poniedziałek, 11 lipca 2016

Przegląd Artbook'ów



Jak tam wczorajszy mecz? Portugalczycy wygrali. Cieszycie się? Czy kibicowaliście Francji? Mi było obojętne kto wygra UEFA Euro 2016. Polski w finale nie było, także dla mnie emocje były jak na grzybobraniu. Obejrzałam większość, ale potem jakoś zrezygnowałam z siedzenia przed TV i zajęłam się czymś innym. 



Przegląd Artbook'ów



Cóż za kreatywność. Pewnie długo myślała nad tytułem, poprawną pisownią oraz sensem. ,,łał1 2 3 4" - przekonywujące do kliknięcia? Raczej nie za bardzo. Założę się, że znajdzie się choć jedna osoba, która skrytykuje i poprawi dianę21312. Chętnie sama bym to zrobiła, ale niech dziewczyna żyje z myślą, że jej ortografia jest na poziomie. Będzie z siebie dumna. No ale skoro już tu weszłam, to przynajmniej zabawię się w jurorkę Tap Madl. 

Pani numer 1: 
Ma ładną twarz, jest całkiem przyzwoicie ubrana, ale nieodpowiednio na taki "konkurs". Pomyślałabym nad jakąś suknią, inną fryzurą i zrezygnowałabym z kokardy. Mam podobną w swojej szafie (na msp), ale rzadko ją zakładam. Jestem raczej przeciwniczką takich dodatków. Dałabym jej tak 5/10, ewentualnie 6/10.

Pani numer 2:
Pewnie pomyliła miejsca. Chciała wygrać nagrodę na najładniejszy ślubny outfit, ale przez jej nieogarnięcie trafiła do Top Model. Em, czy tylko ja nie lubię takich koków? Na taką okazję wolałabym mieć jakieś ładne, delikatne fale. Może 6/10? 

Pani numer 3:
Kolejna zagubiona kobieta. Ale spoko, rozumiem, każdemu zdarza się pomylić Skatepark z programem telewizyjnym. Luzik. Mocne 2/10 i do widzenia.

Pani  numer 4:
Paranoja. Ta z kolei jedenastego lipca 2016 chciała świętować Sylwestra. Brawa, oklaski <3
Moja ocena to 0/10.

Uparty przyznałby pierwsze miejsce Pani numer 1, ale nawet ona nie zasłużyła na ten tytuł.




Wymuszacz "lajków", komów, fejmu. Mało kreatywnie.
Nie lubię różowego. Jak już to w pudrowym / pastelowym odcieniu.





Widać, że użytkowniczka, która zrobiła ten artbook jest jego fanką. 




A Mort jest dumny, że jego dziewczyna stylizuje się na Barbi Gerl. Pamiętam te czasy, gdy na siłę próbowało się znaleźć drugą połówkę. Szło to bardzo szybko. Przecież nie trzeba nawet nic do siebie pisać. Wystarczy iść do jakiegoś chatroom'u, zaprosić kogoś do serduszka i czekać na akceptację. Nie jest chętny? Szukaj innego, haha. Z pewnością Wasz związek będzie wspaniały. Na MySyPy są przecież warunki. Macie dom, możecie mieć dzieci (nie takie rodzone, ale mogą być), zorganizować ślub, pocałować się (o ile macie odpowiednie animacje) i wiele, wiele więcej. Jeśli należycie do grupy nołlajfów, to świetna oferta dla Was. A tak serio to nie lepiej wyjść do ludzi, których da się dotknąć? 

W każdym razie szczęścia i wytrwałości w miłości życzę. 




Ach te pomysły na zdobycie prezentów. Słaby konkurs. Żeby otrzymać okulary, flagę i deskę - rzeczy, które pewnie macie, musicie polubić tego arta, dać Super Gwiazda Jack 123 grafa oraz podarować mu dwa upominki. Wiele osób tak robi. Chcą za wszelką cenę coś zyskać. Jedni wymyślają bezsensowne poradniki, drudzy piszą do każdego z jakąś prośbą, a jeszcze inni tworzą nieopłacalne konkursy.




Wszystkie komentarze są podobne. ,,NIE", ,,Nie opłaca się", ,,Nie warto", itd. 



The End




/ L A A R I E

24 komentarze:

  1. Wspaniały post, proste zdania, dzięki czemu można go przeczytać szybko.
    Czekam na kolejne, miłego dnia. (;

    /amandaamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Jak juz bylo wsominane szybko sie go czyta, i dobrze, ze nie jest opisany w szczegolach, bo takie posty nie maja sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba post! Ten 1 art to nie jest "Top Model" tylko "Tap Szpadel", tak jak Dersit na YT mówi xD


    ~Milcia Szynszylcia
    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio liczyłam na finał Polska - Niemcy, bo było to możliwe. A tutaj obaj moi faworyci odpadli. :-( W takiej sytuacji nie było już takich emocji, na początku nie wiedziałam, komu kibicować. Nie przepadam za Francją, ale była gospodarzem i na pewno byłoby im miło wygrać u siebie. W końcu jednak kibicowałam Portugalii, nie kryję, że głównie przez CR7, którego bardzo lubię. Skakałam wściekła po całym domu, gdy doznał kontuzji. W końcu jednak ktoś, komu kibicowałam wygrał i przełamał passę przegranych wśród moich faworytów. Raonic przegrał z Murray'em, pff, akurat Murray to tenisista, za którym szczerze nie przepadam, a to już trzeba być wybitnym, bo ja lubię praktycznie wszystkich tenisistów. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, zapomniałam... Doszła moja praca na konkurs? ^^

      Usuń
    2. Zaraz sprawdzę (:

      Niestety w piłce nożnej różnie bywa. Z jednej strony potrzebne są umiejętności, ale szczęście odgrywa również bardzo ważną rolę. Polacy w meczu z Portugalią świetnie sobie radzili, ale rzuty karne są jak loteria. Bramkarzowi jest naprawdę ciężko obronić, bo bramka jest wielka, a odległość z której piłkarz strzela - niewielka. Można zauważyć, że właściwie bramkarze rzucają się na ślepo, często w zupełnie inną stronę niż leci piłka. Prawda jest też taka, że mogliśmy jeszcze wcześniej odpaść, bo to nie był jedyny taki mecz.
      Ale nie ma co marudzić. Niedosyt pozostanie, ale muszą wziąć się w garść i porządnie przygotować się na mistrzosta swiata.

      Usuń
    3. A co do Ronaldo, to z początku myślałam, że to jedna z jego scenek. Czasami ledwo ktoś go dotknął i już zwijał się z bólu. Oczywiście nie tylko on. Mam wrażenie, że symulacja jest częścią gry. Tak sobie trochę pomagają.
      Potem pokazali powtórkę i stało się dla mnie jasne, że to jednak coś poważniejszego. Spodobała mi się jego determinacja. Chciał, ale wiedział, że w końcu będzie musiał całkowicie opuścić boisko. Wyszło to też trochę jak jakaś drama, ale mimo wszystko odebrałam jego nastawienie pozytywnie.

      Usuń
    4. Tak, dostałam dwie wiadomości.

      Usuń
    5. Jak to mówią... "Apetyt rośnie w miarę jedzenia" i to jest prawda. Mieliśmy tylko wyjść z grupy, co zrobiliśmy, ale niedosyt po meczu pozostał. Szanuję naszą reprezentację za to, że pokazali, że Polska nie jest jakimś chłopcem do bicia i że mamy świetną drużynę. No bo mieliśmy, zabrakło szczęścia w meczu z Portugalią.
      Jeśli chodzi o Cristiano, to uważam, że tak, jest - jak to moja mama mówi - frustratem, tak, czasami gra na boisku, ale ostatnio każdy to robi. Wczoraj komentator pod koniec meczu powiedział coś w stylu "<> postąpił bardzo mądrze, poczekał na ten faul, dał się sfaulować"... Ok. XDDD Ale nie można odmówić mu ogromnego talentu, a także samozaparcia i ambicji. Bardzo to w nim cenię, może dlatego, że sama jestem do niego trochę podobna, nawet, jeśli chodzi o wrażliwość. Sądzę, że podczas kontuzji nie płakał z bólu, tylko z bezsilności, bo był przekonany, że nie da rady już pomóc swojej drużynie w najważniejszym meczu.

      Kolejna cudowna tyrada na temat piłki nożnej na blogu o rkg. 😂😂

      Usuń
    6. Geez, w tych <> powinno być "ktoś tam".
      Okej, dzięki, w takim razie jestem spokojna. ^^

      Usuń
    7. Gra w sensie aktorsko, no oczywka że jest na boisku. -_-

      Usuń
  5. Zapraszam na bloga mspoczamikathey.blogspot.com! Trwa tam konkurs na redaktora, zgłoś się i ty!
    /przepraszam na spam/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post napisany w moje imieniny C':

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! :)
    Tap Madl najlepsze xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, zresztą jak zwykle c:
    Krótko zwięźle i na temat! :)
    Chciałam się jeszcze spytać czy doszedł mój mail na konkurs?
    ~Cathleyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!