sobota, 28 września 2013

Strona z hackami.

 Hey! Parę minut temu dowiedziałam się o ciekawej stronie z hackami na MSP. Oto screen pewnej instrukcji z tego bloga:



 LINK. Blog ma wiele pozytywnych opinii. Podobno wszystkie hacki autorki działają.
 W notce powyżej piszę, że moderatorzy tworzą takie e-mail'e, by pomagać! Po co mail'e? Nie lepiej od razu komuś dać tego vip'a? XD. No dobra, trochę to slaby pomysł, bo wszyscy, by od razu zaczęli prosić. No cóż... Zmierzam to wszystko sprawdzić na innym koncie. Oczywiście konto potem usunę! Nie chcę oszukiwać, chociaż darmowe bonusy to fajna sprawa, ale trzeba spojrzeć ze strony modów na tą sytuacje.
 Jeśli ten cały kod na VIP naprawdę działa to MSP zbankrutuję, bo nikt nie będzie kupował VIP'a!
 Dlaczego Wam o tym napisałam? Tylko tak naprawdę zareklamowałam stronę. Nie. Nie reklamuję tej strony tak wprost. Ja Was OSTRZEGAM! Modowie mogą te oszustwa szybko wykryć i usunąć Wasze konta, a nawet zablokować dostęp do MSP. Tak naprawdę to możecie sobie pograć tylko na tych hackach 5 min. jeśli będziecie mieli pecha. Oczywiście istnieją też farciarze, którym to uchodzi.
 Teraz pokaże Wam komentarze pod postem autorki tego bloga:

Nazwy zostały "zamazane" XD
 No cóż. Blog ma już dużo wielbicieli oraz trochę hejterów. Jest dużo pozytywnych komentarzy, to dodaję prestiżu blogowi.
 Ok, kończę na dzisiaj wpis. Byee. ;*



9 komentarzy:

  1. To napewno nie działa ;/ Tylko konto kradnie. Stwórz sobie jakiś 4 lvl, lub 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spruowałam utworzyłam nowe konto i Zrobiłam Ten E-MIl potem sie nie mogłam zalogować na nie bo zapomniałam HASŁA XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działa stworzyłam lipne konto i nic..;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ten mail nie dziala bo mnie wogule nie wylogowuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje że zaraz mnie wyloguje...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. nwm czy na to jest szansaa ja bardzo nie che stracić konta i sie strasznie boje... :|

    OdpowiedzUsuń
  7. mam do tego pytanie...czy jak wyjde z kompa to mam szanse dostać?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!