piątek, 30 sierpnia 2013

Kradzież konta Kellow - recenzja

 Hey!
Pomyślałam, że zrobię recenzję na temat kradzieży konta Kellow.
Od prawie tygodnia na MSP mówi się jeszcze o Kellow i o jej shackowanym koncie.
 Sama Kellow nie ujawnia kto jej ukradł konto ale wszyscy i nawet sama winowajczynia czyli Fishekzjarre znana jako nikuss sama otwarcie przyznaje się z radością do kradzieży. Jak opisała to na swoim blogu możemy ją wyzywać itp. ale ona ma to gdzieś. Sama czytając jej wpis na forum na MSP jak był włam pisała, że jest moderatorem i wszyscy to **** .  A wszystkie ubrania prawdziwej Kellow czyli Alicji nikuss przetworzyła, kolor skóry zmieniony a twarz i oczy - ... lepiej nie mówić.
 Nikuss na swoim nowym koncie ( czyli Fishekzjarre ) zrobiła film o tym jak to niby Kellow i Silverstein ukradły jej konto czyli Nikuss . Rozmyślając uważam, że coś w tej całej bajce nie gra.
 Pomyślmy logicznie. Czy Kellow i Silverstein ukradły by konto nikus za to... że źle się ubierała. To jest niedorzeczne, bo każdy ma swój styl i może ubierać się jak chce. Czasem nie wyjdzie coś w ubiorze.
I narzucają się dwa pytania - Czy Nikus i Kellow razem tego nie zaplanowały aby zrobić koło sb szumu i aby wszyscy zwrócili na nie uwagę? I jeśli to prawda to czemu Moderatorzy nic nie zrobią w tej sprawie aby np. zablokować Nikuss? A moze mało wiemy o Kelow?! Nikuss podobno założyła sb specjalny program do hackowania.
 Słyszałam przed "rozwiązaniem" sprawy, iż Kellow nie znała niby swojego hasła. Podobno Arli jej założyła e-majla i obydwie nie znają hasła. Nie jest też prawda, że włamywacz lub jak inni wolą Nikuss nie zmienił/ła  e-majla do konta Kellow.
 Obiła mi się też plotka, iż <Christoper> były gracz MSP lub jeszcze grający tylko na innym koncie był podejrzewany ale okazało się to plotką. Al;e kto wie, może on tez hackuje ludzi nie mając konta na MSP?
Nikuss na swoim blogu mocnO krytykuje graczy  z  MSP. Jednymi z nich są Arli i Diva Forever.  i NIE OSZCZĘDZA SOBIE KRYTYKI O BLOGU OUR-MSP.BLOGSPOT.COM , który moim zdaniem może i jest trochę beznadziejny i tak trzyma się nieźle. Nikuss przy poście o Kellow napisała, że ma też konta innych moviestar : Nina Tales, SAVALONS, =DAKOTA=  i =BELLA=ZMIERZCH= .

Nina Tales została okradziona co widać
po wyglądzie jej
szafy, że ubrania są nie do pary.
Stwierdzam tak, bo przewżznie niektórzy
 kupują ubrań
i pod ten sam kolor i w ogóle.
Konto SAVALONS nie istnieje lub
zostało usunięte przez nikuss - która jak napisała ma konto w posiadaniu -  lub modów.
Konto =DAKOTY=  jak widzimy jest z małym lvl'em i jak słyszałam nowo stworzonym.
Podobnie jak z kontem =BELLI=ZMIERZCH=

 Wszystkim współczuje jeśli zostali okradnięci przez kogoś, którego znają lub tej osoby, która jak na koncie Kellow przetworzyła ubrania i zmieniła wszystko.

 Myślę, że recenzja się spodobała
Jeśli znajdę również interesujący temat na pewno go opiszę w mojej recenzji :)
 Do zobaczenie :*
        Recenzje napisała samba4546

3 komentarze:

  1. Hej, tu ninatales ;) Na szczęście nie zostałam okradziona, a ubrania mam nie do pary, bo polowe z nich po prostu dostaję w prezencie ;) Juz teraz staram sie ubierać jakoś lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt faktem - w listopadzie 2012 rzeczywiście zostałam okradziona. Masa ludzi pisało mi w Księdze Gości czy publikowało statusy na mój temat. Co do tego, kto dokonał tego czynu, wypowiem się jednoznacznie - z pewnością nie była to Nikuss N, znana także jako Fisherkrajze.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!