sobota, 18 czerwca 2016

Loga | 2


Hej 


Dzisiaj przedstawię Wam loga o które prosiliście. Oczywiście nie pojawią się wszystkie. W każdym poście będę przedstawiała po cztery. Zgłosiło się naprawdę mnóstwo osób, czego się nie spodziewałam. Teraz pokażę listę, abyście zobaczyli, kiedy będzie Wasza kolej. 



1. Haszsia MSP $$$
,,Wymagania: żeby tło było błękitne, lub niech będzie jakiś odcień niebieskiego."  

2. Sandra 9879
,,Moje wymagania to eee, nie napiszę tego o czym myślę ( ( ͡° ͜ʖ ͡°)). A więc chciałabym, żeby moje logo było z czerwonymi elementami. Ma być na nim napis "GARDACZ". Tak, z dużych liter. Może być na logu lenny, ale to już od Ciebie zależy. No i eee.. niech będzie na nim piła łańcuchowa. Ach, te wymagania." 


3. Mysia675 
,,Podpis - ZASZYFROWANA KTOSIA 
Styl loga - wakacyjny"



4. Nick: Jesy <3
,,Coś wakacyjnego, nick (Jesy <3) - nic więcej."

5. MartinaLalaCool
,,Chciałabym logo wakacyjne C:
Jak zrobisz, skontaktuj się poprzez MSP C:c" 

6. PrincessDreamLife 

7. ,,Moimi wymaganiami byłoby gybyś wstawiła na fioletowe tło galaxy Cytat o szczęściu i Moja nazwę na Msp "Capusia" :D." 


8. Oliwka73845

9. Mirabelka 23


10. ###supergirl

,,Jakiś angielski cytat.
Delikatne dodatki."


12. jowitka_1000

,,LOOK : " Marzenie ♥ "
CYTAT : Sama coś wybierz
STYL : dziewczęcy"

13. missolusienka 

14. NICK : lora 1011 (to ja) lini 1000 (ona)
STRÓJ : taki letni komplet z gazetki MSP
NAPIS : jakiś cytat o..O! Keep Calm and....
TŁO : letnie


15. Nick: lukcia321

16. $MADEMO$


17.  maja martyna zuza 2


18.  lora 1011


19. sweet emo050


Jak widzicie, dużo osób nie zaprosiło mnie do znajomych. Oczywiście zrobię Wam loga, ale musicie przyjąć wysłane tym razem przeze mnie zaproszenia, bądź zrezygnować z zamówienia, bo nie posiadacie wolnego miejsca. W związku z zaistniałą sytuacją, obrazki robiłam osobom, którym byłam w stanie, czyli: MalinaDunia, Stokrotten 29, jaija001, Taristta. Beziunia456 dostanie w następnej części ;)





✦✧✦✧✦✧✦






Pierwsze logo jest dla MalinyDuni. Sądzę, że wyszło interesująco. Chciałaś, aby nie było przygnębiające, więc poszłam w letnie klimaty. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Jeśli masz jakieś uwagi - pisz, a zawsze mogę wprowadzić drobne zmiany. Na obrazek wprowadziłam Twój pseudonim ,,Nesselie", o którym również wspominałaś w komentarzu. 
,,Be your own kind of beautiful" - Być swoim własnym rodzajem piękna.




Kolejne jest dla Stokrotten 29. Na początku stwierdziłam, że wyszło trochę puste, ale teraz uważam, że jest to chyba najlepszy podpis z tej części. Niestety nie miałaś zbyt wielu animacji, dlatego postanowiłam żadnej nie dodawać. Byłyby one zbędnym dodatkiem. 
Napis ,,Classy" znaczy ,,Z klasą". Nie wiem czy poznaliście, ale występują tu jakby dwie literki ,,C", które tworzą charakterystyczny znaczek marki ,,Chanel".




Nie miałaś żadnych wymagań, więc miałam dowolność w tematyce. Efekt końcowy całkiem mi się podoba, nie wiem jak Tobie. Aktualna twarz Twojej Movie Star pasowała mi do mrocznego stylu. Postanowiłam nie pisać żadnego cytatu, ani kluczowego słowa, które wywoływałoby jakieś skojarzenia. W grafice znalazłam taki obrazek. Tak jakoś mi pasował. 




Ostatnie stworzyłam dla Taristty. Uwielbiam takie tła z motywem zachodu słońca! 
,,There's so many beautiful reasons to be happy" - ,,Jest tak wiele pięknych powodów, aby być szczęśliwym." Piękne zdanie. 



✦✧✦✧✦✧✦



The End


Do zobaczenia





/ L A A R I E

29 komentarzy:

  1. Dziękuję za logo ! :)
    - Stokrotten 29

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne loga! Najbardziej podoba mi się te dla Stokrotten 29. Mogłabyś mi też zrobić? :)
    ~Cou
    ~Sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;). Co do wymagań - najlepiej coś mrocznego.
      ~Sweet#ja
      ~Cou (z drugiego konta)

      Usuń
    2. Ja bym też mogła? Nick: Milena111250. Logo niech będzie letnie, wakacyjne. Takie "wesołe".




      ~Milena111250 ❤

      Usuń
    3. A i "podpis" moim nickiem na msp, czyli: Milena111250.

      Usuń
    4. Dobrze, dopiszę Was do listy.

      Usuń
  3. Oj iwcia
    Jaka ja mroczna ( ͡° ͜ʖ ͡° )
    Piekne loga, ale dla mnie naj!!1!1!1!!1!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mroczna lasia Convi ( ͡° ͜ʖ ͡° ( ͡° ͜ʖ ͡° ( ͡° ͜ʖ ͡° )

      Usuń
  4. Super post, piękne loga! Również zamówię jedno.
    Styl: Aby był letni, wakacyjny, z domieszką mroku.
    Podpis: Możesz je podpisać jako Sharlyn/Lunija - to drugie to konto na msp :)

    Z góry dzięki! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ^^
    Też chcę! 😜

    Nick: Jesy <3
    Coś wakacyjnego, nick (Jesy <3) - nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakim programie robisz loga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie za logo! Jest cudowne!♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm zrobisz dla mnie? ^^ Login na MSP: MartinaLalaCool
    Chciałabym logo wakacyjne C:
    Jak zrobisz, skontaktuj się poprzez MSP C:
    Z góry dziękuję ♥
    ~ MartinaLalaCool Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam wtedy dopisać aby na moim logo byl podpis Jagoda1305 a nie kocia kulka wiec jesli to mozliwe to tak bym prosila

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże <33 Cudo <3 Nie-nie poznałam siebie na tym logu, pięknie Ci to wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Było by miło gdybyś zrobila mi takie logo :)
    Moimi wymaganiami byłoby gybyś wstawiła na fioletowe tło galaxy Cytat o szczęściu i Moja nazwę na Msp "Capusia" :D. Z góry dzięki :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Loga śliczne, dlatego też jeśli to nie problem, prosiłabym o takie. Wymagania chyba największe z obecnych tutaj xd więc oto wymagania:
    1. Nick - TamaraSA15SA
    2. Jakiś angielski cytat motywacyjny
    3. Moja MS xddddd
    4. I link mojego bloga: zelkowe-msp-tami.blogspot.com (jak chcesz, możesz link jakoś "rozdzielić" xd)
    Boshe, ale wymagania ;-; aha xd jeszcze motyw... Eeee... Em... No... *myślę*... MAM! Las <3
    Xd mam miejsce w znaj, jak zaprosisz zanim "wyp" mi się skończy czyli chyba za 3 dni. Nie musisz robic mi loga jesli to klopot. Bo wymagań trochę jest... :/ ale cóż, taka ja B) xdd


    /TamaraSA15SA z konta Google kuzynki
    /zelkowe-msp-tami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprosze logo. :)) Moj nick to kornelia123lol, masz w znajomych. Chcialabym, aby logo bylo w kolorach mojego look'a, ktory wybierzesz (najlepiej cos z nowszych!). Cos w letnim stylu. Podpis: Marta/Hoshi, i malymi literkami moj login.
    `Hoshi<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są ;) Też zamówię xD Styl: mroczny
    Podpis: ! SadGirl !
    Nazwa: ! SadGirl !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są ;) Też zamówię xD Styl: mroczny
    Podpis: ! SadGirl !
    Nazwa: ! SadGirl !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie na nsp nazywasz się laarie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie na nsp nazywasz się laarie?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!