sobota, 31 sierpnia 2013

To nie żaden wirus!

 Hey! Wczoraj wieczorem dodałam notkę z prośbą o zarejestrowanie się na pewnej stronie przez link, który Wam podałam! To nie wirus! Po co miałabym to robić?! Chcę po prostu w legalny sposób wygrać grę. Obiecuję Wam, że to nie wirus. Sama pomagałam koleżance i żyje! Ja nie będę miała Waszych danych, tylko strona! Tak trudno to zrozumieć? Nie mam do Was pretensji tylko do SuperModelParis, bo na serio się wykazała bardzo tym swoim komentarzem pod poprzednim wpisem -_-. Sama mi mówiłaś, że nie chcesz się ze mną kłócić, itp. Nawet się zgłosiłaś do bycia redaktorem! Skoro masz takie podejście to muszę Cię zdyskwalifikować. Myślisz, że oszukuję? Szczerze to się bardzo wkurzyłam przez ten Twój komentarz. Najpierw prosisz o zgodę i zgłaszasz się na redaktora, a potem uważasz, że nasyłam na Was wirusy? Gdzie tu jest sens?! Przepraszam, ale nie zamierzam pisać z kimś takim jak ty. Life is brutal. Najpierw się myśli, potem robi.
 OGŁOSZENIA PARAFIALNE! Za 6tys. 20 lvl.! Będę skakać z radości po pokoju xD. Moze to nawet nagram? Nie wiem xD. Byee. ;*

1 komentarz:

  1. Jak coś to chodziło mi że jak sie gre ściągnie a nie pomoże -.- Nie mówie że jestem pewna. A tak wgl trudno spodziewałam się takiej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!