wtorek, 8 stycznia 2013

 Hey! Dzisiaj wpis trochę o pewnej osobie, która jak widać ma słabe nerwy xD. To jest kolejny wpis z serii "Moi kochani anty-fani" ♥. Tak, tak koffam was C:. xD. Zacznijmy może od Tego kolorowego screena: ^^



 Akurat nie widziałam, ze ktoś piszę, bo słuchałam tylko muzyki xD. Jak możemy zauważyć... (a da się tutaj sporo zauważyć ^^) "MoofieCake" (domyślna nazwa na chacie) używa przekleństw -,-" i jeszcze pisze, że niby oczerniam calą klasę.... od kiedy jedna osoba jest całą klasą? Jedynie to miałam jakaś serię krótkich wpisów o pewnej osobie z reala, ale wolę już o tym nie mówić ;x. Tsaa... oczywiście standard to publikowanie mojego imienia i nazwiska, tak? -,-". Macie wtedy podnietę? ^,^. Znacie imię i nazwisko Abieskiej i myślicie, że jesteście  zaj*biści? -,-. Mylicie się xD. Taa.. taa... brawa za napisanie "Wogóle nie wiesz kto ja jestem, NQ NOOBY!!!". Ykhymm... Po krótkim rozważeniu sprawy mam parę podejrzanych... I proszę nie piszcie mi "Ale to nie ja byłam/byłem", bo to nie jest nikt kogo wy znacie ^^. Znaczy jedna osoba to możecie znać, ale na drugiej nie. Nawet sama jej nie znam szczerze, bo to znowu jakaś podróba. A dokładniej ta:



 Taa... prowadziłam z tą osobą bardzo ciekawe rozmowy, np. do jakich podrób należę jej, itp. Należę Do jakiś "młotków" ^^. Żal.pl! Noo..  ale Ciotka Abieska nie pisała na moim blogu, więc nie mogła mieć bana na "4EVER"... ale może też chodzić o bany na MSP ^^. Zgłosiłam ją raz i dostała bana xD. A poza tym na MSP też ją zablokowałam... Nie mogę też pominąć tego, że nwm też kim jest Ciotka Abieska... Może to być każdy, ale ta "podróba" dała mi kilka wskazówek. Na przykład taką, że kiedyś była u mnie w profilu...
 Moje drugie podejrzanie tyczy się też kogoś. Podzieliłam się swoimi myślami m.in z perfumyxd i Martynisią. Oraz taką Natalką z reala ;3. Tylko jej mogę zaufać w realu ♥. Niestety z innymi nie mogę się nimi podzielić ;/. Sorry :|.
 Dobra koniec mojego beznadziejnego wpisu.. I powiem wam jeszcze tylko jedną rzecz... Niedługo dobijemy do 7 tys. wysłanników ♥.♥. Zrobić jakiś bonus? Sama nwm. xd. Dobra to już na prawdę koniec. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!