sobota, 5 września 2015

Grafik? GRAFIK?! Okej. + Wyżalenie... + Może jakaś seria?

Em, tsa.
Helołson

Tu Kiwi, mydło... Boże, wiecie to już.

Zauważyliście takie dziwne słowo o treści "wyżalenie" w temacie? Nie, to nie pomyłka.

Tak, ta różowa gierka strasznie mi się nudzi... Szkoła... Jadą po nas już od pierwszego dnia ;-;
Poważnie zastanawiam się nad usunięciem konta, skończeniem ze wszystkim. 
No teraz... Teraz mam totalny brak pomysłów więc przepraszam za brak posta z mojej strony.
Czuje się... Co najmniej źle, nie wiem co się dzieje. Słabo mi, boli mnie głowa... Z resztą... Kogo to obchodzi, po co przynudzam skoro miałam napisać posta?

Nie jestem na pewno teraz tą samą osobą. Teraz otwieram się na wasze sugestie- co się podoba, co nie. Co należy poprawić, a co nie. Piszcie, ponieważ posty są tylko dla was.

Teraz.... Hahhaha...

Konkursik... Kto zaczął?

Czy co niektórych do reszty zjebało? Może ja chciałam dać jaką prostą nazwę dla bloga,
a nie taką, którą ledwie kto wpisze... Mam do cholery swoje zdanie.

Nie zgadzacie się? Tyna wygrała bo jest znana?
A może mi się kurwa podoba taki link? Taka nazwa? O tym też brak pomysły.

Nie, zróbmy wszyscy ból dupy, bo ktoś wygrał. To było moje zdanie, a konkursów będzie jeszcze pełno.

Magdo Brzezoń... Jeśli to czytasz to natychmiast stąd wyjdź. Głównie ty rozpętałaś prawie gównoburzę.  Robisz furię, że to ty nie wygrałaś. Nie tylko ty się zgłaszałaś.
Nie rób mi łaski, że przestaniesz czytać. Nie czytaj, bo na kolanach nie będę cię błagać. 
Jest to co najmniej żałosne.

Wiem, połowa z was się napracowała, ale ja to naprawdę doceniam... Zresztą... 
Tsa, zajrzyjcie na dniach w listy...

Teraz może przedstawie jak po waszych sugestiach będzie wyglądał post, dziękuję.
(Bez sarkazmu, naprawdę dziękuję)

POST

 Helołson!
Tu Kiwi, Mydło, Nest (Wiecie co dalej)
 
[Krótkie wprowadzenie - kilka linijek]

 SPACJA
SPACJA 
SPACJA

[Emołszyn, czyli nowe/ stare serie]

SPACJA

[WIELKI NAPIS NOWEJ/Starej SERII]

[Nowa: wytłumaczenie o co chodzi, nazwa serii...
W starej podobnie. ]

SPACJA
SPACJA
SPACJA
SPACJA

Piszę coś w stylu:
Na dzisiaj to już koniec więc zapraszam do komentowania - daje to nadzieję, że komuś się podoba
, że ktoś to czyta.... Boshe, wymyślę w czasie pisania jakieś gówno. 


SPACJA

SPACJA

Bayos!

[LOGO]
~Nestelle 
~Kiwi 

Tu macie dokładnie opisane jak będzie wyglądał post po zmianie:

- Brak podziękowań
- Brak: KOMENTARZ=MOTYWACJA
- Brak  Wielkich skreślań na początku... No chyba, że... Nie wiem.

Możecie pisać jaką ewentualną zmianę w moim pisaniu chcielibyście zauważyć, każda sugestia będzie wzięta pod uwagę. 


Więc tak, jest to ostatni post z typu moje stare pisanie... Okej, emołszyn i...

GRAFIK
(Na następny tydzień)

Poniedziałek

Liczba lekcji : 6 + Dodatkowy Angielski
Post : Brak.  

Wtorek
Liczba lekcji : 7
Post: Jest.

Środa
Liczba lekcji: Brak stałego planu + Dodatkowy Angielski
Post: Nie wiadomo, prawdopodobnie tak.

Czwartek
Liczba lekcji: ? Nie wiadomo...
Post: Brak.

Piątek
Liczba lekcji:Brak stałego planu
Post- Jest.

Sobota & Niedziela

Post: W sobotę.  


Tak prezentuje się grafik... Plan moich lekcji może się zmienić, więc będę pisała o tym na bieżąco.
O boshe, zapomniałam. Dziękuję kilku osobą za uświadomienie... też zaczynam rzygać : Komentarz motywacja ;_;
Teraz wykonam jedno, krótkie...

WYZWANIE
Gratuluję, otrzymujesz prezent z listy za wyzwanie.

Najciekawsze wyzwania- Wypełnię & Nagrodzę (TYLKO Z KOMENTARZY)

Wybaczcie, ale nie będę zmieniała ust i oczu, bo... eff... Dobra, zabieram się do roboty :D


SKÓRA

Źle, brzydko, brązowo.... Nie. Szkoda mi zmieniać moją skórę, ale czego nie robi się dla bloga...
Nienawidzę skóry w takim kolorze (Bez obrazy, to tylko na msp). No jakoś...
Do niczego przynajmniej mi nie pasuje.

STRÓJ

2025 za beznadziejny strój shackowanego użytkownika to dużo. Zmieniłam tu kolory
i włosy, przez co wyszło jeszcze drożej. Potem jeszcze dodam animację początkową i...Gotowe!

EFEKT KOŃCOWY

O jezu!
Co to jest?! Czyżby ta istota tańczyła przed taksówką? Tragedia!
A tak na ogół... Ponakładane na siebie bezsensowne ubrania. Taka typowo shackowana, okradziona.
Wyzwanie zaliczam do w pełni wykonanych po myśli... 
I jeszcze na dodatek animacja z myciem pach, o! To jest to!

To jest... Koniec posta. Mam trochę brak weny, więc taki krótki, ale obiecuję- będą dłuższe.

NAJLEPSZE WYZWANIA (10, jeśli tyle będzie) = COŚ Z LISTY (Tylko komentarz!!)

Zapraszam do komentowania.

Komentarz= Znak, że czytasz, jesteś..
To ty decydujesz kiedy będą posty, jaki będzie ich nastrój...
To zależy od was i waszych komentarzy :) 


Post niepoukładany, totalny bałagan...

Bayos!

~Nestelle
~Kiwi   
 

32 komentarze:

  1. Fajny posteł.
    Przebierz się za misia, idź na czat i powiedz:
    Misiu szóka miotku!!!
    *vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieogarniam tego posta...
    Zrób znany z miejskich parków prank z gorylem, może być i inne zwierze (zaczepiaj ludzi, rób nietypowe sytuacje, w ciekawy sposób używaj animek).

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze 1: Według mnie "stary" układ posta był o 100000000000% lepszy i wielka szkoda, że uległaś innym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też trochę bardziej odpowiadał, ale co zrobić...

      ~Nest

      Usuń
    2. Według mnie olać innych i pozostać sobą. Gdyby nie TWOJE pomysły i TWÓJ układ posta zapene by Cię tu nie było, a o Nestelle nikt by nie słyszał. A ludzie do wszystkiego się przyczepią i za chwilę będzie, że Twoje posty są teraz takie jak innych lub "proste"...

      Usuń
  4. Ey, ja też jestem znany ;"( Tralala... JA ZNAK MIŁOŚCI TWOJE POSTY! Tańcz, tańcz, tańcz jak moi poddani i tańcz i zaśpiewaj nad mym grobem. ;* KIWIACZKU KOCHANY! Ja nadal przestać grać nie mogę, wchodzę co kilka dni i dzisiaj zrobiłem taki super look (kocham go). Pisz dalej i nie wiem.




    ZDANIE INNYCH








    W DUPIE MIEJ!








    PROSTE?








    BARDZO!











    A JAKIE PRZYJEMNE I MOTYWUJĄCE.


    NIE UFAJMY NIKOMU, BO KAŻDY JEST INNY ;") JA TU UKŁONIĘ SIĘ WYROCZNI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah... Whaj twoje komentarze mnie rozwalają psychicznis ? xd nie no the i wg.. xd

      Usuń
    2. No, bo to moje komy.

      Usuń
  5. Błagam xcie nie odchodz. Jesteś najlepsza blogerka jaką kiedykolwiek spotkałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiesz, wolałabym napisać Ci wyzwanie na priv, bo ktoś moż to przeczytać i wcześniej zgadnie, że to było wyzwanie na bloga... ale mam raczej ciekawe. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł je! Moja żeczna szona ma mega pomysły. *^-^* MAM TALENT LECI, YEAH!

      Usuń
    2. Dobra, jednak tu napiszę:
      1. Spytaj się kilku osób, co by zrobiły, gdyby ktoś z takim levelem i w ogóle kontem jak Ty powiedział im, że może im oddać swoje konto, jeśli ta druga osoba odda jej wszystkie swoje unikaty. Albo jeśli nie ma żadnych, to czy da Ci 1/4 swoich ubrań, ale jak wysoki level to raczej je posiada.
      2. Przeprowadź wywiad z jakąś osobą, która używa Charlesa Proxy do tworzenia unikatów, spytaj się jak ona to robi itp.
      3. Jeśli nie szkoda Ci kompa i nie dostaniesz bana na IP ani nie ściągnie Ci się wirus, to... sama ściągnij ten program i spróbuj stworzyć unikat, ale nie na tym koncie, tylko jakimś bocznym. I najlepiej jeszcze na innym komputerze ^.^ Ze względu na bezpieczeństwo Twojego komputera i konta nie nakazuję Ci robić tego zadania, ale byłabym wdzięczna. *u*

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłam to pierwsze xD

      Usuń
  7. Po 1. Nie robię bólu dupy, tylko napisałam moją opinię. Jest wolność słowa i mogę wyrazić swoją opinię. Nie pisałam, że Tyna wygrała bo jest znana. Nie pisałam nic o Tynie, napisała to inna osoba, więc nie do mnie tylko pretensje. Nie miało to Cię też urazić. Po prostu, jak dla mnie dużo jest blogów z podobnymi nazwami i ta nazwa jest taka, powiedzmy, prosta. Jeszcze raz mówię, że nie miało cię to urazić..


    ~ZuZaNn • - •

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynko (nie)kochana... Jak czytam komentarze takiego pustaka jak ty, zaczynam się zastanawiać czy śmiać się z twojej głupoty, czy też z jej powodu płakać?:")
      Zacytuję ci tu twój komentarz z posta z wynikami konkursu:

      Jak dla mnie nazwa nestelle i msp to za prosta nazwa, jak i msp oczami mydła. Jest np. msp oczami kathey i wiele, wiele innych nlogow z tymi nazwami wiec nie wiem czemu te nazwy wygraly. To tylko moje zdanie. Czy ktos czuje sie tak jak ja, ze np. napisze gdzies na yt w komentarzu czy gdziekolwiek w komentarzu i spyta o cos dla niego waznego, to nikt mu nie odpowie. Nie wiadomo dlaczego, bo ma zdjecie profilowe inne czy co? Wiem, nie wiem po co o tym pisze, ale tu tak samo. Napracowalam sie i pomyslalam nad tymi linkami, a tu ktos podaje najlatwiejsze jakie moga byc i wygrywa. Bo co? Bo to Tyna, którą każdy zna? To nie jest hejt, tylko moja opinia i co o tym myślę.

      Czyli to o Tynie wcale nie jest o Tynie, czy może tego wcześniej nie było i dopiero teraz nagle się pojawiło? Hmm... Ta twoja opinia to #buldupczenie (hyhy, hasztag tam gdzie nie powinien 8)). Bo ja się tak starałam, ale nie wygrałam, tylko przez to, że Tyna, które jest dość znana wzięła udział w konkursie. Na dodatek ta Tyna pisała tak banalne nazwy, a ja takie mega zajebiste. Przecież wszystkim podoba się to co ja robię! <--- Twój brak logiki.

      Żyjemy w wolnym kraju, owszem. Aczkolwiek zanim się coś napisze wypadałoby to przeczytać, w twoim wypadku od pięciu do dziesięciu razy, dodatkowo podczas pisania używać jeszcze mózgownicy.

      Przede wszystkim powinnaś docenić, że Nestell postanowiła zrobić taki konkurs. Dlaczego? Bo sama wymyśliłaby równie dobrą nazwę. Ale ona dobroduszna postanowiła zrobić coś miłego dla czytelników - prosty konkurs z kuszącymi nagrodami.

      To, że wybrała taką a nie inną nazwę to już jej wybór. Owszem, nazwa jest znana, ale to działa na jej korzyść. Link prosty i łatwy do zapamiętania - dużo osób będzie go pamiętać.

      Szczerze? Jako osoba komentująca po prostu mnie wkurwiasz. Na Wannach wpierdalałaś się w cudze prywatne sprawy, tu na Abi miałaś problem z serią Flory a teraz #buldupczysz, bo wygrał prosty link jakże znanej Tyny, a nie twój, nad którym tak się męczyłaś. Radzę ci w końcu ogarnąć swoją dupę, ponieważ jesteś osobą uciążliwą i irytującą nawet w świecie Internetów.

      Uff... Na tym już zakończę, choć i tak wiem, że nie dotrze. Produkuję się na marne... Jak zawsze. Żegnam.

      ~Klaudia, pisząca z konta taty... Bo może.8) Dobra, nie chce się jej logować na swoje, bo jest na laptopie taty.[*]

      Usuń
    2. Przepraszam? Jestem jaka jestem. A swoich komów do końca nie pamiętam, więc nie pamiętałam, że o niej pisałam. Ale czy wy o wszystko się musicie czepiać?! Przeproszę i napiszę coś, to znowu coś nie tak i trzeba się na mnie wyżywać. Mam uczucia, mam 10 lat i to nie było miłe.


      Dziękuję, nie pozdrawiam.

      ~ZuZaNn •-•

      Usuń
    3. Powtórzę jeszcze raz, bo teraz dopiero przeczytałam kom do końca. Mam 10 lat, może i jestem uciążliwa i irytująca, no trudno, widocznie mam taką naturę, ale postaw się w mojej sytuacji. Jestem jaka jestem i po prostu, troszkę się wkurzyłam. Każdy czasami się wkurzy. (Nie dlatego, że nie wygrałam. Mam swoją kasę na MSP i mogłabym zafundować sobie te nagrody sama.) A tu nagle nastolatki do mnie; O! Ból dupy!!! Idź z bloga jak ci nie pasuje!!!!!! itp. Czy wam by było miło w wieku 10 lat? No chyba nie. Może i taka jestem. Jak to powiedziałaś irytująca i uciążliwa. Do tego przekleństwa w moim kierunku. Pomyślcie jeszcze raz jakbyście się poczuły w moim wieku. Tak! Wiem, wiem! (Bo znowu się doczepicie) Ten kom nie jest może bardzo mądry i w ogóle. I nie usprawiedliwiam się moim wiekiem..
      Przez te afery bedę miała pewnie antyfanów, ale coż. Bez winy nie jestem...



      ~ZuZaNn • - •

      Usuń
    4. I co teraz? Nikt się nie odważy napisać, bo mnie zraniłyście?

      Usuń
    5. Kochana, dla twojej wiadomości ja przeklinam także w życiu realnym, więc czemu i bym nie miała tego robic w Internecie? To to napisałam wyżej, jak na mnie jest bardzo ocenzurowane, jeśli ci się nie podoba, że są osoby, który wyrażają się inaczej (czyt. są zajebiście szczere), to zamknij się w swoim idealnym świecie, w którym wszyscy rzygają na siebie ''miłością'' oraz ''życzliwością''.C:
      Dlaczego ktoś miałby się liczyc z uczuciami osoby, która nie liczy się z uczuciami innych? Pomyśl jak Nestell musiała się czuc kiedy chcąc zrobic coś dla innych została oskarżona o faworyzowanie pewnego ''fejma''. Myślisz, że Nestell było miło? Dodatkowo jest ona starsza od ciebie o tylko 2 lata.
      To, że ma się lat 10 nie usprawiedliwia zachowania na poziomie 6 latki.
      Ekhem, twoje zachowanie wskazywało na to, że uważasz, iż to ty powinnaś wygrac, bo się starałaś bardziej od Tyny, a twoje pomysły były lepsze, a właściwie najlepsze... Powinno się wieżyc w siebie, aczkolwiek nie powinno się byc narcyzem (ktoś zrozumiał ten ''głęboki'' przekaz?).
      Ale ty właśnie usprawiedliwiasz się swoim wiekiem... Przeczytaj to co napisałaś od pięciu do dziesięciu razy, przed opublikowaniem tego. To naprawdę dużo daje.
      Ty nie byc irytująca, ty byc wkurwiająca.:") Normalnie jak moja 6 letnia siostra...
      Btw: Nikt nie siedzi godzinami przed ekranem, aby móc ci na bieżąco odpowiedziec. Są ludzie, którzy mają życie realne.[*]
      PS.: Zaskoczę cię - moi rodzice wiedzą, że nadużywam łaciny.(:
      PS.2: Nie da się u mnie zrbic ''c'' z kreseczką.[*]
      PS.3: Przepraszam za chaos w komentarzu, trochę to wszystko nie po kolei, ale cii... I tak jest bardziej ogarnięty niż ja.:")

      ~Klaudia.

      Usuń
    6. Ja się nie liczę z czyimiś uczuciami? Nie wiecie jak się czuję.. Eh, z resztą i tak nie wiecie kim jestem i jakie mam problemy..

      Usuń
    7. Twoim problemem jest bycie rozpieszczoną małolatą, która twierdzi, że jej wszystko się należy... I jeszcze emocjonalnie szantażujesz ludzi "bo jestem mała i mam problemy"...
      # Dysleksja - błąd ortograficzny? Popraw mnie :)

      Usuń
    8. DO WSZYSTKICH KTÓZY BÓLDUPCZLI NADE MNĄ.
      Nie obchodzi mnie to że masz 10lat ;-; możesz mieć nawet pięć nikomu nic do tego. A ktoś tam ma rację że robisz chaję iż wygrała Tyna. A NAWET JEŚLI WYGRAŁA TYLKO DLA TEGO ŻE JEST SŁAWNA GÓWNO CI DO TEGO! To konkurs Kiwi i to oba ma ostatnie zdanie ;-;
      Mam w dupie to że masz problemy ;-; tak. Bo ja mam życie idealne co nie ;) *wczuj się w ten sarkazm* jestem zasranie bogata mam kochających rodziców i idealne życie wiesz?T-T w sumie to ja tylko CHCIAŁABYM być bogata, mieć kochających rodziców i idealne życie ;)
      *uwaga tu mnie poniosło*
      WIĘC DO KURWY NĘDZY NIE MÓW ŻE MASZ 'PROBLEMY' BO NA 100% NIE SĄ ONE TAK WIELKIE JAK NP. MOJE.
      RADA: ZAMKNIJ MORDKĘ PICZO -WSZYSTKIM WYJDZIE NA DOBRE :')
      ~Carigo ;-;

      Usuń
    9. Czytałam 1 kom Zuzanny i powiem ci tak; Ja w wieku 10 lat byłam em.. "kurwą,małą szmatą,idiotką,pizdą i suką" hah ;)
      Ty masz problemy? TY!?
      no ja cb przepraszam;/ powiedz mi kilka rzeczy;
      -byłaś katowana przez ojca?
      -4lata spędziłaś w domu dziecka?
      -I czy w wieku 10 lat ktoś próbował ci zrobić...krzywdę?
      Odpowiedz na te 3 pytania to NIE.
      w MOIM przypadku na każde z tych pytań jestem w stanie odpowiedzieć tak v.v

      Usuń
    10. Odczepcie się ode mnie. Nic o mnie nie wiesz. Skąd wiesz? Taka jesteś pewna? Może mam większe problemy? Jeśli czegoś nie wiesz, to się nie odzywaj. To, że ciebie tak nazywali, nie znaczy, że musisz kogoś innego tak nazwać bo.. bo ciebie tak nazywali.

      Usuń
    11. Aha, nie jestem żadną rozpieszczoną małolatą. Myślisz pewnie, że mam piękny dom z basenem i rodzice dają mi tysiąc co miesiąc. No to chyba nie. Jest całkiem odwrotnie.

      Usuń
  8. Dziena :*
    Fajny strój shackowanego, hehe.
    Prezent z listy.. Dzięki❤
    Tylko najpierw tę listę trzeba zrobić. To jutro już cokolwiek będzie.
    *^-^*

    Jaija001

    OdpowiedzUsuń
  9. [W] (Hyhy, jak profesjonalnie B). Zrób jak najdroższy (+10k sc) look i zrób z nim sesję zdjęciową.
    ~Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje posty, czyżbyś o mnie zapomniała? ;''(((((

    Wyzwanie: Idź do chatroomu i wyznawaj miłość przypadkowym osobą, Szpanuj animkami, i powiedz ,, i am hacked by The clown!''
















    XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyzwanie: Przebierz się za Lady GaGę, weź jakąś szaloną animację i chodź po chatroomach śpiewając "mam sukienke z mienska! komu shabowego?".
    #znakżeczytamijestem


    ~OsobaMądraAlboINie

    OdpowiedzUsuń
  12. [W] Zrób film pt. "Teletubisie atakują". Film musi mieć tematykę taką samą jak tytuł! Jak będzie 100 wejść to pokaż komy i kilku osobą z tych kom napisz coś w stylu teletubisiowym na priv i nam to pokaż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze 1 wyzwanie :3 :
    Przebierz się za Makę Pakę i na chat myj kamienie, ustawiaj stosiki i powtarzaj "maka paka", pytaj MS czy wiedzą gdzie są brudne kamienie, pytaj czy Twój stosik kamieni jest ładny...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!