wtorek, 25 września 2012

Wyjazd ;o Trolololo ^,^ Me gusta xdd

 Siema :33 Trolololo! Mam zaciesz *.* Bo chociaż jadę jutro na wycieczkę dwudniową i nie będę mogła być z wami, ale... Paulina ze mną jedzie! Jeah! Lekarze powiedzieli, że wypuszczą prędzej Paulinę i że nie widzą zagrożenia. Super! Jedziemy do Gór Świętokrzyskich :\\ Będziemy w jakimś marnym hotelu, bo do darmowej wycieczki musieliśmy dopłacać 60 zł. >.>.  Adres naszego pobytu to jakieś: S.M Chęciny ul. Białego zagłębia 1. Nie wiem po co to mówię i tak nikt nie odwiedzi swojej kochanej przeklinającej Ciotki (=^,^=) Ale jakbyście chcieli to nie odwiedzajcie xdd. Dobra tylko najgorsze, ze nie mam podstęplowanej legitymacji ^,^. Ale moja mama przedzwoni i wyjaśni, bo dałam legitymacje przewodniczącej klasy, a jak mi oddała to było tylko 5 pieczątek, a powinno być 6 >.<. Nie wiem jak to się skończy :D
 To chyba na tyle miśki *.*. Żegnajta Złomki xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!