czwartek, 9 kwietnia 2015

Wybór twarzy, pomoc w levelu oraz loga!

Hii.
To zacznę może tak pisać?
Dzisiaj post, który napiszę nie będzie zawierał w sobie "mega" dużo tekstu, ale mam nadzieję, że będzie przydatny. O czym postanowiłam napisać? Wiem, że ktoś tutaj już pisał o twarzach dla chłopaków. Ja bym chciała to uzupełnić i dodać dziewczyny c: Tak, bardzo kreatywne Weroniko. W każdym razie przepraszam jeżeli takie coś już się tutaj pojawiło. Mimo to, może będę miała jakieś inne pomysły na to jak łądnie sobie dobrać usta, nos i oczy.
Zacznę od wersji dla wszystkich. Czyli nie tylko dla VIP.
Pierwsza wygląda tak ( cała d; )
Cena wynosi 850sc, no. Nie jest to mało, ale też strasznie dużo również niet. Więc z czego się składa?
Zdjęcia będą z kolorami, które te rzeczy miały 'zawsze'. Kolorystyka na końcu. Może tak być? :>
Wybrałam takie. Moim zdaniem są naprawdę ładne. Zwyczajne. Powiem, że niektóre oczy znajdujące się w klinice piękna mnie ROZWALAJĄ.
Następne są usta.
Są normalne, albo i nie xD Takie, no napompowane c: Ale nieważne..pasują i dobrze.
Nos.
Z tego co wiem, to większość MS ma taki. No ale cóż. Jest ładny, więc się nie dziwę.
Kolor skóry.

Moja postać ma ciemniejszą karnację, ale taka jaśniejsza jest naprawdę fajna. Tak, ona jest kól.
Jako ostatnie są cienie.
Z tego co widziałam, te są moim zdaniem najładniejsze. Podobają mi się ze względu, że zakończone są tak ostro? Em, nie znalazłam innego słowa c: Słownik się kłania, Weroniko.
Teraz, żeby było tak miło dodam kolorki!
Kolor czarny-usta
Kolor niebieski-wszystkie okienka w cieniach.
Kolor żółty-oczy (tęczówki)

Tak jak napisałam na samym początku-zakup tego kosztuje 850 Sc.

Teraz czas na drugą twarz (omg, jak to dziwnie brzmi) Tym razem dla VIP.


Czego do tego użyłam?
Oczy.
Tutaj możemy zauważyć, że są tylko dla vip i kosztują 200 Sc, czyli trochę taniej niż tamte.
Usta.
Również vip. Tutaj cena nam podrosła o 100 Sc.
Kolejny jest nosek!
Ten sam, więc nie opisuję B)
Teraz czas na kolor skóry.

Tutaj poszalałam lekko? Powiem, że nie za bardzo przepadam za takim, ale tutaj serjjjjo pasował!
Jako ostatnie są cienie.
Tutaj również zdecydowałam się wybrać te same.
Kolory jakie użyłam to:
Kolor czerwony-wszystkie okienka dla cieni.
Kolor zielony-kolor oczu (tęczówki)
Kolor niebieski-usta 

 Mam nadzieję, że twarze, które zrobiłam spodobają się Wam. Jeżeli możecie to oceńcie je w komentarzach! Teraz chciałam jeszcze przejść do drugiej części posta. Mianowicie o czym ona będzie? Chodzi mi tutaj o lvl oraz o loga.
Weroo, napisz to trochę dokładniej. Więc tak. Jeżeli chodzi o poziom..czy mogłabym prosić Was o pomoc w zdobyciu kolejnego, 27? Byłabym wdzięczna. Oczywiście postaram się wynagrodzić osoby, które pomagały.
Teraz loga!
Strasznie, wiele, dużo, nieskończoność (nie, tu już przesadziłam) osób pytało się mnie czy robię loga na zamówienie. Pisałam w postach, że mój talent nie jest wielki, ale egh. Postanowiłam, że osoby, które będą chciały, niech napiszą w komentarzach. Jeśli ktoś chce specjalne np. z kwiatkami to również proszę napisać. Postaram się zrobić to szybko i wrzucę do posta.
Nie zapewniam, że będą się podobać. Powtarzam po raz setny! Nie umiem, talentu brak. Mimo to, na pewno będę nad tym pracować! c:
No, to rozpisałam się, a miał być krótki. Brawo dla mnie. Teraz zostaje mi tylko się pożegnać :')
Paa, Weroo.


Hue, hue dzisiaj postawiłam na swoje logo ^^

11 komentarzy:

  1. Jejku, śliczne twarze!
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarze ładne, ale w pierwszej oczy mają dla mnie trochę za mocny kolor.
    Więcej zastrzeżeń nie odnotowano.


    ~Kartofel

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy może być tło na komputer? Jeśli tak to z saszan proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym prosić tło? Jeśli tak to takie romantyczne poproszę.

    Mój nick na MSP: rocky605

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę logo? ;3
    Nick na msp: super laska maska

    A co do posta - dla mnie wszystko ładne, ale w moim guście są inne usta dla vipów xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarze są naprawdę ładne! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę logo takie z truskaffkami:*
    Mój nick na msp to: laska siom11
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Post świetny! ^•^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! ^-^
    Jeśli to możliwe to zrobisz mi logo? (Leniuszek ze mnie XD) Mój nick: kangurek19
    Nie mam wymagać.

    Pozdr.
    #Weroo ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze super post! C:
    Mogę prosić logo?
    Takie żeby pasowało do tego stroju co mam na sobie c:
    Login: gabi3385

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!