środa, 6 marca 2013

Tomb Raider *.*

Hey! Sorki, że wpis tak późno, ale wciągnęła mnie normalnie superowa gra, na którą czekałam ponad 2 lata :P. Po tytule już się możecie się już domyśleć, że to Tomb Raider! Taa... niektórzy mogą się nieco zdziwić :D. Tak! Gram w takie gry i je lubię! Straszne, co nie? O_O. Powiecie mnie za to! Normalnie to skandal, aby 12-latka grała w takie gry! -,-. Taa.. jestem chłopczycą xDD.
 Uwielbiam gry Tomb Raider ♥. Grałam w Legend, Anniversary oraz Underworld, a teraz w Tomb Raider! <3. Czekałam na tą grę 2 lata! 2 LATA!
 Najgorsze było to, że ta gra cho była na płycie musiała się ciąga 11 godz. przez neta! Masakra! Ale też złe było to, że tata mi kupił tą grę przed premierą! 1 dzień przed premierą! Tak się cieszyłam, ze będę miała tą grę, a tu nagle wyskakuję mi jaki komunikat, w którym piszę, że jeszcze nie było oficjalnej premiery tej gry! -,-. Tak się wkurzyłam! A następnego dnia jak się cieszyłam, że wreszcie tą grę zainstaluje to okazało się, że będzie się ściągać 11 godzin! Masakra!
 A i przepraszam za moje maniery! Przecież większość z was nie wie co to Tomb Raider i Lara Croft :D. Nie chcę się tak dużo rozpisywać, wiec podam wam tylko stronę xd. laracroft.pl. To jest informacja o grze, jak to wygląda, są też opisy postaci xd.
 Dobra, kończę wpis miski. <3

BONUS: O_O



3 komentarze:

  1. Wejdźcie na mojego bloga adres: juju-crazzy-i-msp.blogspot.com A i też w to gram ale mi się ściągało 8 godzin*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gram, gram, gram, gram <3 Wszystkie przeszłam, tylko na ps3. A najlepszy Tomb Raider <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lara Croft Tomb Rider :P też w to gram i przeszłam całe ^-^

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!