piątek, 8 marca 2013

DZIEŃ KOBIET ;3

 Hey! Wszystkiego najlepszego dziewczyny z okazji DNIA KOBIET! ♥.♥. Juhu! Nasze święto! Co dostałyście? Ja dostałam tulipana xd. Różowego xD. I Właśnie teraz sobie pływa w butelce po Tymbarku xd.
 A wiecie co by było idealnym prezentem dla MNIE na Dzień Kobiet? ^,^. Wbicie 13 lvl.! TAK! OK. 4 tys. mi brakuje!



 Specjalnie dodałam też ile mam sc. ;). Nie dlatego, żeby poszpanować, ale dlatego, że jak wbiję 13 lvl. to zrobię konkurs xd. TAK! Konkurs będzie trwał do 14 lvl. Niektórzy już robili takie konkursy na MSP w artach. Ten konkurs też zrobię w arcie. Będzie polegał na tym, że osoba, która najbardziej pomoże we wbiciu 14 lvl. dostanie prezenty z listy do 3.OOO sc. Są też wyróżnienia. Osoby, które będą miały wyróżnienie otrzymają prezenty z listy do 1.OOO sc. Ale jeszcze nad wszystkim pomyślę. Jutro, jeśli wbiję 13 lvl. to dodam nową notkę poświęconą konkursowi ;3.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. C;. Byee... ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!