piątek, 30 sierpnia 2013

Prośba.

 Hey kochani! Mam do Was ogromną prośbę! A mianowicie założyłam sobie konto na wygrajgry.pl. Już po nazwie można się domyśleć, że można na tej stronie wygrać gry. Do rzeczy:
 Na tej stronie zbiera się pkt. za zapraszanie znajomych. Upatrzyłam sobie niedawno grę za 60 punktów. Dałam już 8 punktów. Brakuje mi 52. I tu kieruje się do Was. Zarejestrujcie się na tą stronę przez ten link: http://wygrajgry.pl/ref/284355. Wpisujecie e-mail, wymyślacie nazwę użytkownika i hasło i tam CHYBA trzeba też wpisać osobę, która zaprosiła Was do gry. W to miejsce wpisujecie Abieska.
 Nie bójcie się - rejestracja jest darmowa, a płaci się tylko wtedy gdy się dokupuję punkty. Ja nie mogę tworzyć multikont, itp. bo by mnie wykluczyli.
 Mam nadzieję, że mi pomożecie. Byee. ;*

P.s. To nie żaden wirus! Zwyczajna strona gdzie się zbiera punkty i zdobywa gry i inne takie -_-

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!