sobota, 6 grudnia 2014

To, na co czekaliście. WYNIKI! + Snowshake - #Look.

Lel.
Szósty grudnia.
Mikołajki.
Czas ogłosić wyniki.
Heii!
Tak, oto post, na które czekało około 20 osób. To znaczy nie, że tyle się zgłosiło - tyle napisało do mnie na MSP. XD
Pytaliście, kiedy wyniki.
Proszę, oto one!
Chciałabym jednak przed ogłoszeniem ich powiedzieć, że każda osoba, która wysłała notkę, była wyjątkowa na swój sposób. Nie martw się, jeśli nie wygrałeś - następnym razem pójdzie Ci lepiej.
Dobra, to co?
Uwaga, uwaga, napięcie...
Teraz moment najgorszy...
Do II etapu przechodzą...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
olliwka1000
Czarna Zuellas
Mufiinka11x

Gratuluję. :)
Zresztą, gratuluję każdemu, który się zgłosił. Jak na początku pisałam, każdy był wyjątkowy na swój sposób.
Więc, jak to wszystko się odbędzie?
Mówiłam o dwóch miejscach, a są trzy.
Co?
Nie, to nie jest błąd.
Dzisiaj pojawi się ankieta, która będzie trwała do 23 grudnia tego roku.
Tam wybierzecie najlepszą (Waszym zdaniem) redaktorkę. Redaktorka z najmniejszą liczbą głosów niestety nas pożegna.
Dziewczyny (Te, które wygrały), podajcie mi tu swoje maile, a ja dodam Was dzisiaj do załogi bloga (Albo wtedy, gdy podacie maile).
 
A teraz pora na looka.
Dawno nie było żadnego kompletu z mojej strony (Bo posta też nie było ;-;), więc czemu nie?
Wiem, że nie każdy będzie chciał czytać dalej, bo mam świadomość, że konkursy na redaktora wywołują emocje (Przykładem mogę być nawet ja. Trzy razy), jednak jak ochłoniecie, będzie miło jeśli to przeczytacie.

Komplet, który dzisiaj zaprezentuję nosi nazwę Snowshake, czyli Snieżny shake.
Wiem.
Ta nazwa jest ciekawa.
Może i wam skojarzy się z czymś takim?
Nie sądzę, ale ok, rzućcie na to okiem:


Oczy w bok.
Kathey.
Czemu.
Jak coś, mówię do mojej MS.
Ok.
Boże, kocham tę sukienkę <3 Jest cudowna.
Kolczyki, włosy i buty tak samo... Generalnie, ten komplet na maksa mi się podoba.
Może rekord love it? :')
Nierealne.
Różowo - fioletowy ślicznie wygląda z granatowym. Wszystko do siebie idealnie pasuje.
Pozdrawiam tu też biscuit2002, bo jakby kupiła tego look'a, ale dała te włosy. Wtedy ja zauważyłam, że pasują lepiej, niż moje.
Dzięki. :P
Ok, skład:


Drogo trochę...
I są balerinki.
Hejtujmy to, że balerinki są dla VIP!
Cena jest taka a nie inna przez sukienkę i włosy, jednak dramatu nie ma...
Jedna dziewczyna w notce konkursowej wysłała looka za ponad 4 tys sc, więc z moim nie jest tak źle XD
Według mnie, look jest warty zakupu, dlatego go kupiłam, logiczne, co nie? ;w;
Inne wersje kolorystyczne trzy razy, poproszę:

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Zastanawiałam się nad jej kupnem, ale oryginalna wygrała.
Śliczna <3 A przynajmniej mi się podoba.
A ja się nie znam.
Mniejsza, ta sukienka w wydaniu miętowo - granatowym wygląda bardzo ładnie <3
Mięta,
Lubię
Ten
Kolor.
Naprawdę
Go
Lubię.
Zapycham
Miejsce.

MLTKNGLZM. Fe. AOSZM. ♥



II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Odważna, ale ładna.
Żółta? XD
Nie, nie jestem daltonistką i wiem, że to żółty.
I niech daltoniści nie myślą, że to miało ich obrazić.

A
Oto
Superowy
Zapychacz
Miejsca!

AOSZM ♥♥♥
Tak, zrobiłam to specjalnie.
Tęskniłam <3 :')
A Wy?




III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Omg...
Prześliczna ♥.♥
Na maksa, maksa, maksa mi się podoba, malinowa taka...
Bardzo ładnie wygląda z granatowym.
Pozdrawiam Malinasię, tzn. moją niewolnicę.
Ej, tylko bez skojarzeń, no.
Po prostu wbiłam jej 19 poziom więc ona ma mi wbić 26.. Dobra, nie będę zamęczała was naszymi rozterkami XD

Krótki
Zapychacz,
Najkrótszy
Chyba.

KZNC. Całkiem spoko, ale naszego AOSZMa nie przebije, co nie? <3






Może jeszcze jakaś sesja?
Ok, robię screeny na bieżąco, chociaż rzadko mi się to zdarza.
Moment, chwila, chwila, chwila, ok, ustawiam MS, 158 tysięcy do lvl'a, damy radę, ok, chwila, chwila, chwila...


Nietypowa ta sesja.
Look nie ma żadnych błędów, bugów, zagięć czy momentów, gdzie wygląda dziwnie. XD
W zasadzie to tyle, zachęcam do kupna / zalovkowania kompletu u mnie (Kathey) pod nazwą jak na blogu.

Przypominam dziewczynom, które wygrały, o tym, aby dały mi swoje maile.

Do następnego posta! ♥


Logo od Laniacza, omg, omg, cudo, cudo, cudo, dziękiiiii ♥

26 komentarzy:

  1. Na nic czekałam jak głupia od 13 na wyniki :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic, może następnym razem c:

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże ! Zaraz zemdleję ! Naprawdę ja ?! Matko, dziękuję ! Nie spodziewałam się, naprawdę. Gratuluję dziewczyną. Mój e-mail : olliwka1000@interia.pl (na ten da się mnie zaprosić). Dziękuję jeszcze raz za szansę !
    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynom* ;D
      A tak przy okazji to gratuluję C:

      ~kami273!

      Usuń
    2. Sorry, stres mnie zżera XD Jestem w wielkim szoku, nawet pisać nie umiem ;_; Cała ja XD

      Usuń
  4. trzeba było napisac do cb na msp aby notka się liczyła?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Żadna z tych dziewczyn nie pisała na MSP.
      ~ Katheja, a kto?

      Usuń
    2. Hejson. Katheja super post.czekalam na wyniki.wedlug mnie sa pozytywne.
      ~snicerslady0 ktora jest twoja fanka i pisze do cb na msp(pisze z tel )

      Usuń
  5. No trudno, szkoda. Ale wezme udział w następnym konkursie :c ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  6. No trudno. Może za następnym razem mi się uda? W końcu do trzech razy sztuka, c'nie? :D
    Gratuję dziewczynom.
    A look ładny, nie wiem, która wersja jest dla mnie najlepsza, więc napiszę, że najmniej podoba mi się druga.

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, nie mogę uwierzyć. Ale siem cieszem :3 Gratuluję równiez pozostałym dziewczynom. :3
    Czyli, mamy ci podać emaile, jak już zaprosisz to mamy przyjąć, piszemy na blogu do 23 grudnia i wtedy wyniki? :3 Dobrze rozumiem? XD
    Fajny ten look. Ładny. Ale według mnie mało świąteczny. Przepraszam :-(
    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję!
    ~ Podniecona Zue (nie w takim negatywnym sensie podniecona xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z radości zapomniałabym o mailu xd czarnazuellas@gmail.com :)
      ~Podniecony Wiecie Kto?

      Usuń
    2. Lord Zuellmort xD? Nie mogłam się powstrzymać, tak mi się skojarzyło : D

      Nie mam pojęcia na kogo zagłosować, trudna decyzja mnie czeka.
      Co do looka, to najbardziej spodobała mi się pierwsza, oraz trzecia wersja kolorytyczna. Współczuję Malinasi, dużo ma do wbicia.

      Usuń
    3. E tam, 155 tys XDDDDD
      ~ Ja
      Ps. I tak se jaja robimy z tym xd

      Usuń
  8. No cóż, zawsze szkoda ): Następnym razem spróbuje, może wyjdzie lepiej. Gratuluję wygranym (: Miłego pisania na blogu.
    Look jest cudny ♥ Wersje również ♥
    A
    Oto
    Superowy
    Zapychacz
    Miejsca
    ♥♥♥ Musiałm, AOSZM rządzi.
    Posdr
    ~Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Ja się nie dostałam. Następnym razem spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Look bardzo ładny. *.*
    Gratuluję dziewczynom!
    Nie jestem pewna, ale już chyba mam faworytkę. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech to, jestem nada jestem niefolnicom? :d
    Ja nie wysylalam notki, nie mam nawet czasu. Gratuluję wygranym.
    A look bardzo ladny. Najlepsza trz3cia wersja, of kors.
    Grüße.
    ~ZakochanaMalinaKtórejObecnieChceSieRyczeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Zue już miała swoją szansę, więc sory, ale uważam, że zrobiłaś to też dlatego, że ją lubisz, a z pewnością było jeszcze dużo wiele dobrych zgłoszeń. (Tak samo z Muff)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie było dużo.
      Agnes331 pisze dobrze, ale jej notka była za krótka.
      To samo verlin!.
      Wiele osób robiło błędy.
      Poza tym, Zue nie pisała dużo - jeden dzień, no normalnie woooow.
      A ja zgłaszałam się 3 razy i Abi za każdym razem mnie brała, więc? XD
      ~ Ja

      Usuń
  13. Gratuluję dziewczynom! :)
    Przepraszam, ale po prostu "nie trawię" tej sukienki więc look według mnie nie jest tak ładny, jak reszta. Mam nadzieję, że nie pogniewasz się na mnie ;p. Po prostu ta sukienka mi nie leży. I W OGÓLE TY SPRYCIARO!!! Specjalnie wstawiłaś AOSZMa XD
    ~Inde
    PS Za dużo notek na dzisiaj.
    Za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało się :) Już drugi raz.. ale znowu ta ankieta xoxo :( Fajnie, że mi się uda być z Wami przez jeden dzień :( Lub w ogóle, widać, że wygrywa Zue... No cóż, iż się żegnam

    muffinka11x@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No nic, następnym razem się uda. Gratuluję dziewczyną! Mam już faworytkę! Możesz napisać jakie błędy popełniłam? Kocham tego Lolka♥ Kupiła bym, ale te buty , awww..

    Hehehehe -Smutna,wesola,dziwna,śpiącą,nauczona na sprawdzian,chora psychicznie, ta której nikt nie zna♥ Julia (wyróżnienie u Mysi i 2 miejsce u Laniacza - To wystarczająco dużo, jak na moje małe zdolności.) Jula15love (Piesecka :3)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!