sobota, 30 maja 2015

Ona to żyje, czy nie? - Wyjaśnienia, część setna. + MEGA WAŻNA PROŚBA!

Heii!
Zaczęły krążyć plotki, iż umarłam. Niespodzianka - żyję i mam się dobrze.
Dlaczego nie pisałam? Otóż jak wiecie miałam zepsuty komputer, ale jakoś ciągnął - resetował się i tyle. Teraz natomiast zepsuł się do imentu - nie włącza się już wcale. Macie wyjaśnienie czemu od miesiąca nie było posta.
Postaram się pisać z telefonu jak teraz, ale to jest serio niewygodne.

A teraz... Druga, ważniejsza część posta.
Proszę, przeczytaj do końca. 

Zauważyłam,  że nasz blog się stacza. I to nie przez małą ilość postów, ale przez zastraszająco małą ilość komentarzy. Pod moim postem było ich chyba... SIEDEM! Już na moim, tzn. Msp oczami Kathey, mamy po 15-20. A tutaj, przy grubo ponad milionie wyświetleń? Nic.

Dlatego błagam Was - jeżeli czytałeś / czytałaś tego posta, zostaw komentarz - choćby słowa "Jestem z Wami. Czytam". Jeśli nie masz konta Google - załóż je, proszę. To zajmuje 5 ninut a każdy komentarz to ogromna motywacja dla nas, redaktorów! Jeśli widzimy, że mamy dla kogo pisać, to po prostu piszemy.

Tyle. Dzięki za przeczytanie i proszę, skomentuj. Nie dla mnie - Dla przyszłości bloga.

Do następnego posta! ♥
Kathey

74 komentarze:

  1. Zyjesz Kat!!!!!!!!
    Jestem, Też. Żyję. Tak. Jestem
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyjesz Kat!!!!!!!!
    Jestem, Też. Żyję. Tak. Jestem
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathey, żyjeeeesz!!!!!!111jedenjedenjeden
    A mi się zdawało, że posta nie ma od dwóch miesięcy! Że odeszłaś z bloga! :( To by było dla mnie straszne ponieważ - ugh, wyjawnię tę całą tajemnicę - jesteś moją ulubioną redaktorką! Na drugim miejscu jest Malina, na trzecim chyba Flora. Świetnie że w końcu wróciłaś! :) Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że żyjesz ja też żyje jupi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osób czyta, ale nie komentuje... Jak np ja xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Wami. Czytam xd Login: ewafarna10girl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę, aby blog był dalej prowadzony. Jet moim ulubionym. ♥
    Lubię Twoje posty i czekam na następne! =^.^=
    ~SMALEC czyli Bobcia Jodzia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko ja strasznie tęskniłam za postami Kath? ^^
    Ja wciąż jestem, czytam tylko...eee... e.
    ~Tencza

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z Wami. Czytam.
    Ach, jak się rozpisałam... XD
    Laudy/Dealie/MalinaDunia/Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Žyjesz!! Tęskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Seldusko ty moje...jestem z wami, czytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ♥
    Ale nie wrócę, bo nie mg ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam codziennie♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem i czytam ciągle ❤
    Katheja żyje!!!!! :))
    I też, jak Tyna, nie wrócę, bo nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam ciągle ❤❤
    Tylko nie zawsze komentuje :D

    #Weraaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Kathejson, lamorożce istnieją!! Mam dowody!!
    ~marcin (pisze to imię tylko dla cb xdd)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kathey żyje! Z z z. Zvvc. D
    Pozdro Sweetydoma (dawniej piesek412)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem z wami. Czytam to!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem z Wami - szczególnie z Kat i Maliną.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem z Wami, czytam tego bloga!
    Nie codziennie, bo nie mam czasu, ale jeżeli bym mogła to bym wchodziła 😊

    ~#Nisieł_z_nju_tel

    OdpowiedzUsuń
  21. Katheja żyje! Rozumiem, dlaczego nie ma postów. Jesteś sobie sławnym bloggerem, a tu nagle BUM! i komputer się psuje :\\\
    Jestem z Wami, sprawdzam bloga codziennie. Będę częściej komentować.
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  22. Codziennie tu wchodze <3 a zrobicie jakiś konkurs na redaktorkę?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah... Jesteś *-*
    JESTEM TU I CZYTAM I CZEKAM NA KOLEJNE POSTY I SUPER, ŻE JESTEŚ I ZA DUŻO "I"

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem z Wami. Czytam i codziennie na niego zaglądam C:
    Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem z wami! ^^ Dobrze, że żyjesz.

    'Emihay

    OdpowiedzUsuń
  26. Żyję, jestem z wami, i będę

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam, jestem i będę czytać posty na tym blogu! Nie zawsze chce mi się komentować #LENISTWO.
    Majo, Ola!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dipa, dipa, kom! Jestem tu i choćby posty miały być raz na rok, to bym ten rok czekała!

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam, jestem i będę tu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam! Parę razy dziennie wchodzę, żeby zobaczyć czy nie ma nowych postów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytam! Parę razy dziennie wchodzę, żeby zobaczyć czy nie ma nowych postów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno mnie tu nie było.. Niestety.
    Teraz jestem i postaram się wchodzić w miarę regularnie. ♡
    Dobrze, że żyjesz Kathejo! (: Nie myślałam, iż mogłaś umrzeć.

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem i czytam każdy post
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem, czytam :3
    Ps. Tęskniłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem, czytam :3
    Ps. Tęskniłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Kathey ma rację, blog upada. Zauważyłam to już wtedy, kiedy tak dużo redaktorek odeszło w mniej więcej tym samym czasie: Zue (wywalona), Kuba, Aleksa (wróciła), potem jeszcze Kasia, Laniacz i Tyna, ale to już inna sprawa. Wtedy wszyscy tak naagle odeszli, nie wiem czemu. Myślałam, że jeszcze Abieska odejdzie i to będzie koniec bloga. Jednak tak się nie stało i dlatego tak bardzo cenię ten blog i redaktorki, które wytrwały do końca. ♥ :')
    (Och, jakie to wzruszające... Paulina, przestań się popisywać! Myślisz, że jesteś najlepsza z polskiego i że jako jedyna możesz się pochwalić piątką z polaka na koniec roku! Zamknij się Paulina, słyszysz! [mówię do siebie] Ale ja muszę używać takich słów, bo tylko one opisują teraz moje uczucia... :') ♥)
    Okejełej, adios i życzę powodzenia w blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko, nie spodziewałam się tego ♥ Dziękuję. W swoim imieniu ale i bloga. Oraz oczywiście redaktorów! ♥
    Kocham Was ♥
    Kathey ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też cie kochamy!

      Usuń
    2. Ja też Cię kocham! Tak, jesteś moją ulubioną redaktorką ♥

      Usuń
  38. Jestem z Wami.Czytam <333333

    OdpowiedzUsuń
  39. Ludzie, mam pomysł! Piszcie tyle komentarzy ile chcecie, aż dobijemy do setki! Kiedyś było coś takiego na blogu Kath, chociaż to niespecjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten blog i redaktorki nigdy nie dają mi spokoju... Kathey na szczęście wróciła, ale zaś nie wiemy co się stało z Lamą. Też już nie pisze od jakichś dwóch miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Lama, cóż....
      ....................
      NIEWAŻNE. :(

      Usuń
  41. Nie zatacza się!
    Postaramy się, my, komentarzami, by się nie zapadł!
    I piszecie świetne posty, szkoda, że komputer ci się zepsuł, bo z niego byś mogła częściej i wygodniej pisać, a tu patrz, zepsuł się i nici ze świetnych postów.
    Ale i tak ten był genialny, prawda? Jasne, że tak!
    Czytam i obserwuję waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem, czytam, komentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem czytam. TROLOLOLOLOLOFACE HEJ HEJ HEJ


    BELGIA Z POD FIRAAANKI

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem, nie komentuje, bo... i tak nie mam co napisać.
    °~°

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem z wami i nie odejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytam wszystkie posty,
    sprawdzam blog codziennie,
    po prostu nie komentuje, nigdy mi się nie chce, ale ważne że jestem, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ugu, bugu komentarz xD Czytam jestem z wami #...#

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem z Wami i zawsze będę ♥ Kocham tego bloga, czytam go codziennie i nie pozwolę, żeby upadł. Co prawda rzadko komentuję, ale zacznę to robić :) Pooozrowienia dla wszystkich! :3
    /Julciaczeq (Na msp: ! Julciacz !)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nitka reklamowa, hop hyc z reklamami wypier papier
      `m

      Usuń
  50. Kathey wróciła! nie pisze komów bo ja czytam z komórki ale jestem tutaj często
    diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak widać podpisało się wiele osób A twój blog jest naprawdę bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam ten blog "Jestem z Wami.Czytam." (Codziennie) :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Blog jest świetny, uwielbiam bo czytać! ;* Żyje XDDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!