piątek, 11 stycznia 2013

Jak zmienić nazwe na blogu? ;3

 Hey! Prawie codziennie widzę osoby, które popełniają bardzo banalny, a zarazem głupi błąd. Czyli nazwę na blogu? Domyślnie po założeniu konta na gmail i zalogowaniu się na blogspot.com mamy w nazwie swoje imię i nazwisko, które zawsze pojawia się pod wpisem. Bardzo to czasem utrudnia prowadzenie bloga + rozpowszechnia nasze dane osobowe. ;/. Jak to zmienić? jest to bardzo proste. jest wiele sposobów, np. czasem wyświetli się wam komunikat na blogspot.com, że możesz zmienić nazwę, itp. Ale ja wam przedstawię najprostszy xd.. Zacznę od instrukcji dla tych, którzy nie mają pewnej opcji:

1. Jeśli nie posiadamy na swoim blogu czegoś takiego jak "O mnie" musimy to dodać.
a) Wchodzimy na blogspot.com, wybieramy "Więcej opcji" i szukamy "Układ".



2. Pojawia nam się nowe okno, naciskamy w dowolnym miejscu dodaj gadżet:



3. Wyskakuje nam nowe okno, gdzie szukamy coś takiego jak "Profil".




4. Zmieniamy ustawienia. Wpisujemy tytuł i nazwę do wyświetlenia. Zapisujemy i automatycznie zmienia nam się nazwa pod postami ;3.



 To była instrukcja dla tych którzy nie mieli w układzie "Profilu". Dla tych którzy już posiadają "Profil" instrukcja jest równie prosta i bardzo podoba. Trzeba tylko w układzie edytować nasz "Profil" i gotowe xD.
 Mam nadzieję, że pomogłam ;3. Na dzisiaj to już koniec. Byee.. ;*




3 komentarze:

  1. Dziekuje ! Chętnie skorzystam z tego *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. mi pisze że już dodane i nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a co zrobić gdy dodajemy gadżet "profil"
    a tam jest tylko
    "tytuł" : o mnie
    opcje wyświetlania : (pokaż informacje o mnie)

    proszę o kontakt na : ollaaaa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!