czwartek, 9 kwietnia 2015

Odejść?!

Hejs!

Dzisiejsza notka/post będzie zupełnie na inny temat. Może już wiecie na jaki, czytaliście przecież tytuł posta (czyt. głupi nie jesteście). Jednakże napiszę jeszcze raz, prosiłabym, żebyście odp... Dobrze, wszystko po kolei! Pod moją ostatnią notką + którąś (czyt. wcześniejszą) pewna osoba strasznie przeżywa, że napisałam te dwie notki innym stylem. Przecież to nie moja wina, że na moim (głupim) telefonie mogę pisać TYLKO wersją, gdzie piszę na środku. W sumie chcę sobie jeszcze zrobić przerwę, to dodatkowo. Kolejna, ostatnia rzecz - jak wiecie (heh, powtarzam to słowo) urządziłam loterię i...

(zdjęcie usunięte)

Przepraszam Lamo Lamo Lamo za to, że zrobiłam głosowanie, nie powinnam, nie mogę. Tak więc losowania nie będzie ;_; Proszę.

Mam do Was pytanie - Chcecie żebym została i pisała? Napiszcie komentarz ze swoją opinią. Przyjmę każdą.

Może i ostatni raz:

~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

Loga nie mam, iż PISZĘ NA TELEFONIE!!! (zmieniłam czcionkę, komp).


#tynga #jam #zdjęcie #lol #hahahahahah

26 komentarzy:

  1. Nie odchodź!
    Moim zdanie to, że dwie osoby zrobiły loteri3 nie ma znaczenia. Każdy może robić konkurs kiedy chce, prawda?
    Myślę, że skoro pisałaś na telefonie, to osoby, które komentują, nie powinny (jak to ujęłaś) 'strasznie przeżywać', że piszesz innym stylem, bo to nie Twoja wina. (:
    Może nie mam racji.. Ale co tam..
    Zostań! ♥

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahaaa? :')
    Nie sluchaj sie Lamy...
    Te loterie nie maja zadnego copy righta czy cos, nie? No.
    Tak samo te pisanie na srodku....
    Zostan! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Publikowanie cudzych rozmów nie jest fajne. :')
    A ta "osoba" przecież napisała, że się pomyliła (nie zauważyła, że napisałaś, że jesteś na fonie).

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym momencie Ty przeżywasz.
    Nie życzę sobie, by między Tobą, a Lamą wybuchła kłótnia, a chyba niedługo do tego dojdzie. Jeżeli macie się kłócić, róbcie to na boku.
    W tym momencie parę osób pewnie odwróci się od Lamy, bo wystawiłaś Waszą sprzeczkę na światło dzienne. Post do ostrzału. Mogłaś sobie darować ten screen, naprawdę. Nie chcę tutaj wony domowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama rozpoczynasz kutnie! Ale dobra ja się nie chce do tego mieszać.

      Usuń
    2. Tsak, bo ja jestem zła...

      ~ Martyna.

      Usuń
    3. Moment, co ja rozpoczynam?
      Tyna, wybacz, ale źle postąpiłaś. Screen rozmowy był niepotrzebny (na szczęście został usunięty). Po prostu nie chcę, abyście mi się tu zaraz pobiły. :) Już raz zdarzyła się taka sytuacja i nie było wesoło. Obie strony konfliktu zyskały hejterów. Mam nadzieję, że Lama zachowa się rozsądnie i nie będzie tego ciągnąć. Mimo wszystko, szkoda, że niektóre osoby przez ten post odwrócą się od niej. Trochę zrujnowałaś jej reputację.

      Usuń
    4. Ja nwm o co chodzi jej z " kutnią ", ale... Ćś.
      Usunęłam go, bo trooooszkę kazałaś (...).
      >.<

      ~ Martyna, nie Tyna.

      Usuń
  5. Tyna nie odchodź! (brzmi jak z jakiegoś filmu xd) Prosze! Jesteś jedną z moich ulubionych redaktorek na tym blogu ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Tynka zostań! Przecież jesteś tu po to by pisać! c:
    Nie odchodź, bardzo lubię twoje posty! Nie odchodź :c I nie złość się na ,,tę osobę" .
    ~Smutna Majka :c
    ~herna76

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostajesz :c Nie możesz....
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe, niemiłe (w sumie były... miłe?).

    ~ Martyna, NIE Tyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyna..
    Czy ty dokładnie się zastanowiłas co piszesz?
    Nie odchodź!
    Proszę Cię.
    Nie chcę, aby znowu były jakiejś kłótnie..
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostań!
    Piszesz świetne posty!

    `szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  11. No weź! Co to jest wogule za pytanie? Jasne, że nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie możesz, bo.... MASEŁA CIE POTNOM!
    Dokładnie w takiej formie.
    No, ale to nie moja decyzja, tylko Twoja, więc to TY musisz zdecydować.
    Pozdrawiam
    Laudy/Kaludia/MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  13. ;___________________________________________________________;
    Słaba siła woli.

    ~Łaniacz od razu po zajebistym hińskim mango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź precz, hińskie mango.
      SOUTH PARK LEPSZY11!!!!1!!!!

      Usuń
    2. Ja ci mufie, nie benciesz miaua orgazmu jak benciesz oglondać hińskie mango

      Usuń
  14. Wtf, ok.
    Nawet nie skomentuję XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyno
    Niewiem co o tym myśleć. Wczoraj przeczytałam posta i spać nie mogłam!
    Moje zdanie jest takie:

    NIE ODCHODŹ!!!

    Wiem ale mam powód :

    - Piszesz świetne posty! Aż Miło się czyta!

    Kochana, to twoja decyzja.
    Ja tylko Proponuje.Odradzam odejścia.

    Po prostu jesteś kawałkiem tego bloga. (np.) Puzzle (Jak to zabrzmiało xd ) mają wszystkie kawałki. Ty jesteś jednym z nich. Jeśli Ciebie tu nie będzie, Nikt nie skończy tej układanki ( 2x XD )
    Pamiętaj!
    TO MOJE ZDANIE!

    ~ sweet and crazy 123
    ~ Paulinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jakieś błędy to sorki . ;)

      ~ sweet and crazy
      ~ No wiesz kto ;)

      Usuń
  16. Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań.

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Jeśli odejdziesz, nie skończę pisać tego komentarza.

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!

    Zostań!
    Zostań!
    Zostań!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wjem gdzie mjeszkasz! Jak odejdziesz, kupje zapas masłów i Cię potne!
    Ej, a wgl gdzie mieszkasz, bo serio za duzo kupilam masla xdd.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!