poniedziałek, 15 grudnia 2014

Przegląd Top Moviestars #2 ALAKINGA

Witam serdecznie!
Zapraszam na kolejną część Przeglądu Moviestars. W dzisiejszej zajmiemy się : ALĄKINGĄ.

W zasadzie nie jestem pewna, kto teraz gra na tym koncie, więc będę mówiła na nią Ala.

Alicja znowu jest pierwsza w top, a jakże. Nie mam o niej negatywnej opinii, bo wszyscy uważają, że jest miła, a ja sama styczności z nią nie miałam. Ma 63 level, który osiągnęła w około 3 lata (profil się zbugował - pokazuje, że jest członkinią od 1901). 

Film :


Produkcja jest nieskończona, na co wskazuje tytuł. Pomińmy, że NIE z przymiotnikami piszemy razem. Film trwa 2,44 minut, ale przez minutę ileś-tam nic się nie dzieje - bohaterka stoi i nic. Nie mam nic do tego, bo film jest nieskończony, lecz znalazłam kilka literówek. Alu, popracuj.

Artbook :


Tak. To najnowszy artbook Alicji. Jakieś tło i dwa zwierzaki [...] Aż 434 love it, 169 komentarzy. Nosi nazwę kolo. Cóż... nie mam nic do powiedzenia.

Look : 

(najnowszy oceniała Hania w Starciu Fejmów, więc wezmę inny)


Muszę przyznać, Ala umie robić looki. Stylizacja jest ładna, miętowy kolor jest cudowny, włosy idealnie współgrają z butami... super. 

Film :


Jest to film na, prawdopodobnie, urodziny Ali, stworzony 2 lata temu. Autorem jest Aleks(Alekay)1. Kiedyś byli parą, więc co się dziwić. Niestety, już tak nie jest.


No dobrze, więc to by było na tyle w tym poście! Mam nadzieję, że wam się spodobał! Trzymajcie się cieplutko ♥


12 komentarzy:

  1. 1 :3
    Ala i Aleks nie są razem, bo on usunął konto.:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem "skończone" to nie rzeczownik, tylko przymiotnik.
    "Nie" piszemy łącznie z przymiotnikami.
    Ty też musisz popracować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Skończone. Akurat dzisiaj miałam o tym lekcje. -_- Jeśli nie umiesz to nie komentuj Ze w ten sposób. Skończone to czynność i rzeczownik. "nie" piszemy z przymiotnikami oraz czynnościami (rzeczownik).
      Podręcznik
      Żelek

      Usuń
    2. Pomyliłam jedno słowo :)
      Dziękuję za zwrócenie uwagi.
      Na przyszłość podpisz się, chcę znać osobę, którą mam styczność.

      Usuń
  3. Na jej koncie gra kuzynka która ma 8 lat.
    W biografii tak jest napisane. Dlatego są błędy i nie ma ''perfekcyjnych'' filmów.
    Pozdrawiam.
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Na koncie ALAKINGI gra kuzynka Ali (ośmio letnia). Napisała tak w biografi. Pewnie to jest powodem tych błędów oraz artbooka (który, powiem szczerze, nie zasługuje na taką liczbę love).
    Seria mi się podoba. W następnej części możesz wybrać Arli (chyba jej nie było ;p).
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  5. O Alakinga wróciła na msp :D. Fajnie ciekawe kiedy doda następny film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie podobno na koncie ali gra jej kuzynka xd
    Szkoda że Ala nie gra robiła fajne filmy ;C
    Jak macie chwilkę to wpadnijcie na mój blog o msp karolina33344-msp.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię tej Ali :33 Ma taki zwyczajny styl, niczym się nie wyróżnia od innych użytkowników, nawet moi znajomi potrafią lepsze looki wykonać, twarz nie przypadła mi do gustu, jest okropna według mnie. Filmy są niezłe, tylko tytuły mi nie odpowiadają. Moim zdaniem prawie żadna "gwiazda" z HighScores nie umie zrobić porządnego Artbooka. Tylko Arli i EmoNisia110 potrafią. Wkurza mnie to, że pisze "Nie skończone". Po co wstawiać filmy, jeśli się go nie dokończyło... Najpierw lepiej wstawić w prywatne i następnego dnia dokończyć. A tak w ogóle to nawet nie jest film i nic z tego by nie wyszło. Denerwuję mnie to, że Ala usprawiedliwia się, że ma 8 lat. Moim zdaniem to nawet nie jest normalne wytłumaczenie literówek. Trzeba było się nauczyć ortografii i interpunkcji, nikt nie będzie jej dawać taryfy ulgowej, ponieważ jest ośmioletnia. Dlaczego niby wszyscy pozostali mają pisać poprawnie, a ona nie? Nikt nie będzie patrzyć jaka jest i ile ma lat. Trzeba było się porządnie nauczyć...
    Jak widać kompletnie skrytykowałem Alę, jednak takie jest moje zdanie. Żyjemy w wolnym kraju, więc mam prawo wyrażać swoje zdanie (sorry za powtórzenie xDD)
    Ja wolę Arli, ! ! ! Alicja ! ! ! itp.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja właśnie spóźniłam się na tego posta 26h i 10 min.? -.- Muszę częściej wchodzić na tego bloga.
    Post świetny! Umiesz wszystko dokładnie opisać, nie popełniasz (jak się to pisze?) błędów ortograficznych.
    Bardzo lubię Tw posty. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją ulubioną MS jest
    - ESKA + bo robi ŚWIETNE looki ! Jest miła pisałam z nią pare razy ; D Robi fajne filmy ..Mam nadzieje że kiedyś bedzie w TOP ;)
    Pisze z telefonu ..

    ~oliwia:)506 / Hanjaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię ALAKINGI. Jak widać, arta zrobić nie potrafi, look też taki jakiś zwykły, film beznadziejny... Ale jednak ma tysiąc pięćset sto dziewięćset lajków wszędzie. Moja koleżanka mówi, że to córka założycieli, mam to w d***e. I jeszcze te milion artów i filmów "Kochamy Alę !!111!". Ja jej nie znoszę. Zaraz napadnie na mnie banda rozwścieczonych fanów Aluni. Oł noł.
    ~ Muffinka xx3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!