poniedziałek, 7 stycznia 2013

Świadome sny *o*

 Hey! Sorry, że wczoraj nie było wpisu... no, ale wiecie... niedziela ;D. Ale za to w czasie mojego wolnego czasu od kompa zainteresowała mnie sprawa świadomego snu O.o. Co to jest świadomy sen? Świadomy sen to prawie to samo co zwyczajny sen, tylko, że go kontrolujemy... Nauczenie się tej umiejętności trwa 2-4 tyg. ale warto się jej nauczyć ♥. Podczas niej możemy robić dosłownie WSZYSTKO :).
 Ja właśnie teraz się założyłam z tatą o to, ze w ciągu 2 mies. będę miała świadomy sen. Jeśli mi się uda tata kupuję mi The Sims 3 Cztery Pory Roku, a jeśli nie.... to jest jeszcze do ustalenia xD. Ale na serio bardzo się opłaca, nie tylko, że jeśli mi się uda to dostanę grę, ale też dla własnej przyjemności C:.
 Pomyślcie tylko... można latać <3. Można się teleportować, nawet w nieistniejące miejsca, np. do Hogwartu ♥. Można znaleźć się na księżycu. ;*.
 Ja bym chętnie zrobiła to co napisałam powyżej, ale także zemsta na moim wrogu ^,^. Taa... już nie mogę się doczekać xD. O i Chętnie bym przeniosła się w czasie ;*. Najlepiej to bym chyba wszystko zrobiła, od przemienienia się w mrówkę do latania ♥.
 Pewnie teraz powiecie, żeby nie chwalić dnia przed zachodem ._. Że wszystko mogę schrzanić i się wycofam? NIE! Nie wycofam się chodźby to miało trwać rok C:. Jak już coś postanowiłam to to wykonam! xD. Bardzo polecam również tą stronkę: >>KLIK<<. Stronka zajefajna ;*. Można się tam wszyskiego dowiedzieć... Najbardziej polecam ten wpis z pomysłami co robić w świadomym śnie: >>KLIK<<.
Ogólnie polecam tą stronkę, bo jest odjazdowa <3. Można się wiele nauczyć, np. jak dobrze zapamiętać sen? Jak zacząć? Itp.
 Mam nadzieję, ze wpis się podobał, sorry, że taki krótki, ale nie mam dużo czasu ♥. Ja się z wami żegnam, a wy trzymajcie kciuki, żebym wygrała zakład i, żeby mi się udało kontrolować sen ;*. Byee.. ;*

Ps. Jeśli macie jakieś szybkie i skuteczne metody na opanowanie świadomego snu to piszcie ;). 

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!