niedziela, 15 lutego 2015

Witajcie, jestem Zuzia.

Cześć.
Tu Zue. Dzisiaj kolejny post... nie o MSP.
Kiedy wróciłam na bloga, praktycznie nic nie napisałam o sobie. Tylko podczas okresu próbnego, wtedy, kiedy był jeszcze Kuba.
Przepraszam, że notka nie jest zgodna tematycznie z blogiem, ale... chcę, żebyście mnie znali. Oki, zaczynamy.

Jak pewnie wiecie, nazywam się Zuzia. 
W internetach noszę przezwisko Zue, Anae albo Zu, ale najczęściej nazywają mnie tym pierwszym.
Urodziny obchodzę 13 kwietnia, urodziłam się dokładnie o 7:45 (okej, może z sekundami, ale z grubsza) w 2003 roku. W 2015 będę świętować dwunaste urodziny.
Myślę, że jestem kreatywna, miła (choć zależy dla kogo), trochę... nieśmiała? W stosunku do kasjerek, lekarzy i innych nieznanych mi, dorosłych ludzi, napewno.
Oprócz cech wymienionych wyżej staram się być przyjacielska, pomocna, ale nie zawsze to wychodzi. Potrafię pokazać swoje oburzenie przez wszelakie miny albo gesty. Czasem jestem szczera, a czasem kłamię.
Uwielbiam zwierzęta. W domu mam psa imieniem Roofy, rasa Jack Russel Terrier. Jest biały, ma trzy plamki : dwie na uszkach (jedna z nich sięga również oka), a jedna jest na początku ogona od strony... tyłka. Roofiś jest troszkę tłusty, ale słodki, na przykład podczas spania. Często lekko chrapie albo rusza łapkami.
Mimo to, moim ulubionym zwierzęciem, jest smok. Pokochałam je dzięki ich drapieżności, mądrości oraz przepięknemu wyglądowi.
Moją ulubioną książką jest "Eragon", ale uwielbiam również serię "Ulysses Moore". Aktualnie kończę 6 część Ulyssesa, a niedawno skończyłam "Najstarszego", czyli drugą część Eragona.
Ukochany film? "Wilcze dzieci". Jest piękny, wzruszający. Ja często się wzruszam, płakałam na "Krudowie" oraz "Jak wytresować smoka? 2", ale na tym filmie nie uroniłam ani jednej łzy. Lecz kocham go całym sercem. Obejrzałabym jeszcze raz, a nigdy nie czytam ponownie książek ani nie oglądam znowu filmów.
Mój wygląd... ah. Nie jestem jakaś piękna. Ani brzydka jak Anna Grodzka też nie. :')
Oto ja... :


Eh... mówiłam, żadne ze mnie ciacho XD Nos jest w miarę okej, ale tylko z profilu, oczy lubię nawet (okej, jestem zaspana, w środku dnia, po rozbudzeniu, są o wiele lepsze), a usta... chyba są najładniejsze. Aha, no i włosy. Kocham ♥ Tylko ich kolor bym zmieniła. Są puszysteee.
Przepraszam za pęknięte ekrany. I za to, że nie chciało mi się ogarnąć.

Wracajmy do notki.
Jestem otaku, Echelon i V-Lover. Mam nadzieję, że nie polecą hejty.
Moim ulubionym anime jest Ao Haru Ride. Jedyną wadą jest, że jest za krótkie. Najukochańsza manga to Ścieżki Młodości - polski odpowiednik anime wymienionego wyżej.
Ulubiona piosenka Marsów to "Up in the air" oraz "Closer to the edge". Oto ta pierwsza :


Nie mam ulubionej piosenki z serialu "Violetta". Ale lubię "Yo soy asi" i "Supercreativa".

Moje hobby? Rysowanie, blogowanie, śpiewanie. Myślę, że wiecie, jak rysuję, ale "na wszelki wypadek" pokażę mój rysunek.


Niedokończony, a jakże. Myślę, że jest ładny. Mnie się podoba, przynajmniej.

Być może wstawię kiedyś na bloga jakiś mój cover. Śpiewam... w miarę ładnie. Nieważne.

Ostatnią rzeczą już jest moja gra na MSP.
Kiedyś miałam konta... Imbryczek, Roxy-coś-tam, SexyPolicjantka (nie pytajcie, miałam 8 lat XD). Czarną Zuellas założyłam w lutym 2012'go roku. Gram całkiem długo, a nadal mam 19 level.
Oto ja oraz mój pasek fame (i finanse) :




Oraz mój profil :

~~~~~~~~~

Dobrze, to by było na tyle. Mam nadzieję, że czegoś się o mnie dowiedzieliście.
Aha, muszę o czymś zawiadomić. Jutro jadę do szpitala *prawdopodobnie* na operację. Niestety lekko zachorowałam i nie wiem, czy ją przeprowadzą. Nawet jeżeli nie, nie będę chodzić do szkoły przez kilka dni. I postów też nie będę pisać. Choć, cóż, jakiś tam jeden się pojawi.
Mówię se tak, żeby mnie przypadkiem Kath albo Abi nie wywaliły :*

Oki, to papa!


27 komentarzy:

  1. Zue! Ja też się urodziłam 13 kwietnia. <3
    Przypadek? Nie sądzę.
    Fajnie jest się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem taka bogata! <333333
    Ładna jesteś, masz swój urok! *-*
    Fajnie że napisałaś coś o sobie. xd Ja chyba też coś wstawię, no, no.
    Grüße,
    `m

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słucham Marsów <3
    Urodziłam się rok wcześniej, ale co tam xd
    Miałam też mieć na imię Zuzia.
    Eragon? Czytałam.
    Osz ty, mamy prawie takie same włosy c:
    ~rainbow

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie coś o Tobie wiedzieć xd

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem V-lover 💗 :D Fajnie coś o tobie wiedzieć ^-^
    /niegramnamspwiecniemamprzeswiskaaninicxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze myślałam że chodzisz do gimnazjum O.o
    A tu się okazuje że jesteś w moim wieku.
    A właściwie to nie...
    Jesteś starsza.
    O...
    1 miesiąc i 8 dni ;-;
    Pozdłaffjam
    ~Ala3221 - Capuchino/Cap

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś ładniejsza ode mnie ;x ;*

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś <3 Zuziu, życzę aby choroba odpuściła..

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny taki post :) Mamy podobne zainteresowania, oprócz jednego - ja nie lubię Violetty, bardzo nie lubię. Ale pewnie wgl Cię to nie obchodzi, nie wiem po co to piszę.

    ~Ama <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jesteś mną. Tylko jestem starsza o 10 dni (no wow poprostu xd) i nie mam na imię Zuzia. ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ciekawą osobą ;).
    ~Cathlen

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jest wiedzieć o tobie tyle rzeczy :) Zawsze wyobrażałam sobie ciebie inaczej... Ciemne, baardzo ciemne, wręcz kruczo czarne włosy bez grzywki tylko z przedziałkiem i blada skóra, z duuuużymi ustami ..
    Mam pytanie takie małe - czemu piszesz ZNÓW o sobie? Myślałam, że to blog o MSP, a kolejny raz piszesz o swojej osobie :) To nie hejt, tylko uwaga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś w moim wieku ale starsza o.. 3 miesiące. ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś w moim wieku ale starsza o.. 3 miesiące. ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! Mam pytanie. Czy jeśli lubię oglądać Pikachu to znaczy że jestem otaku? XD
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz rysujesz okej ale ten rysunek jest taki em no wiesz z rysowaniem mam do czynienia praktycznie cale zycie i uwazam ze paczaly w wysoko narysowalas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że jesteś starsza :D ale to nie problem. Rowniez mam podobny styl na MSP *-* emo ;3 Zapraszam na mojego bloga:) http://rebelliamsp.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się rysunek! *.* Te oczy są cudowne.
    Myślałam, że wyglądasz inaczej... Po Tw stylu na Msp, uważałam, że w realu też jesteś emo. :) Pomyliłam się..
    Jesteś śliczna! c:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, niestety nie jestem emo, ale zamierzam kiedys-tam zrobić sobie kolorowe pasemka, że ledwo będzie widać moje naturalne włosy oraz kolczyk tez-nie-wiem-gdzie. No i jeszcze tatuaż, tak, zrobię to napewno.
      Jaka tam śliczna, apff, zyganko
      Wyglądam na tym zdj jak cpun który wbił nam na wufefie xd

      Usuń
  19. Mnóstwo błędów, phi. Wiek mówi swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich błędów, przepraszam? To, że dwunastolatkowie zwykle popełniają błędy, bo mają wszystko w nosie, jest stereotypem. Ja uważam, że nie popełniam tzw byków. Poza tym, każdy może się pomylić.. Ty zawsze jesteś bezbłędna?
      A ile ty masz lat, że tak mnie krytykujesz? Jeżeli więcej niż ja, to napewno też kiedyś robiłaś mnóstwo błędów.
      Najpierw pomyśl, zanim napiszesz. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Każdy robi błędy. ;-; Ty też się przecież kiedyś uczyłaś i popełniałaś wiele błędów ortograficznych, językowych, interpunkcyjnych. >_<

      Usuń
  20. Zue, świetny post! Bardzo przyjemnie się go czytało, pomimo tego, że masz zaledwie 11/12 lat. Gratuluję. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Hahah, dobrze to ujęłas, przełom 11 i 12 lat. Heh.
      ~~Zue

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!