środa, 9 stycznia 2013

Jak nie chat... to komy ;_;

 Hey! Pamiętacie wczorajszy wpis, co nie? ^^. Taa.. jak zbanowałam go na chacie to w komentach mi wariuje x_x. Lepiej wam to pokaże:



Może zaczniemy po kolei, ok? Zacznijmy od najnowszego komentarza... czyli od komentarza do postu "Hi ho ho ;D".
 Ykhymm... mój kochany hejter komentuje rysunek zrobiony przeze mnie i julą321 na pixelkach. Obrazek miał przedstawiać Św. Mikołaja z workiem z prezentami ;_;. Obrazek wyszedł nam dość śmiesznie i tak miał wyjść C:. Nie mam dość dużego talentu do rysowania w różnych paint'ach i różnych programach tego typu, więc nie za bardzo nam wyszedł rysunek :P. Ykhymm.. po drugie moim zdaniem i tak ten rysunek nam wyszedł, a zdanie mojego kochanego hejtera mnie nie obchodzi xD.
 Taa... kolejny komentarz, który brzmi "Ta? Karolina weź się ogarnij". Niestety nwm., w którym poście był ten komentarz, bo mam czasem problem z tytułami i mi się nie zapisują ;/. Dobra skomentuje ten komentarz tak: "Sama się ogarnij beboku xD" (Bebok - ściągnęłam powiedzenie od kogoś ^^)
 I 3 komentarz, w którym pisze, ze brzydko śpiewam... Spróbuje to wyjaśnić jakoś cenzuralnie ;_;. Ykhymm... ty zapewnię nie słyszałeś jak śpiewam... znaczy może słyszałeś, ale wtedy mogłeś jedynie usłyszeć mój denerwujące głos kiedy się stresuje i denerwuje. Zazwyczaj tak śpiewam jak śpiewam sama lub na scenie. To mnie też denerwuje dlatego ćwiczę świadomy w sen, bo w nim można też się pozbyć nieśmiałości, itp. (Przez wystąpienia publiczne w śnie). Ogólnie to mój głos nie jest taki jakiś delikatny i skromny, jest bardziej mocniejszy, itp. Zwłaszcza teraz, bo kurde teraz mam lekką zmianę głosu ;D.
 4 komentarz.. ;_; Kujonka? Ykhymm.. -,-. To obraźliwe pojęcie - po pierwsze... A po drugie o jaki sen Ci kurde chodzi?! WTF? Nwm. o jaki Ci chodzi :D. Mam wiele snów *-*. Niektóre kompromitujące, niektóre nie... ale i tak to Cię nie powinno obchodzić >.<. Moje sny, moja sprawa! A ty się durniu hejterze nie wtrącaj xD!
 Kolejny komentarz... Pff... to ty chyba nie masz przyjaciół, a jeśli tak to pewnie fałszywych xD. Ja tak miałam... niestety :P. A poza tym co Cię to obchodzi? -,- Zazdrościsz? xD.
 I ostatni najdłuższy komentarz, które najbardziej mnie zdziwił, ale też rozśmieszył. :D No to po kolei... Nie wierze w Koniec Świata ^^. Poza tym on już dawno minął :P. Iiii... nie mam chłopaka xD. Skąd Ci się to wzięło?! Haha! Znaczy może być miała gdyby chłopacy z naszej klasy byli bardziej... spokojniejszy, tak to powiem xD  A to z Tego, ze Henio miał różową sukienkę, bo wyglądał śmiesznie, a poza tym ska ty wiesz jak wyglądałam, co? -,-". Taka głupia nie jestem, żeby Tego nie zauważyć, że ktoś wie więcej niż powinien... A skąd ty niby wiesz dlaczego grałam Maryję? A poza tym tą rolę załatwiła mi moja koleżanka z reala Julka, której bardzo dziękuje chociaż nie chciałam z bardzo :P. A nic nie słyszałam, że Karina miała być, a poza tym skąd ty niby wiesz, ze była jakaś Karina?! -,-" A poza tym nie uważam się za naj. z klasy. Popularna nie jestem (no chyba, że na ang., przyrodzie lub Religi xd).
 Dobra kończę na dzisiaj notkę i bardzo proszę mojego hejtera o prześlenie kolejnego komentarza jeśli chce coś dodać ;). Bo wkrótce już nie będzie mógł ich dodawać :P. Byee.. ;*

1 komentarz:

  1. Jak ktos może cię tak obrażać.Ty możesz moim zdaniem pisac na swoim blogu o czym tylko chcesz.Niektóre te historie które mnie ciekawią są dla cb ważne.I inna osoba nie powinna sie do tego wtrącać.Karolcia <33 jestem z Tobą *-*

    samba4546

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!