piątek, 5 kwietnia 2013

Nowa klawiatura i Simsy.

 Hey! Wczoraj tata mi kupił nową klawiaturę, bo w starej się kabel przeciął ;/. Jestem jeszcze nie przyzwyczajona do tej klawiatury ;c. Miałam taką:



 Podobna jest jeśli chodzi o klawisze, bo teraz mam taką klawiaturę z klawiszami jak w laptopie ._. Czyli coś w tym tylu:





 Nie jestem przyzwyczajona ._.
 No, ale teraz lepsza wiadomość :D. Tata wczoraj kupił mi "The Sims 3 Studenckie Życie" <3. Polecam, super dodatek ♥. Można być na studiach z komunikacji, wychowania fizycznego, technologii, medycyny, itp. Simy są bardziej nowoczesne, bo zamiast normalnych komórek mają smartfony <3. Mogą zmieniać ich skórkę, sms'ować, a nawet korzystać ze specjalnych aplikacji taki jak "Aplikacja Bloga". Moja simka Edyta ma już powyżej 150 czytelników xd.
 Nie chciało mi się tworzyć nowej rodziny, więc grałam starą, którą kiedyś stworzyłam, ale nigdy jej nie wprowadziłam do domu :P. Ta rodzina składała się z młodego dorosłego i dwóch emerytów xd.
 Edyta studiuję komunikacje, bo chcę zostać dziennikarzem. Mam takie "zadanie" jakby to powiedzieć, kiedy je wykonam dostanę punkty życiowe xd. Dziwne jest to, że moja simka ma pragnienie życiowe by zostać wróżbitką czy jak to się nazywa xd. Będzię dziennikarka-wróżbitka :D.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Byee.. ;*. Życzę wam miłego weekendu C;.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!