet nie wiesz jak ;D
      olliwka1000

      Usuń
  3. Hm.. z tego co widzę w tym poście, dużo razy się powtarzasz. Nie jest to MEGA duży błąd, bo da się Go poprawić. Widzę, że jesteś miłą osobą. Czekam na dalsze posty. - Normalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że miło będzie nam się pisało :) Wydajesz się miłą, życzliwą osóbką. :p Czekam na dalsze posty!
    Pozdrawiam.
    Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajesz się być miła osobą. Chętnie będę czytać Twoje notki. Jeszcze raz gratuluję wygranej c;
    Czekam na dalsze posty.
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś miłą osobą, przynajmniej tak mi się wydaje, ale musisz popracować nad interpunkcją, czyli m. in. stawianiem przecinków, bo stawiasz tam gdzie nie trzeba. Nie chcę się wymądrzać, bo pewnie każdy zauważy u mnie jakiś błąd. Więc rada: przeczytaj sobie post jak skończysz i intonuj oraz przypomnij sobie zasady interpunkcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 lat- gdy to przeczytałam strasznie się zdziwiłam. Prawie każdy dziesieciolatek, jakiego znam zachowuje się okropnie dziecinne, i wgl. Jak już to jedna osoba napisała. Trochę Cię podziwiam, i z niecierpliwością csekam na posty, bo jestem ciekawa jak to się potoczy :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam*, sory, tablet XD ~N

      Usuń
    2. Nie jesteś jedyna!
      Jestem pozytywnie zaskoczona c: Oby tak dalej, Oli (jaka fajna ksywka XD).
      ~Inde

      Usuń
  8. Wydajesz się być bardzo miła. :)
    Czekam na posty! ^^

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ^^ znam Cię z innego bloga i wiem, że jesteś miła :* Czekam na kolejne posty od Ciebie ^^

    ~Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Tw posty na blogu Kathey są ciekawe, mam nadzieję, że tutaj będzie tak samo... Być może będziesz moją faworytką, albo Muff.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fffffffiuu 10 lat

    OdpowiedzUsuń
  12. 10 Lat ; D ja mam 11 i też prowadze bloga ale sama. Wydajesz się być fajna c:
    Załóżmy gang młodych blogerrek XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!