poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wieśka.

Kamień. I budka telefoniczna. Julitqa, czyli moja bogini, wie o co chodzi. 8)
Boże, karniak od siebie samej. I to na blogu, a nie fb. Nieważne. A tak przy okazji - Julitqa, pamiętasz budkę? Codziennie przypominam. Żalówka. PRAWDA?!!! Nic, ogarniam się, Boże. Oszalałam. No, a może by...
Hejq!
Co tam? U mnie oki, w sumie. Zgadnijcie, o czym dziś napiszę. Skupię się na dziwnej fali pewnych użytkowników. Zaczęła się już w roku 2013, ale można powiedzieć, że trwa na dal. Domyślacie się, o kim mowa? Tym, którzy zgadli - gratuluję! No, nie będę trzymała Was w niepewności... Mowa o...
WIEŚCE!
Pamiętacie te wszystkie Wieśki? W 2013 pełno ich było na MSP. Dotąd przetrwały, ale już nie jest o nich tak głośno. Kiedyś nawet ich looki znajdowały się w TOP. Zasłynęły kontrowersyjnością. (ktoś coś tam kojarzy? 8)) No, dobra, może nie o kontrowersjach, tylko o Wiechach, co? Ok, to takie tam galaxy nudy na początek...

Wieśka - założyła konto na MSP pod koniec roku 2013. Miała bardzo dziwną stylówę... No, ten, charakteryzowały ją rzeczy typu: kurze łapki, brązowy placek na głowie ;') (domyślacie się o co chodzi, nie?), zielone, niebieskie, brązowe, jak najdziwniejsze włosy, brązowa skóra, krzaczaste brwi ;'), zielone usta... I wielki nos. Zielony. Mają bardzo różne statusy typu: "TSZY TYSIONCZKI DO LEWELKA POMAGAĆ!!!!" itp. Można uznać, że są trochę dziwne... a nawet bardzo. ;_; Wyróżniają się na MSP, nie są typowymi użytkowniczkami. No, ale... jak to było? Przeciwieństwa się przyciągają, czy co tam takiego. Może chcecie screena z najprawdziwszą, realną, legendarną (oby nie przesadzam?) WJEHOM? Oczywiście, prosz.


CUD ŻYCIOWY ZDOBYWCA MONT EVEREST!!! Mru, no nie? 8) Chyba zgadza się z opisem. Prawda? Boże, levelek piękny jedenasty, szósteczka do dziennika, pięknie, świetnie!!! Status i nazwa bardzo twórcze, nieprawdaż? Nie no, dokładnie mru!!! Ta twarz, te szczegóły, detale!!! PODZIWIAJMY TĄ OTO KRÓLEWSKĄ MOŚĆ WYGLĄDAJĄCĄ DOSTOJNIE JAK NIKT! Nie no, żart. Bardzo oryginalnie. Em... zielono. B) I to jasno zielono. Zgadza się nawet z opisem, Bosz. Dziwnie z lekka. :v MOŻE ZAJRZYJMY W GŁĄB PROFILU TEJ ZACNEJ OSÓBKI. TAK, TEŻ SIĘ BOJĘ.

Jeden z looków:
Mru, cudowny, nic dodać, nic ująć!!! Żart. Nie no, ja nic nie mówię. x D O, wiem! Wieśkowy, bardzo wręcz. Modelka, mr. Ok, ok, wypowiedź zostawię Wam. Wiem, krótki opis, em... co tu mówić.

Ej, Jezus. Piszę sobie, a tu co?:
Że co, że co, że co, że co?! Koń trojański. Znowu. ;_; Boże święty, nie chcę oddawać komputera do naprawy, no. ;_; Eh... Boję się zalogować na MSP, y.
No, z tego powodu to tyle. ;______________;
Idę ogarniać kompa. :<
Pozdrawiam, nie gniewajcie się. ;<
Na wszelki wypadek na posta z lookiem, na zapas. ;C
Nie ma czasu na logo i na nic. ;_;
Lanelyee

20 komentarzy:

  1. OMG OMG OMG! TE LUKI SOM CUDOFFNE! MOGEM KÓPIĆI? NORMALNIE MÓJ IDEAŁ B)
    POST JEST FAJNY :3 ALE LUK FAJNIEJSZY B)
    GÓPAFFKA B)
    DOBRA RZARD *-*
    ~vietnam
    Może pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy. *.*
      Dziękuję bardzo! :3
      Boże, walczę z tym wiruchem, OMG. ;<
      Hanka ;3

      Usuń
  2. LANELJKO MOJA SZONO
    Serce moje xD
    Rzart. Rzartowaty. Hehehhehehehe. Gópaffka.
    Wiechy atakujom! Kiedyś widziałam film Wiechówy w Top. Jakiś tematyczny, lol.
    Pjenkny luk, no po prostu códowny, hihihi.
    MOGŁAŚ ROZŁOŻYĆ (bez skojarzeń pls) TEN POST TY MOJA KÓPO TYYYYY! Namierze, zamorduje, udusze, wogle wszystko, rawr!Dobra SZONO nie gniewam się :*
    Psdr <3
    Anae

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że koń przez tego GIMPA bo moja znaj też to miała i miała potem trojana ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przez gimpa miałam trojana D:
    A te Wiechy som cudofne! Brak mi słuf po prostu.

    ~Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słówka, no i w ogóle. <3
    Boże, ja czytać nie umiem. XDD Myślałam, że było takie coś: "Pewnie w GIMPIE przerobiłaś" i takie "O Jezusss", aż nagle "o, co ja ślepa? Czytać nie umiem?" Boże. XDDDD
    Henka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. OHH, TE WIEHY SOM CÓDOFFNE!
    Nie no, ok... Look, to jakaś masakra! xd Brązowy placek!! xd

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. A, PS: dzięki, pozbyłam się konia trojańskiego!!! <3
    To właśnie przez GIMPA! <3
    Jeszcze raz dziękuję za rady i za pomoc. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie.... Wszystkie (chyba) kompy w sali informatycznej w naszej szkole mają pobranego Gimpa.... Potem jeszcze nauczycielki na uczniów zwalą winę, że kompy nie działają....
      :(

      Usuń
  8. A ja powiem tak - nasza nauczycielka od matmy zwie się Wieśka, od j. polskiego Kryśka xD I jakoś czuję w duchu, że na MSP pojawi się nowa armia - KRYŚEK.
    Kryśek cy tam Wieśek, o żeż.
    ~Mónęł

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam taki komunikat na kompie z tym samym programem. Miałam go miesiąc temu i nic się nie dzieje. Nie bój się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawde mowiac, to Wiechy sa bardziej inteligentne niz cale forum emespe zlozone razem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurdeee.. Przez was się boję o mój komputer :< A jeśli Ten prześliczny konik trojański wstanie w nocy i zje mi GIMPA? :O Boję się... Wiechy Ratujcie!!! :O Muszę jak najszybciej zchować mój komputer do pudła i do piwnicy! Może wtedy mój Gimp przeżyje?! GŁUPIE KONIE, TYLKO KŁOPOTÓW ROBIĄ! Pysiek, ale wiesz przecież, że cię kochałam.
    ~Załamana Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz więcej o takich dziwakach na msp

    OdpowiedzUsuń
  13. GENIALNE LOOKI! Muszę je wszystkie mieć! Dobra to oczywiście żart:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNE LOOKI! Muszę je wszystkie mieć! Dobra to oczywiście żart:-)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!