niedziela, 16 września 2012

Sassy x_x

Hej! Dzisiaj post będzie trochę taki dziwny. Niektórym się spodoba, a niektórym wręcz przeciwnie :| Wszyscy chyba się już domyślili o co chodzi, ze względu na tytuł >.>
 Chodzi o naszą kochaną Sassy. Nie znam Sassy od początku, ale słyszałam, że prawowita właścicielka konta Sassy sprzedała konto... Obecna właścicielka konta Sassy popisuje się na forum. A dokładniej pisze z błędami, a inni ją naśladują :| sassy powinna tworzyć oddzielne tematy do wykazywania się swoją ortografią, np. robić wpisy pt. "Piszemy z błędami", a nie spamować na okrągło. Zazwyczaj robi ona wpisy, żeby tylko się wykazać, robi to od dłuższego czasu i zamiast pogodzić się z faktem, że niektórych to nudzi i denerwuje to robi to dalej X_x
 Większość osób popiera Sassy, bo ma duży level, albo chcą wkurzać innych :| To jest bez sensu -,-" Moja koleżanka mi mówiła, że wiele osób próbowało się zachowywać tak jak Sassy, ale oni nie byli tacy głupi i dali sobie spokój, albo robili oddzielne tematy, aby się trochę powygłupiać :P Sassy na MSP uważa się za najważniejszą osobę, bo nie zwraca na innych uwagę.



 Osobiście zablokowałam Sassy. Kiedy czytam jej badziewne posty na forum myśle sobie: "Zablokowałam tego dwulatka, nic mi nie zrobi". Szczerze to Sassy mnie nie denerwuje, ale denerwują mnie osoby, które ją popierają ^_^ Niektórzy jak to już mówiłam popierają Sassy za level, bo myślą, że Sassy ich polubi i coś dla nich zrobi :|. To nie jest takie proste -.-.
 Niektórzy lubią Sassy za to, że jesta tak, no wiecie ;p. To to jakoś umiem uszanować, że komuś się podoba Sassy :| Ale bez przesady... Jak będzie takich więcej jak Sassy, to to będzie się nazywać : movieberbec.pl -,-"  Nie chce nikogo obrażać, ale sposób pisania Sassy jest juz przestarzały i strasznie głupi -,-" Na serio nie chce nikogo obrażać, ale to jest moja i chyba większości opinia .__, Bay ;*

EDIT: Jeszcze tylko 15 tys. do 7 lvl. Helpnij :]

2 komentarze:

  1. Sassoszyfr *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Sassy z powodu jej niesamowitego szyfru - $@$$()$z\/fru (nie znam wszystkich liter) jest on na wyginięciu. Może ta „Nowa właścicielka” robi sobie z tego konta bekę ponieważ posiada konto ważnej osoby która coś zrobiła dla MSP

    Pozdrawiam, Mugduś

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!