czwartek, 10 stycznia 2013

Nom... nom ._.

 Hey! Tsaa...eee... nwm. jak to normalnie zacząć. xD. Powiem tylko tyle, że wiem, ze mam hejterów w realu. A skąd? Ptaszki ćwierkały ^^. Chociaż sama mogłam się domyślić, że ktoś z reala mnie hejtuje, ale teraz chociaż mam pewność xD.
 Wyjaśnienie dla moich znaj. z MSP ,którzy mnie nie znają w reala: Chyba cała klasa czyta mój blog :D. Haha! LOL! A ja się dopiero wczoraj dowiedziałam, żal mi sb. :P. xDD
 O ile wiem to mam teraz dużo hejterów w realu ^,^. I o ile wiem to znam jeden pewnie z wielu powodów, z których tak się stało ;d. :P. Po pierwsze: Ktoś (już nieważne kto) powiedział mi, że ukradłam nazwę mojej koleżance z klasy *-*. (Jakby co to chodzi o nazwę na MSP). Sama tą nazwę wymyśliłam z lipcu kiedy tworzyłam konto z koleżanką u dziadków *.*. Oczywiście słyszałam, że moja koleżanka mówiła czasem na niebieski "abieski", ale nie słyszałam, żeby używała takiej nazwy w internecie jako nick  lub coś w tym stylu. :|. Jakbym wiedziała to bym takiej nazwy sobie nie ustawiała, wymyśliłabym coś innego xD.
 A teraz inna sprawa.... Na blogu czasem piszę jak wariatka, idiotka, itp... Po pierwsze ten blog miał być dla moich znaj. z MovieStarPlanet, a nie dla moich znaj. z reala. Rozumiem, że blog może czytać każdy, itp. Ale ten blog powstał niestety TYLKO dla moich znaj. z MSP ;/. I pisze dla nich jak jakaś idiotka, bo to lubią i tyle ^,^.
 A teraz ostatnia sprawa... Nwm. dlaczego coś wam się nie podoba na moim blogu. -,-. Piszę normalnie, itp. I bardzo przepraszam jeśli kogoś uraziłam lub coś w tym stylu, ale wiedzcie, ze nie usunę bloga z takiego powodu... Nie tylko dlatego, że ma 7 tys. wyświetleń i dużo się namęczyłam z rożnymi dodatkami, itp. ale też z tego powodu, że nie zamierzam go usuwać tylko dlatego, że wam się coś nie podoba -,-". I pragnę was poinformować, że wprowadziłam na blog coś takiego, ze tylko użytkownicy z pocztą na gmail będą mogli pisać komentarze, a dzięki temu będę widzieć czasem nazwisko przy komentarzu jak ktoś sobie nie zmienił czegoś, a jeśli nawet sobie coś zmienił to i tak jego komentarze zostaną usunięte ;p. + do tego jeszcze dodaję to, że użytkownicy, którzy będą na chacie obrażać mnie, itp. zostaną zablokowani na chacie na zawsze... ;)
 No to tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że coś sobie wyjaśniliśmy ;]. To Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Abieska czy to twój blogg ? :p http://abieska-niebieska-msp.bloog.pl/?smoybbtticaid=611f37

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!