niedziela, 28 lutego 2016

KONKURS NA LOGO!

Cześć czytelnicy! :))
Ostatnio zauważyłam że nie wychodzą mi loga. Były bez efektów, cytaty były dziwnie rozmieszczone, a z tłem to w ogóle był problem. Dlatego pomyślałam, że zorganizuję KONKURS NA LOGO!
Nie mam żadnych wymagań, jedynie chciałbym, abyście ograniczyli się do mich rad:
- logo nie powinno być związane z jakimś świętem, np. Wielkanoc;
- logo powinno być zrobione w programie PicMonkey;
- nie powinno być na nim innych moviestars;
- logo powinno zawierać efekty.
Oczywiście jeśli ktoś woli nie musi korzystać z moich rad, ale ROBI TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Nie mówię, że to jest jakiś zakaz, ale logo może mi się nie podobać, dlatego umieściłam tutaj kilka rad.
Nagrody:
1 miejsce - Lista życzeń, cena do 3000 sc, obejrzenie 20 filmów (chyba że nie masz tylu), polubienie wszystkich artbook'ów, look'ów oraz 10 grafów.
2 miejsce - Lista życzeń, cena do 2500 sc, obejrzenie 10 filmów (-,,-), polubienie 10 artbook'ów, looków oraz 10 grafów.
3 miejsce - Lista życzeń, cena do 2000 sc, obejrzenie 5 filmów (-,,-), polubienie 5 artbook'ów, looków oraz 5 grafów.
Wyróżnienia - 3 rzeczy z listy życzeń oraz 2 grafy.
PRACE ZGŁASZAMY DO 15 MARCA, A OKOŁO 20 MARCA POWINNY POJAWIAĆ SIĘ WYNIKI.
Jeśli ktoś nie posiada mnie w znajomych, ponieważ ma limit, proszę o zrobienie dodatkowego konta, lub ewentualnie poprosić mnie o screena z moją MS.
PROSZĘ RÓWNIEŻ O WYSŁANIE LOGA NA ADRES GMAIL: Fantasylps.lps@gmail.com
ORAZ PODPISANIE SIĘ NICKIEM.

//Julq
`Trixie 33


54 komentarze:

  1. Oho
    Zgłaszam sie
    ~Nona z Nowego konta~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Nick: ###supergirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosić się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Możesz mi również życzyć powodzenia w konkursie na redaktora! ♡♡☆♡

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dobrze, ale nagrody na jakie konto?♥

      Usuń
    4. Moja nazwa to amedud
      Ale zaprosze cie
      Na moje 2 konto ameliadudi6

      Usuń
    5. Nagrody na konto amedud

      Usuń
  6. Zgaszam się :) Nick: 1411204ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się !
    ~Emilka Dzwon123~

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!

    nick : dagmara banahiewicz (z małej litery)
    Prześlesz mi screena na g-maila?
    oliwkowemsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Nick: lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie... Zgłaszam się.
    Nick: Jesy <3

    Logo powinno być robione w picmonkey? Ja tam wolę pixlr, ale ok, ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. c: Nick: Lanche
    Zaproszę cię z zapasowego konta.
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Nick: 0Kladzia0

    Powodzonka wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się B)
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;)
    NICK : jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  15. Zglaszam sie. Przeslesz mi screena na gmail'a? cou.bluetree@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!