czwartek, 29 sierpnia 2013

Mam odrutowane zęby xD

 Hey! Mam odrutowane zęby xd. Czyli mam po prostu aparat na moich krzywych zębolach xD. No może aż tak źle nie jest xd.  Tylko dwójki mam trochę krzywe *.*. Nie pokaże Wam zdjęcia, bo wyglądam dziwnie jak się uśmiecham :D. Powiem wam tylko tyle, że ma takie gumki, które są koloru fioletowego. Haha! Aparat pasuję mi do dywanu w pokoju! Dokładnie taki sam kolor xD.
 Dobra, koniec tego całego "xD" i ":D". ._. Czas się zacząć czymś ważniejszym, czyli...:



 Ok. 35 tys. do 20 lvl. *o*. Tak, jaram się. Jak zdobędę 20 lvl. to będę z radości skakać po pokoju. Dobra... teraz bardzo, ale to bardzo proszę Was o pomoc! Bardzo mi zależy na tym levelu. Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczna. Mogę się wymieniać oglądaniem filmów.
 Ja wam pomagam. Teraz staram się Wam oglądać wszystkie najnowsze filmy (nie oglądam seków). Po prostu wchodzę do Miasta Filmów >>> Filmy >>> Przyjaciele >>> Najnowsze (czy jak tam to jest xd). Wiem, nie zawsze tak było, ale teraz będzie. Obiecuję Wam to! Tylko w wyjątkowych przypadkach nic nie obejrzę (dużo pracy, np. w szkole, brak czasu, zajmowanie się siostrą, itp.), ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :).
 Jeszcze raz bardo gorąco proszę Was o pomoc :). Mogę już dziś zacząć się wymianami filmów. Tylko obejrzę Wasze najnowsze rzecz jasna ;). Spokojnie, będę miała jeszcze co oglądać xd.
 Dobra, to na tyle w tym wpisie. Wiem, nudny jest, ale co tam;p. Byee. ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!