piątek, 30 sierpnia 2013

Poszukiwanie redaktorów,

 Hey! Z powodu braku piszących na blogu postanowiłam ogłosić "Poszukiwanie redaktorów". Nie będzie żadnej "Walki Reaktorów", itp. Trzeba mi tylko napisać o sobie.
 Co trzeba napisać:

  • Ile masz lat.
  • Od kiedy grasz na MSP
  • Nazwę bloga
  • Czym chciałbyś się zajmować na blogu (moda, grafika, itp.)
  • Jeszcze coś o sobie.
 Tak, wiek nie ma u mnie znaczenia, level na MSP też nie. Dla mnie liczy się doświadczenie. Czyli, poprawne pisanie, bez wulgaryzmów, itp. I tyle! Nie będzie żadnej walki redaktorów. Piszecie to co powyżej i wysyłacie mi na e-mail karolina06.00@go2.pl. To wszystko. 1 września ogłoszę kogo wybrałam. Mże to być jedna osoba, cztery, trzy. Zależy ile się zgłosi.
 Jeszcze dodam, że fajnie by było gdyby się zgłosił jakiś "męski osobnik" xD. Bo nie tylko dziewczyny czytają tego bloga (chociaż są najbardziej aktywne w komach i na chacie).
 Podsumowując: Wysyłajcie mi wszystko na karolina06.00@go2.pl. Na prace czekam do niedzieli. Jeśli też jakiś chłopak jest zainteresowany posadą redaktora na blogu to niech się nie wstydzi i napisze do mnie :D.
 To tyle na dzisiaj. Byee. ;*

P.s. Po wybraniu redaktorów spróbuję wgrać jakiś nowy szablon ^,^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!