wtorek, 18 września 2012

Spis Znaj.

 Cześć ;3 Wczoraj wieczorkiem zrobiłam Spis Znaj. i tylko 4 wejścia x-o Jestem zuaa...  -,-"  Nie chce wspominać o wczoraj ;( Paula mi powiedziała, żebym się nie rozklejała, ale to nie jest takie proste :(
 Dobra, stała się wielka tragedia, wiem, nie odpuszcze Martynie i Emilce, ze tak ją skrzywdziły :-( A teraz wracając do tematu :\ 




 Dobra komediowy Spis Znaj. -,-" Bardzo śmieszne ^^ Mimo, że jest taka nazwa, film jest brany jako normalny Spis Znaj., jak u większości użytkowników :] Nie będę zwracać uwagę na VIP przy wywalaniu -,-" CELEB, świetna rzecz, wiem, ale mając takich znaj. jak wy to mało da -,- Nie chce się skarżyć, ale, że przez tydzień tylko 10 wejść na "Loco Roco" odc.2 ?! 




A wcześniej się wam tak to podobało, ze było ponad 20 wejść :(  Widziałam, że się wam podobało, chyba, że coś przede mną ukrywacie :| Planuje jeszcze wiele superowych filmów ;d Ale i tak chyba nie obejrzycie ;3 nawet horroru 'Prawdziwa historia wampira ? ;) Albo komedii 'Emo w Hogwarcie? No pliska.! To tak trudno poświęcić 3-4 minuty? *-* Niedługo się fochne! A poza tym nie znacie o mnie całej prawdy. Sekrecik. Każdy ma sekrety, ale mój jest inny Muahaha! Ale spk. nie jestem w ciąży :D Nwm. co sobie myśleć, chyba muszę znaleźć nowych znaj. Mam jeszcze dwie komedie: 'Mój kumpel się żeni i 'Ukryta żona. Dwa filmy mają podobną historię, ale są nieco inne ;d Dobra, więc dlatego zrobiłam spis znaj. powinny obejrzeć ten film osoby, które doceniają moje starania i chętnie oglądają moje filmy, jeśli tak nie jest to od razu możecie mnie wywalić x_x 

 A teraz mój paseczek FAME: O_o





Brakuje tylko około 6 tysiaków, proszę, chce go już dzisiaj wbić :]  A może zrobię jakiś konkurs... Hihi! Zajebiszcie xD 

 To chyba na tyle. Pa pa małpiszony ♥

2 komentarze:

  1. hahaha 6 lvl? No ja nie moge! Tetaz to ty masz prawie 30 a ty tu 6! Abieska ma 6 lvl! Ja nie moge...komentarz z 17 maja 2014 r

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahaha! To w tym roku? Myślałam że to pół roku temu a Twoja kochona fanka miała wtedy 13!!
    Do zwarjowania22

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!