środa, 25 września 2013

Chcesz być "kól"?

 Hey! Patrzcie co znalazłam w swojej księdze gości:



Facepalm. Ktoś najwyraźniej chciał być "kól" i tak napisał -_-. Żal. Po co to dziewczyno zrobiłaś? Tylko się ośmieszyłaś! Rozumiem, hejty hejtami, ale czasem hejterzy nie myślą i się upokarzają,
 Szczerze, jak to przeczytałam to zaczęłam się śmiać. XD. Ona chciała przekazać wszystkim, że jestem jakaś zboczona >.> XD. Tak się uśmiałam :D.
 Dla Twojej wiadomości, "dziewczyno z niebieskimi włosami", zgłosiłam Twój post w mojej ks. :). Teraz powinien zostać usunięty, a przy okazji ty zostaniesz zablokowana C;. Czyli... nic nowego. Tak przeważnie zawsze kończą się takie sytuacje^^.
 Tak, wiem. Wpis krótki, ale jutro mam... pasowanie na gimnazjalistę + kartkówkę z chemii na pierwszej lekcyjnej. Życzcie mi powodzenia. Byee. ;*


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, laleczka to moja przyjaciółka z klasy nieupokazaj jej niby jesteś taka królowa xd!⬇⬆

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!