niedziela, 15 lutego 2015

Makeup Template: LanaQ #1

 Hey! Jeju, jaram się. <3 Cieszę się, że zostałam tak ciepło przyjęta. Zadowala mnie również fakt, iż parę osób myślało, że pojawiła się nowa redaktorka. +10 do wiarygodności wypowiedzi.
 Okej, okej, do rzeczy. Postanowiłam przywrócić bardzo starą serię, którą prowadziłam kiedyś na pixelowa-moda.blogspot.com (blog prowadzony wraz z Invidą; usunięty). Polegała ona na udzielaniu makijażowych rad. Oczywiście wszystko było podstawione pod naszą grę. W tytule posta, zauważyliście już pewnie nazwę pewnej, znanej i sławnej moviestar. Mowa tu o LanaQ! Postaram się skopiować i przedstawić jej sposób malowania się.
 Tak, wiem, że upiększenie twarzy to indywidualna sprawa, ponieważ każda moviestar cechuje się zazwyczaj innym wyglądem. Twarz robi za znak rozpoznawczy. Jakby wyglądałaby nasza Planeta Gwiazd, gdyby została opanowana przez kopię Laniacza? Zapewnię... śmiesznie, ale sprawa spowodowałaby to, że użytkownicy zaczęliby zostawać odbierani jako kreatywne i oryginalne zera.


 Nasza ofiara wygląda tak. Poznajcie LanaQ, wysokopoziomową moviestar, która trzyma piłkę do nożnej. W dodatku jest ubrana w dość przygnębiający i monotonny strój. No, ale my nie o tym. Może wypowiem się trochę na temat twarzy Laniacza?

Łysa LanaQ
 By trochę wspomóc sobie w "badaniach", wycięłam w programie moviestar LanaQ i powiększyłam jej postać, bym mogła lepiej przyjrzeć się twarzy oraz jej specyfikacji
 Trzeba przyznać, że LanaQ stworzyła dość oryginalny szablon (makeup template, oh yea). Wygląda mrocznie i uroczo. Na szczególną uwagę zasługują oczy. Ich kolor mnie powala. Jest taki głęboki i nie odstaje od reszty. Gratuluję Ci, LanaQ. Zazdroszczę uzyskanego efektu.
 Dobrze, więc jak można uzyskać taką głębie? Gdzie znajduje się ten kolor? Analizę czas zacząć!



 Powitajmy klona LanaQ! Podobny? BARDZO! Myślałam, że stworzenie jej sobowtóra będzie trudniejsze. Na szczęście szybko znalazłam kolor oczu. Potem było już z górki. To co? Czas na przedstawienie elementów!

Oczy
 LanaQ do swojego makijażu użyła oczu dla VIP, które jako jedyne mogą posiadać kolorowe białko oczne. Tak szczerze, to nigdy nie myślałam nad zastosowaniem tej funkcji i nadal trwam w 'starym' odpowiedniku innego modelu. 
Paleta kolorów:



Czerwona obramówka - kolor tęczówki
Niebieska obówka - kolor białka
Zielona obramówka - kolor brwi


Cienie

 Nad rozprowadzeniem cieni nie trzeba się długo zastanawiać. Kąciki wewnętrzne oczu zostały przykryte pudrowym różem.
Paleta kolorów:


Niebieska obramówka - kolor większości cieni
Czarna obramówka - kolor cienia przy wewnętrznym kąciku oka

Nos
 Oczywiście wersja dla VIP. Jeden z podstawowych nosów, tylko że ze wbudowanymi piegami. Nie mój styl.

Usta
 Oczywiście usta-botoks, jakżeby inaczej. Tyle ludzi na nie narzeka, a mi się mega podobają. Po prostu dopełniają i zmieniają twarz.

Paleta kolorów:


Zielona obramówka - kolor ust

Karnacja
 I ostatni element - karnacja. Niestety, ale nowy sposób wybierania odcieni skóry nieco utrudnił mi pracę. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi starsza wersja, gdzie na pasku mieliśmy podane kolory, ustawione od najjaśniejszego do najciemniejszego. No, ale bywa.

 Tak oto prezentuje się nasz Laniacz. Ładnie, prawda? A kto ma zostać ofiarą w drugiej odsłonie Makeup Template? Piszcie w komentarzach! Spróbuję podołać zadaniu. Byee... :*



P.s. Wróciłam, ale konkurs na redaktora nadal trwa!
P.s.2 Daniel zrezygnował z prowadzenia serii "Featuring MSP".

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to tak, po kolei.
      Fajna seria, naprawdę, oryginalna (choć podobna do Repliki Katheji...) i ciekawa. Mały minusik właśnie za to, że ktoś prowadzi podobną serię.
      Twarzy Laniacza bardzo mi się podoba. Tych ust nie używam, ale tu wyglądają ślicznie.
      Zgłaszam się do serii, a jakże. Mam nnadzieję, że mnie wybierzesz, bo nie miałam takiego zaszczytu w Replice xd
      Pozdrawiam serdecznie
      ~Zue (czemu napisałam Zje?)

      Usuń
  2. Świetny post, Abi. Cieszę się, że wróciłas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie twarz Laniaczka jest bardzo oryginalna, nie w moim stylu, ale wygląda bardzo dobrze

      Usuń
  3. Ciekawy post :)
    Mi się bardzo podoba twarz laniacza, taka oryginalna... Ust nigdy nie lubiłam, ale w tym zestawieniu Make-upu wyglądają bardzo ładnie! <3 zgłaszam się do następnej części, mam Nadzieje że mnie wybierzesz. Mój nick to Keyleen. (baz kropki) Chwilowo Piszę z konta koleżanki, sorry c';
    ~Mjenta\Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna seria, cieszę się, że znowu piszesz, bo jestem na blogu od niedawna i Twoich postów widziałam bardzo mało.

    Seria bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od tego, że bardzo ciekawy post! Mi się podoba twarz Laniacza, jest taka... inna? Jednakże bardzo mi się podoba, świetnie odwzorowałaś! :) Może być odwzorowała Zue (Czarna Zuellas), albo mnie (xd) - martynka_p . Wgl to fajnie, że znów piszesz! xd

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Post! Bardzo fajna seria, taka..taka...Fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post Abi! Uwielbiam Twój styl pisania :)
    Może twarz Kathey? Albo Zue?
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że wróciłaś :)
    WYBIESZ MNJE, WYBIESZ MNJE!!! XD
    ~Sama-Wiesz-Kto (nie, nie Kathey i nie Lord Walwtemorde)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka. :')
    Chciałabym XD
    ~ Katheja x

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwaliła mnie łysa LanaQ xddddm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chętnie zostanę ofiarą:
      moviepianka
      8))

      Usuń
    2. Skąd wiesz, może wtedy moja postać przebywała na chemioterapii :<<

      Usuń
  12. Hej Abi! Chętnie będę twoją ofiarą w następnej części ;). Moja nazwa na msp to Cathlen. Nie jestem vipem i mam dość "normalną twarz", nie jest najpiękniejsza. Jeśli mnie wybierzesz prosiłabym o coś w stylu "porady" na temat mojej twarzy :'). Ps. Laniacz ma bardzo ładną buźkę :D.
    ~Cathlen

    OdpowiedzUsuń
  13. Heheheheh, jaki zaszczyt. XDDD I tak musiałam Ci pomagać z kolorem oczu, on jest taki dziwny, że na początku sama Ci zły podałam, abcdfg ;_;
    Ja tą twarz mam chwila... od końca VIP'a we wrześniu? No, to znaczy się zmiana karnacji na jaśniejszą i dopasowanie do tego ust, oczywiście takiego samego rodzaju. Nie wiedziałam, że tak wielu osobom się spodoba taka dziwaczna twarz... XDD
    Wybierz Zue, ma za*ebiste oczy. <3 Taka mroczna twarz, haha, prawie sama takiej kiedyś nie zrobiłam. :D
    I nie śmiejcie się z tego, że moja MS była łysa. Może miała raka i przebywała na chemioterapii :<
    Łaniacz

    PS. Kto potrafi, no kto, przeczytać jeden dzień przed omawianiem, lekturę mającą coś około 400 stron (Ten Obcy, miałam na ebooku, więc nie wiem ile dokładnie) w 4 godziny, bez przerwy? Na pewno ja, już zdarzyło się tak kilka razy. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! :* Zrób replike mnie ! ;)
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  15. A to można jeszcze wysłać notkę próbna? :o Jak tak to się zgłosze

    OdpowiedzUsuń
  16. Nasza Abi wróciła.Oczekiwałam na posty od ciebię i się doczekłam *Q*.
    Spróbuj mnie.Zobaczymy ;).
    Mój nick to iue.
    Pozdro
    -iue

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh, zglaszam sie :P
    Seria bardzo orginalna, milo sie czyta :)
    Bardzo podoba mi sie Twój styl pisania :)
    Pozdrawiam, XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh, zglaszam sie :P
    Seria bardzo orginalna, milo sie czyta :)
    Bardzo podoba mi sie Twój styl pisania :)
    Pozdrawiam, XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  19. Abieska!!!!
    Proszę odpowiedź!!!!!
    Czy jesteś ze Skierniewic/okolic?
    Błagam odpowiedz!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah, bo Cię skądś kojarzyłam :') Jak zobaczyłam to zdjęcie to myślę sobie "Ja ją skądś znam". Widziałam cię chyba w Skierkach :). Ja mam 20km do skc. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak się nazywa ten program w którym edytujecie te zdjęcia (ten gdzie np. Kathey edytowała swoje "logo" i napisała, że chyba smutno wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picmonkey, pizap, sumopaint

      Usuń
    2. Jak możecie dajcie prezent na l.ż mam wszystko tanie nazywam sie VictoriaJustice987654321

      Usuń
  22. Twarz Laniacza bardzo mi się podoba. Jest taka oryginalna. *.*
    Do następnej części może Zue? c:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!