poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zła nowina. + Jak wyglądam w wersji MSP? XD

Hejson!
Tytuł mówi sam za siebie. Zła nowina. Ale o co chodzi?
Może wiedzieliście (a jak nie wiedzieliście, to się dowiecie), że miałam ostatnio lekkie załamanie, jeśli chodzi o msp. Po prostu z dnia na dzień przestało mnie ciekawić, tak po prostu. Yhm, yhm, dziwne, ale tak było. Byłam zajęta czym innym, a na notki nie miałam pomysłu, już nawet myślałam nad odejściem z bloga i msp...
Na szczęście, czy nieszczęście, to minęło. Jak na razie. Aczkolwiek nie zdziwcie się, jeśli pewnego dnia napiszę "Odchodzę" i do widzenia. Może już wyrastam z msp, lel XD.
W radiu jakaś dziwna piosenka ;-; "O-oo, o-oo, o-oo". Nienawidzę jej. Jak ktoś to odczytał, piszcie xd
Znalazłam jednak wyjście z tej sytuacji. Po prostu zdałam sobie sprawę, że nie mogę iść jakimś systemem, grafikiem, bo to mnie rozstraja. Dlatego postanowiłam - zero ograniczeń, notki będę wstawiać kiedy chcę i jakie chcę. Czyli nie będzie tak, jak ja to zawsze robiłam - co tydzień będzie taka notka, w ten dzień taka itede. Mam nadzieję, że rozumiecie.
No ale cóż - nieszczęścia idą w parze. Jaka jest druga nieszczęśliwa nowina?
Rezygnuję z TT. Może nie na zawsze, ale chwilowo nie mam już pomysłów na następne przykłady do kategorii. Muszę od niej trochę odpocząć. Reszta serii będzie jak dawniej, "Hot or Not" również się pojawi, tylko że już nie z jakąś regularnością.


A co dzisiaj przygotowałam?
Moja osoba w wersji msp xD.

Może najpierw tfasz.

No, do tego jeszcze okulary. Ale to uznajmy jako część ubioru..
Dlaczego tak, a nie inaczej? No cóż, moje oczy są takie okrągłe, ble. Podobają mi się takie zwężone, kropka w kropkę takie, jak te dla vipów. Czarne :c. Nos... Ble. Taki gruby, taki nieładny. Jedynie usta mi się podobają. Hmm, teraz uważam, że mam bardziej różowe usta, ale okok.

Teraz... Jak dzisiaj jestem ubrana?

Włosy: Nie są jakieś okropne, ale mam trochę inny kolor i moje włosy są trochę dłuższe. Są najbardziej odpowiednie. Bardzo lubię swoje włosy, mimo że się strzępią, ciężko je rozczesać i nie mogę sobie zrobić grzywki ze względu na stojące nad czołem kosmyki.
Sweter: Dżizas, nie ma normalnego sweterka na msp? ;-; Kolor jest ok, ale świeci się jakby był obśliniony, nie ma "warkoczy". Bardzo lubię ten sweter, który mam na sobie - jest miękki, wygodny i ciepły.
Spodnie: Znowu. W sumie to i tak najlepsze legginsy, jakie znalazłam w sklepie. No masakra po prostu. Lubię chodzić w legginsach, bo są obcisłe, a jeansy na mnie nie leżą.
Buty: Hahahah. xD Ciapki moje kochane :') Są takie słodziaśne!
Dodatki: Czyli okulary. Moje są czarno-niebieskie i trochę mniejsze, ale dobra. Pamiętam, jak w około 2 klasie podstawówki byłam taka szczęśliwa, że nie noszę okularów, a potem bum :'). Ale teraz się cieszę, że je mam, wyglądam w nich o wiele lepiej.


Na dzisiaj to koniec. Pozdrawiam!

Nie, to wcale nie jest logo od Katheji

12 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz na msp (1!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodz błagam

    OdpowiedzUsuń
  3. odczytałam xD to o radiu (Lubie zaznaczać i czytać na biało więc to też odczytałam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)) Z jednej strony supi, wygląd na msp i te sprawy, drugiej smutas, bo być może odejdziesz i jeszcze koniec TT =(
    Pozdrawiam :()
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest OK... Krótki Komentarz xDD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, Julson. Rozumiem, że msp Cię nudzi powoli. Oczywiście mam nadzieję, że to tylko chwilowy kryzys. Ale jeśli odejdziesz, to chciałabym z Tobą jakoś utrzymać kontakt : |
    Tylko nie wiem jak, GG nie mam, skype to trochę bardziej dla "znajomych z reala (nie sklepu)".. może po prostu przez gmail i te sprawy. Tylko częściej wchodź na swoje gugle ok? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na każdego kiedyś przyjdzie czas c: ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz na Msp.
    Post super!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam okulary, i też niebiesko czarne. Zbieg okoliczności, czy co? xD
    ~lilalila2005
    PS super post

    OdpowiedzUsuń
  10. "Może najpierw tfasz." padłam xd ty nie wiesz dziecko, że to się pisze "twarz"??? uczysz 8-10 latków złej ortografii -,-

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!