środa, 25 września 2013

"Sprawię, że....." !>

 Hey!
 Tu Wasza wspaniała Samba ;3 !  Pragnę na początek ogłosić, iż jutro na gadanku będzie post.A , i w piątek cały dzień mnie nie ma, bo jadę na wycieczkę do Bydgoszczy do Filharmonii. Wracamy o 2 w nocy! No zabalanguje sobie XD I w sobotę wątpię czy coś napiszę ale się na pewno pojawię na MSP na tablecie.
 A tu nasz dzisiejszy temat. Na MSP różni użytkownicy jak załapia od kogoś tematykę to pozostaje aż do samego trwania. Czyli? Są już częściej tematy o tym : "Sprawię, że.." I właśnie! Mam tu kilka przykładów: 




Są jeszcze ine ale takie znalazłam. Ja widziałam tez temat:  "Sprawię, że sie podrapiesz!" - i to prawda ;)
Ogólnie fajny pomysł ale nie podoba mi się trochę to ściąganie. Ale cóż tego już się nie zmieni.
A doszły mnie słuchy, że szykuje się nowa zmiana. Drobna i trochę.... nie widoczna? Nie wiem - zobaczymy!
Pa!

3 komentarze:

  1. mam 10 sekkund w znaj xd Nawet miałam ją jako dziewczyne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 10sekkund w znaj. :o xd

    OdpowiedzUsuń
  3. A i na msp jestem wikic500 5 level zapraszać !

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!