niedziela, 15 lutego 2015

Witam, jestem redaktorką tego bloga.

 Cześć! Na dobry początek wypadałoby się przedstawić. Zwą mnie Karolina, mam rocznikowo 15 lat i od 2,5 roku gram na MovieStarPlanet.
 Na początku roku szkolnego postanowiłam dać sobie spokój z prowadzeniem konta i innymi rzeczami związanymi z nim. Jednakże, do głowy wpadł mi niesamowity pomysł, którego zrealizowanie wymaga mojej obecności w grze. Nie, nie uchylę rąbka tajemnicy.
 Naprawdę, nie wiem jak mogę to wszystko zacząć. Miałam nie wracać, a wróciłam. Odnowiona, zmotywowana (jeju, Karola, od kiedy jesteś taka pewna siebie?) i gotowa do działania. Pełna energii i zapału.
 Jestem redaktorką tego bloga. Jego częścią. Jego elementem. Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego od teraz (jeżeli czas i moja obecna sytuacja na to pozwoli) będę starać się tworzyć nową historię. Odkopać ruiny i postawić odnowiony budynek. Pełen radości i spokoju. Chcę byście czuli się tutaj jak najlepiej!
 Co jeszcze? Cudotwórcom nie jestem. Pewnie po opublikowaniu tego posta zostanę zhejtowana i skarcona. Za co? Pewnie za to, że próbuję zastąpić Abieskę. Wspomniałam o tworzeniu historii. Postawa godna administratora. A ja co? Przejmę od razu pałeczkę i zajmę się blogiem Abieski bez Abieski? A powiem Wam, że tak.
 Tak w ogóle to ktoś jeszcze pamięta o tej dziewczynie? Odeszła wieki temu. Zostawiając wszystko Kathey i innym redaktorom, którzy stają na rzęsach, by odbudować dawną chwałę bloga! Czy tak powinna postępować twórczyni tej strony?! Nie! Za kogo ona się ma? Powiedziała, że dalej będzie dbać o rozwój witryny, mimo swojego odejścia z MSP. Co zrobiła? Jakieś marne tła i rysunki, którymi nacieszyć się mogli tylko nieliczni. Czy to jest fair?
 Nie uważacie, że należy ją kompletnie wykluczyć? Jaki jest sens istnienia bloga Abieski bez Abieski? Niech Kathey odbierze jej uprawnienia administratora i zmieni nazwę bloga! Na przykład na kathey-wariatka-i-msp.blogspot.com. Jak dla mnie w dechę!
 Pozbądźmy się Abieski! Czy ktoś z Was w ogóle o niej pamięta? Sama zajmowała się blogiem przez około rok. Potem przyjęła pierwszych redaktorów. Nie była sama. Dlaczego nie możemy jej potraktować tak jak innych, dawnych twórców, którzy skończyli z publikowaniem wpisów? Nie możemy jej wyrzucić, bo co? Bo dała początek temu blogowi? W takim razie powinna z nim zostać do końca!  Czy jej postępowanie jest fair?!
 Powiem Wam coś w tajemnicy. Właśnie sama siebie shejciłam. Dlaczego? Jestem redaktorką tego bloga. Jego częścią. Jego elementem.  JESTEM JEGO TWÓRCZYNIĄ!




 Jestem Karolina Nowak (żadna tajemnica, bo już kiedyś o tym wspominałam. Nieraz też pojawiały się wzmianki o moim nazwisku w komentarzach). Mam rocznikowo 15 lat. Na MSP gram od lipca 2012 roku. W tej grze noszą nazwę Abieska. Skąd taki pomysł na nick? Powiedzmy, że kolor niebieski maczał w tym palce (albo pędzle). Interesuje się reżyserią. To właśnie dlatego MovieStarPlanet dzięki swoim możliwościom stało się moją ulubioną grą przeglądarkową. Wróciłam, by wypuścić parę produkcji filmowych oraz zapełnić pustki na blogu. Cieszycie się? Pewnie nie. Odeszłam w zapomnienie. Stałam się takim jakby weteranem. 
 Dzisiaj dość mocno (dobra, lekko) siebie shejciłam. Naprawdę, mam sobie za złe przez to, co uczyniłam. Nie zdziwiłabym się gdyby większość z Was miała takie okropne zdanie na mój temat. Blog się rozpada. Tak w ogóle to kiedy zaczął się rozpadać? Wtedy gdy odeszłam? Nie mam pojęcia. Może ktoś przytoczy mi datę?
 Dobra, jest 3 w nocy, a ja piszę post na bloga. Skończyły mi się ferie (łódzkie nie pozdrawia) i czekają na mnie testy, kartkówki i pytania. Ogólnie - wracamy do szkoły! O niczym więcej nie marzę, jak o solidnym ochrzanie od nauczycieli, którzy sprawdzali moje testy semestralne!
 Dobranoc. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Singla! Bez odbioru. Byeee... :*


28 komentarzy:

  1. Dobra. Teraz tak na serio. Tęsknił ktoś w ogóle? Komu potrzebna ta niebieska ciota? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O fajnie że wracasz jak blog upada a nie że zostawisz wszystko kathey

      Usuń
  2. PATRZĘ W TEN POST I NIE WIERZĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tęskniłam Karolino. Wracaj, wracaj. Blog (i my) cię potrzebuję.
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak wróciłaś to nie będzie konkursu na redaktora? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZUSIE ABI!!! STRASZNIE TĘSKNIŁAM ZA TWOIM POSTAMI<3

    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej i tak nie wierzę. Czytam i czytam po raz 10 i nie mogę uwierzyć.

    Tego możesz nie czytać:

    "|JEEEEEJ!Abieska wracaaaaaaaaaaaaaaa! Wraaaaaaaaaaaaacaaaaaaaaaaaaa! Jeeeeeeeeej! Tańczymyyy wszyyyystkieeeeeee POKEMONYYY! Wychodźcie z szafy wszystkieeeeeeeee gnooomy! Tańczmy razem bo Abi wraca!!!!!111one!!1jeden|"

    Dobrze, przesadziłam z tymi gnomami, zrymowało się xde

    Teraz na serio:

    Jestem niezmiernie ucieszona, iż wracasz na tę stronę (WUT?).

    Nie nooo, dobra.

    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  7. Pacze się na to i nie mogę napatrzeć ^^
    Robimy imprezeeeeeeee!
    Abi brakowało mi/nam twoich postów :DD
    Blog i my cię potrzebujemy ❤

    Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooo, tego się chyba nikt nie spodziewał!
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!
    Gdy czytałam tego posta nie mogłam uwierzyć! Yey, Abi wróciła!! Bardzo, bardzo się cieszę!
    Brakowało mi Tw postów. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  10. Abi wraca ^-^
    No stenskniłam się, noo.
    Ale tak na rly, to myślałam, że jakaś nowa redaktorka O.o
    Ach, mój brak inteligencji..

    Manda/Madiee/stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  11. Yey *-* Wreszcie!! :D
    A tak wgl. to hej, witamy cię znów w świecie tego bloga. :3
    "Łódzkie nie pozdrawia" - zgadzam się. :c
    Pozdrawiam!
    SweetGirl50 ~Sweet ~ Megan

    OdpowiedzUsuń
  12. Wróciła najlepsza redaktorka :D
    Abi, twoje posty, mimo wszystko są najlepsze :D Od razu zrozumiałam oco chodzi :3
    Cieszę się, że doznalas olsnienia :D
    Pozdrawiam
    ~ XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ze wracasz . Mam nadzieję ze naprawisz ten blog .

    OdpowiedzUsuń
  14. Noooo, legenda wraca 8)
    Czemu nic nie mowilas?! XD
    Boze, jakie glupie pytanie.
    Tera to bedzie rewolucja XD
    Najlepszego również z okazji Dnia Singla! (Taaaa drugi raz to pisze....xd)
    Grüßeeee ♥
    `m

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowe rewolucje. Fajnie ze wróciłas :) Dobrze by było gdybyś po konkursie na redaktora zmieniłaś dzablon ;) Ej ty mnie nawet nie znasz :P
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Abieska jak tęskniłam ;-; :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka pierwszych słów i od razu wiem kto pisze.
    A jak sobie to wszystko przypominam, gdy jeszcze tutaj prawie zadnego innego redaktora nie bylo, tyle sie juz ich przewinelo. Wszystko pamietam.
    No ciz, hej... :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłaś :o
    Wreście stało się to na co czekałam...
    *dziękuję*

    ~TYNA

    Ps. Też ja z łódzkiego, lol ;*
    Ps.2. Śliczna jesteś xd

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!