sobota, 9 marca 2013

Konkurs C;.

 Hey! Wczoraj wbiłam 13 lvl. Yeah! Ale się cieszę ;d. I jak obiecywałam organizuje konkurs xd. Juhu!
 Konkurs będzie trwał do 14 lvl. ;). Będzie polegał na zbieraniu punktów. Żeby zbierać punkty trzeba mi pomagać. Np. oglądać seki, dawać grafy, itp. Konkurs bardzo prosty. Teraz przedstawię wam punktacje i zasady.

 PUNKTACJA:
 Obejrzenie jednej sekundówki: 150 pkt.
 Danie grafa: 75 pkt.
 Love it do arta, look'a, itp: 25 pkt.

 I to jest na razie punktacja. Jeśli zapomniałam o jakieś ważnej rzeczy to piszcie C;. Można zdobyć dużo punktów, bo postaram się jak najwięcej robić seków. ♥ No to teraz przedstawię wam zasady:

 ZASADY:
1. Jeśli zrobiłeś już kiedyś z jednych punktów powyżej przed rozpoczęciem konkursu to to się nie liczy C;.
2. Trzeba mieć min. 3 lvl.
3. Trzeba mieć mnie w znaj.
4. Nie można korzystać z dodatkowych kont.
5. Zadania wykonujemy tylko wtedy kiedy jestem on-line. Przed zadaniem trzeba mi też napisać na chat, zę oglądacie seki lub coś w tym stylu.

 Dobra, mam nadzieję, że wszystko rozumiecie ;). Ja już kończę, a wam życzę powodzenia C;. KONKURS UWAŻAM ZA OTWARTY ♥. Byee.. ;*

Ps. OSoba, która uzbiera najwięcej punktów dostanie prezenty z l.ż do 3 tys. sc. Będą wyróżnienia też ;).
Pps. Po obejrzeniu seków proszę zostawiać komentarze ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!