niedziela, 3 marca 2013

Statystyki i Martynisia ma 7 lvl.!

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie znowu o statystykach xd. A dlaczego? Bo trochę mi spadła oglądalność bloga ;|. Tak, wiem nie pisałam przez ferie i nie napisałam wpisu informującego o moim wyjeździe, ale miałam ku temu powód. A mianowicie parę dni przed rozpoczęciem ferii nie miałam prądu ;c. Taa... kabel się przerwał >_<. Masakra i dopiero naprawili 15 lutego kiedy to już byłam na feriach u kuzyna :C. Przez tyle dni kupowali jakiś durny kabel! Ehh..
 Dobra, nieważne. Pora przedstawić statystyki:



 Pokaże wam tylko wyświetlenia, bo nie ma sensu przedstawiać innych statystyk.  Liczba wyświetleń wczoraj wynosiła 56. Kiedyś wynosiła ponad 100! Niezła zmiana, co nie? ;x. Mam nadzieję, że to się szybko zmieni ;c.
 A tak poza tym to Martynisia ma 7 lvl.!


 Szybko wbiła ten level, co nie? O_o. Powiedziałam jej, ze jak wbiję 8-9 lvl. to zacznę się jej bać xd. No, ale nie wiem ;/. Od 8 czy tam 9 levelu robi się już trochę pod górkę xd. Żeby wbić 8 lvl. Martyna musi wbić 40 - 50tys. FAME, a żeby wbić 10 potrzebuję już aż 80 tys. FAME! Więc jest gorzej, potem będzie musiała wbijać powyżej 100 tys. FAME, potem powyżej 200 i tak dalej ;d. Więc mam się czego bać? Zobaczymy jak to się dalej potoczy C;.
 Dobra kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!