czwartek, 29 sierpnia 2013

Krótkie wyjaśnienie

 Czejść :)
 Na początku chcę Was przeprosić, że bez żadnego powiadomienia zrobiłam sobie przerwę od pisania postów i MSP a w całości to bez komputera i ani tableta ;) Musiałam odpocząć. Ostatnio przeglądając moje ulubione blogi (te o MSP teraz mi chodzi) dowiedziałam się o wielu rzeczach. Dużo mnie ominęło ale jeszcze więcej mnie ominie   w   roku szkolnym który zacznie się za chyba 5 dni.
 I wtedy właśnie będę pisać na tym blogu. Na Gadanku wraz z Abi postanowiłysmy zawiesić bloga do marca lub kwietnie przyszłego roku. Dlaczego? Ponieważ w rok szkolnym mam za dużo zajęć tak samo jak arii. Mam szkołę zwykłą, muzycznę i jeszcze korepetycje. I nwm czy zdążę pisać na blogu.
 Co do bloga Życie Moviestar gdzie jestem redaktorką muszę się zastanowić, ale też go będę prowadzić tylko o wiele rzadziej niż tego bloga. Przepraszam, że tak mało będę pisać ale niestety - jak się powiedziało tak musi być ;) Więc zrozumcie i wybaczcie :)
 Mam nadzieję, że  o mnie nie zapomnicie. I na koniec chcę powiedzieć coś do xLubiePlacki - jeśli to czytasz wiedz, że tęsknimy za Tobą i Twoim pisaniem. I zawsze chyba możesz tu wrócić <3
 Pa ! Dziękuje też wszystkim fanom bloga Gadamy o wszystkim :)

2 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!