sobota, 12 stycznia 2013

Anonimowy blog?

 Hey! Witajcie kochani. Mój kolega, który też prowadzi blog dał mi taką propozycję, że ja zareklamuje jego blog na moim blogu, a on mój na swoim xD. Taka wymiana xD. Dobra... to może zacznę ;3.
 Mój kolega prowadzi blog anonimowy-blog.blogspot.com. Wcześniej prowadził również inny blog, ale tam było widać Jego imię i nazwisko, ale teraz wszystko naprawił i prowadzi nowy blog.
 Jego blog jest anonimowy... nikt nie wie jak autor blogu ma na imię i jak wygląda *.*. Blog krótko mówiąc jest fajny. Wpisy są krótkie, bo ich autor piszę je na tablecie, ale blog jest wyposażony w chat, licznik odwiedzin, tłumacz i nawet śmieszny licznik, który odlicza ile czasu zostało do wakacji xd.
 Ja, anonim oraz Kotka_Laseczka (na MSP) jesteśmy na chacie adminami xd. Pilnujemy wszystkiego xd. Autor bloga ma zamiar na 200 wyświetleń stworzyć konkurs... zdradził mi już co to będzie za konkurs, ale wolę, żebyście sami się o tym dowiedzieli na jego blogu c;. Anonim bardzo by chciał, żebyście docenili Jego prace i pisali komentarze pod postami. Niedługo okaże się post, w którym autor anonimowego bloga powie wam jaki jest temat konkursu, ale również chyba zada wam pytanie jakie nagrody wymyślić. Temat jest bardzo trudny, ale można go zrealizować. Po pewnym czasie anonim zrobi sondę na blogu i WY zdecydujecie jaki pomysł wybrać xd.
 Zachęcam do odwiedzenia jego bloga.. możecie pogadać ze mną, anonimem lub Olą (Kotką_Laseczką) xd. + możecie nawet wygrać jakiś konkurs. <3 Na dodatek jeszcze jest parę wolnych miejsc na modów i bywalców, więc nimi może zostać KAŻDY! Jeszcze raz zachęcam do odwiedzenia bloga anonima. <3 Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!