poniedziałek, 15 grudnia 2014

26 LVL! ♥ + Cross - #LOOK

Heii!
Znowu.
Nie pisałam.
Szkoła... Szkoła... Szkoła. Mam jej dosyć. Serdecznie.
Z utęsknieniem czekam na piątek, bo wolne. Rozumiecie.
Ale dobra, może jednak przejdę do tej szczęśliwej części posta!
Mianowicie...

WBIŁAM 26 LVL!
 
Dzięki Wam oczywiście! Bez żadnego boostera, wbiłam 58 tysięcy fame. Szczególnie chciałabym jednak podziękować osobom takim jak:
- Jula123JP - Dziękuję ci na maksa za grafy co dwie minuty i pozdro. Dodatkowo za listę życzeń, z której mam dzisiejszy look. Rzecz jasna odwdzięczę się.
- WizzyGirl - Dziękuję z całego serca za dwa pozdra, w okresie 26 - 28 grudnia dostanę VIPa - i rzecz jasna - odwdzięczę się.
- Maksiu2014 - Za końcowe pozdro. Zostało mi 2 tys. fame, a ty dałeś mi finałowe punkty. Jak wyżej, odwdzięczę się.
- Wam wszystkim. - Nie jestem w stanie wypisać tu każdego, kto dał choćby grafa - to TEŻ jest pomoc.

PO PROSTU BARDZO WAM DZIĘKUJĘ! ♥

Wiedzcie, że jesteście przewspaniali.
Teraz brakuje mi milion fame, ale co to dla Was, jesteście po prostu najlepsi. W czternaście miesięcy 26 poziom to jest coś.
Ale to było możliwe TYLKO dzięki Wam.
Screen?


Boże, sama w to nie wierzę.
PS. Przepraszam że nie zamalowałam liczby zaproszeń do znajomych, poczty i aktywności. Jestem raczej roztrzepaną osobą.
No, ale przynajmniej zamalowałam moje fundusze. ;-;
Dobra, jeszcze raz DZIĘKUJĘ.
I nie zanudzam.

Zaspojlerowałam Wam lookiem, którego dzisiaj chcę pokazać, ale TRUDNO.
Nosi on nazwę Cross - czyli tak banalnie - Krzyż. Mimo, że go widzieliście, pokażę go jeszcze raz:


Hmm... Zmienić twarz?
Boże, jaki ten look jest...
C-U-D-O-W-N-Y!
Wszystko dopełnia wszystko, a ten pudrowy róż jest... Cudowny.
Jeszcze raz pozdrawiam Julę123JP (Klaudię ♥), ponieważ to ona zafundowała mi ten komplet. Dziękuję!
Generalnie, komplet jest dla VIPów, ale przygotowałam w podzięce za poziom wersję Not - VIP.
Może przejdę do składu?


Drogo.
I w razie czego, te włosy są dostępne dla nie - VIP, ale kosztują 100 sc mniej. Kiedyśtam to Wam tłumaczyłam. ;-;
Generalnie to tatuaże, włosy, krzyż i spodnie przydadzą się nam na 1000% w następnych stylizacjach.
No, a i sam komplet jest warty swojej ceny, jak dla mnie.
Przed innymi wersjami kolorystycznymi, pokażę Wam wersję, która nie wymaga statusu srip:


Nie patrzcie się na cenę. Ta stylizacja jest tańsza; kosztuje ok. 2500 sc - spodenki kosztują 50 sc w DS.
Tatuaże dla VIP zmieniłam na te z chyba neonowego konkursu, gdzie "przebłyski" mają kolor skóry. Przydatny patent, bo nasze malunki wyglądają bardzo dobrze, a nie są dla VIP.
Co zmieniamy w składzie?


Na cenę i nazwę spodenek nie patrzcie.
Jak widzicie, zrobimy takie za 50 sc w DS.
Te tatuaże są świetne! Wyglądają tak ładnie jak te dla VIP.
Dobra, może pokażę Wam inne wersje kolorystyczne?

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

OMG... Cudo!
Taka miętowa. Taka śliczna. ♥
Mogłaby nawet walczyć z oryginałem.
No, a w każdym razie jest bardzo ładna.
I podoba mi się.
Co można wywnioskować po opisie.
Proszę,
Nie
Kopiujcie
Zapychacza,
Bo
On
Jest
Moim
Znakiem 
Rozpoznawczym.
NKZBOJMZR, nazwa nijaka, ale przekazuje ważną informację.

II WERSJA KOLORYTYCZNA

Czy ten look wygląda tak ładnie w każdym kolorze? ;-;
Tak bardzo bardzo bardzo ciekawie.
Ale naprawdę, naprawdę, naprawdę mi się podoba.
Czemu ja powtarzam się tak strasznie bardzo często?
Gadam od rzeczy. ;-;
Wersja ta jest naprawdę ładna, i uważam - że jak poprzednia - może walczyć z oryginałem.
A
Tak
Sobie
Nic
Nie
Napiszę
Prócz
Zapychacza.
ATSNNNPZ. Omg. Dzisiaj nawet w zapychaczu miejsca powtarzają się litery.


III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Chyba najgorsza z tych wszystkich dzisiejszych wersji.
A przynajmniej mi się tak zdaje.
Ale nie ma tragedii.
Jest nawet... Całkiem spoko.
Naprawdę.
Gdyby się tak temu przyjrzeć...
Jest nawet całkiem całkiem.
Skoro
Tyle
Powiedziałam
Że
Wcale,
Zapycham
Miejsce!
ASTPŻAWZM, AOSZM.
Na zawsze.






Dobra, może tak jakaś krótka sesja?


Nawet dosyć bezbłędny.
Nie no, kocham ten look.
Możecie go zakupić / zalajkować (CHCĘ POBIĆ NA NIM REKORD LOVE IT!) u mnie pod nazwą jak na blogu.
3 część Kathejowych lóg pojawi się niedługo, a tymczasem...

Do następnego posta! ♥


No a jak.
Nowe logo.
Całkiem fajne.
Pa XD

11 komentarzy:

  1. Gratuluję levela! :3 Na pewno dasz radę wbić szybko 27 level :D Look świetny!
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby pierwsza? B)
      ~jeszcze raz Tini <3

      Usuń
  2. O.o Look jest mega, piękny, cudny! Wreszcie w moim stylu <33 (tsa, tego po mnie nie widać ;-;). Choć, ja zmieniłabym te różowy, na jakiś ciemny, np. granatowy, ciemny fioletowy itp. Ale jak kto woli :D
    Wersje również ładne, chociaż najmniej podoba mi się III :l
    Katheja ma logo z inną czcionką niż zwykle, jak widzę xD
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]
    PS Pewnie nie będę druga, więc myślę chociaż, że 3-5 ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Look jest śliczny, tylko za mało oryginalności... Wiesz ile razy widziałem tego looka? Chyba z ponad 60 razy. Od miesięcy wiedzę ten sam look... Tw looki są śliczne, jednak za mało oryginalne. Moim zdaniem najbardziej oryginalne i w miarę ładne looki tworzy Lanaq. Piękne looki robisz
    również ty, Inde i Muff. Reszta tak sobie.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie da się Was pogodzić XD
      Zrobiłam oryginalnego looka to większość nim rzygała. Robię normalnego looka - też żygajo XDDD
      ~ Katheja, która nie potrafi pogodzić oryginalności z ładnością.
      Ps. Kto z moich znajomych chce pozdro? Bo 27 grudnia kupuję vipa na rok (star heheh) i nie wiem co zrobić z 1000 diamentami :v

      Usuń
    2. DO KATHEJOZY XD
      PAMŃĘTAJ, TEJ PAŃI MASZ KUPIĆ, OBIECAUAŚ XDDDD -> MALINASIA
      POZDRAWIAM MOTZNO, FAJNY LUK, ALE TEŻ TAKIEGO FIDZIUAM, NIE OBRAŹ SIĘ!!!1111111!!!!!ONEONE!!!1111
      ~MALINA, KTÓRA WGL NIE JES WKUSZONA NA "PSZYJACIÓŁKI" ;__________;

      Usuń
    3. Wiem, że to może zabrzmi głupio, ale.. Kathejo, czy mogłabym pozdro o Cb?
      Heh, zapytałam. To tylko pytanie jbc. :c

      ~monia(000)
      /PatQa, która pierwszy raz coś prosi.

      Usuń
  4. Look jest mega śliczny! Jeśli wreszcie dostanę się na kompa, to na pewno wcisnę 'love it'. Może nawet kupię? Nwm. W każdym razie look bardzo ładny!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 26 levela! Ja w 2 lata i 11 miesięcy nawet nie wbilam 20, progress. Ale dla mnie bez sensu jest kupno vipa na rok. Strata kasy, według mnie.
    Look.. Jest ładny.. Aczkolwiek nie zachwyciłas mnie. Przepraszam. Jeśli już mam wybrać, druga wersja najlepsza.
    Ładne masz logo :)
    Pozdro
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ten piątek też kupuję VIPa ;D ale nie na rok :((

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!