czwartek, 4 kwietnia 2013

Test szóstoklasisty. ;3

 Hey! Przepraszam, ze DŁUGO, ale to BARDZO DŁUGO nie pisałam, ale byłam chora i nie miałam pomysłów na wpisy <takie zaćmienie> xd.
 Dzisiaj był test ;-;. Test szóstoklasisty.. .__. OMG, tak się stresowałam! Bałam się, że całą matmę schrzanie! Ale matma była prosta xd. Bałam się, że będzie coś trudniejszego ._.. Ale na szczęście nie było.... Uff..
 Sądzę, że polski poszedł mi dobrze. Zamknięte i otwarte. Na końcu był list >.>. Trzeba była zachęcić koleżankę/kolegę do przeczytania jakieś książki  Ja opisałam książkę, pt. "Paskuda" i zachęciłam do jej przeczytania C;.
 Wpis krótki, bo krótki. Nadal mam zaćmienie i chcę trochę odpocząć po tym teście... No, to teraz tylko czekać na wyniki ^^. Byee.. ;*

2 komentarze:

  1. Wierzyłam w cb Karo ;3 Tak dalej i tylko zostało ci czekać na wyniki!
    Pozdro ;o Samba xd
    wejdz na bloga:samba-martyna-i-msp.blogspot.com --->nie pożałujesz jak sie pojawisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. terz miałam test 6klasisty xD i też na końcu miałąm napisac list do koleżanki/kolegi żeby przeczytali jakoms ksiązkę :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!